Wednesday, May 4, 2011

Gua Curi on9 [via nokia 3310]

Yes yes.....gua dapat online juga walaupun sekejap jadi la..,

Sekarang gua berada di the mines untuk membeli berukband.., gila sangap nak online wei...('',)


Gua singgah kejap lepak mcd untuk buang sawang-sawang dekat blog ni.., kejap lagi gua online gua nk baca dan tengok gambar-gambar gua kahwin..,

Siapa yang ada amik gambar masa majlis kahwin gua haritu tinggalkan link boleh tak..gua nk wusha gambar gua yang hensem..hehe

Ok la..gua nak melantak Mcd jap

Sekian..Peace(~_^)v



p/s : Yana demam gua tak jadi pergi Cameron..grrrrr


69 Orang Memberi Komen & Pendapat

sempat lagi tu.. yolah 3310..hahaha..

selamat pengantin baru..
wahhh.. tak jadi g cameron..
nak g mane lak..
lalala~

gmba2 kawen memang gojes.. seyes..
sedey tak dapat join..huhu

ganas kao nyah sampai buat yana demam! agagagaga


*lupa nak ucap selamat pengantin baru weyh.ngehngeh

yana demam 'terkejutt' tu org tua2x ckp... hahahahahaha....
p/s- ujang! syokk kan kawen??? ngehngehngeh...

selamat pengantin baru cik ujang..
walaupun kita tak kenal dan tak pernha kenal saya mengucapkan tahniah kenpada anda dan pasangan..sekian terima kasih...

betul tu.. demam terkejut sebab dak Ujang terkentut bau durian malam tu.. hahaha..

mak aih... sian sis yana smpai demam2... mesty ujang knakn sis yana ney.. hahaha!..

slmt pngantin dah xbpa nk bawu lagi..;p

selamat pengantin baru ...huwuwuwuwu.. nampak signboard je dekat bulatan 2...seme tanak teman g sane..huwuwuwu sedey tol....

apa kau buat sampai kak yana demam.
moga dia cepat sihat.

sian yana smpai demam
kemain ye en ujang

smpai demam kak yana ujang ni...hehehe
honeymoon kt cameron ke..hehehe..best!!

slmt pengatin bru!!!

demam??bro kasik lah makan ubt.bukan bwk g mcD.hehehe

Pengantin baru demam??? Perghhh.. Dasyat kau jang..

Entry Terbaru : Facebook Dilanda Video SPAM Kematian Osama Bin Laden

kesian sis yana..
hehe..btw..selamat pengantin baru uols!!!!.. ;)

aku tak pegi pun... tp tak sabo nk p mintak MIL ko nk tgk gambo kawen ko ...lalalalala

ko buat ape dekat yana ni jang sampai demam...:D

kirim slm dekat yana ye

slamat pengantin lama..muahahaha

kan akak dah pesan, jgn ganaih² sgt..tgk!...ganaih sgt la tuh sampaikan bini demam...

yana demam..??? ape lah si ujang ni dah buat ye.. ;P

wo...demam..hehe...tidur lewat ke 3 hari berturut2??hahaha,

haha..blogger tegar beb.. ko wat pe nieh smpai demam anak orang tuh.. hahaha.. jum ge weekend ni wes :P

Selamat pengantin baru..moga berbahagia selalu..

gambar ko tak encem pun ujang... --> http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/05/penyatuan-hati-dua-blogger-hebat.html

lalala... weh rindu kat korang nih lame lg ke honeymoon..;D

Yana demam?
dah cek ke? mana la tau ... ngehehee..

3310 lah sangat ! haha..
selamat pengantin baruuu ! :)

weeewwiittt~ tahniah Ujang...aku xdpt p la...demam nak cukup umoq..huhu..... T_T

Ape ko buat sampai yana demam? Ahahahahahaha

sampai demam sis yana kau buat! dasyat la ujang haha

http://natasha1987.blogspot.com/2011/05/akhirnya-dapat-juga-masukkan-gambar.html

sys yana demam ?? ujang buat ape hah ?? grr

yana demam? sian dia, perkara biasa tu hik hik gelak jahat ni

ujang2... ape nak jadi la ngan ko... kesian bini hang... xkan satu ari ko praktik sume skill.. hahaha

Ujang ~ kalau ko dah masuk keje cakap aku..aku nak anto hadiahh kat fak engineering kan?..kalau NAK la kan? nnt aku g kasi....hohohoh..

dalam apa jua keadaan masih lagi sempat ye..
hehe...
(n_n)

yana demam???!!! boleh tahan jugak ko nih....nah post aku pasal ko....

http://ninenov91.blogspot.com/2011/05/majlis-kahwin-ujang.html

kenapa ye kalau pengantin...mesti akan demam dalam minggu2 terakhir perkahwinan..pelik den..penat berkerja ke...kueng kueng...

ujang pegi bukit tinggi la best....

sempat lagi dak ni...wei, papehal inform kt aku k pasal kamera tu..

hahaha 3310 la sgt...ape lah abg ujang ni..smpai kak yana demam..kesian dia tau!

wahhh demam kerana ape kahhh??

hahahah tk payah g cmron laaa
krg tak pat kuwa jalan
duk bilik bkepit jer t hehehe

kuat bebenar ujang nih sampai demam dak yana...^^

sampai demam di yana?? apa yg telah ujang lakukan?? curi selimut yana masa tido sehingga menyebabkan yana kesejukkan & seterusnya demam?? kekekeke

wah abg ujang..bru kawen kak yana dh dmm..

nape ni??haaaa....

Selamat Pengantin Baru Bro... Apelah kau dah buat kat siyana sampai boleh demam tu. Ahaks...

sebagai penganti diri sebab tak dpt gi kenduri that day..huhu..

http://www.greenappleku.com/2011/05/ujang-dan-yana-yang-kahwin-ramai-yang.html

amboi...pilih cameron..
nak tempat sejuk2 jer...hak3

mak ai...smpai demam kak yana...
pehh nak tempat sejuk jer..bahahaha

jang,ko kentutu kak yana eh.....
watpe g mekdi.g la klinik...hehehehe
jangan2 kak yana bunting pelamin...
hehehe..

opsss apakah bunting pelamin itu???

u r welcome...... I doakan u bahagia k. and semoga Yana cepat sembuh demam

cepatla upload yer...nk tgok pic korg kawen...heee

pengantin baru..tahnia ujang

msti best kan kawin hehehe..

cpt2 sikit upload, TK nk tumpang senyum nengok nya..
tahniah..

ujang pe ko da wat kat yana...

errr yana sgt cntik...cept puji2 die bia cpt smboh

pergh ujang on9 gna 3310..

macam model hp yang kaler hitam putih jer..hehehehe..

tahniah ujang n yana!
nanti upload gambar kawin ye..

haha kesian kak yana sampai
demam dikerjakan dak Ujang.
muahaha

haha...gila lah...smp demam tu...:D

hahahaha..kawen jugak akhirnya..pasni no more lucah2 ;D

yana domam sebab penat kenduri la..hahaha

sengal korang


aku pun tak tgk lagi gambar2 kahwin aku

Yeye je Yana penat...hukhuk...

Pepon blum tlmbt rsnya nk ucpkn
"Selamat Pengantin Baru"..congrats!

Selamat pengantin baru....hmm, jaga diri elok2 yeaa...

kesian yana & ujang... letih sepanjang hari & berhari melayan tetamu. kenduri kahwin memang meletihkan. tapi alhamdulillah dah selamat disatukan. moga bahagia buat korang berdua.

http://adzriel.blogspot.com/2011/05/kenduri-kahwin-ujang-yana-dah-macam.html

tahniah ujang!! semoga berbahagia sampai ke syurga!!

hehehe

Tahniah abg ujang dan kak yana...

smoga kekal hgga akhir hyt..amin...^^!


EmoticonEmoticon