Saturday, May 21, 2011

Grill Rumah

Gua dah lama pening sebenarnya dengan rumah yang gua beli ni...,bila gua nak pindah masuk pun tak tau la..gua beli rumah lelong jer...hee

Sebenarnya nak masuk rumah dah lama dah...tapi grill tak pasang-pasang lagi.., sekarang gua malas pikir panjang gua rasa pakai jer la grill yang simple dan kena dengan bajet gua...

Nie contoh grill yang gua berminat dan kena dengan bajet gua



(sumber dari google)


Lebih kurang macam tu la design yang gua nak pasang dekat rumah gua nanti.., semalam orang grill dah ukur dan gua ingat nak suruh dia pasang dalam minggu depan...

Niat di hati nak guna wrought iron, tapi apakan daya bajet mencemburui gua...hee.., banyak lagi nak guna duit wooo untuk masuk rumah nie..biasa la beli rumah lelong kena pakai banyak sikit duit cash ni...grrrr

Lagi satu gua ingat nak join kontes di Nuffnang sponsor oleh Nippon Paint, ada rezeki kalau menang boleh gua dapat CAT free kat bilik..hehe..tak pun dekat Facebook nanti gua join korang undi gua ok...kalau menang dapat la gua cat satu rumah...('',)


Sekian...Peace(~_^)v


P/S : banyak tanggungjawap wo dah kawin ni...."all is well"

22 Orang Memberi Komen & Pendapat

nak pasang grill pon pening pale nk pikiaq yer.. Hehe

gril jgn x grill... kang org masuk naya saja

Setakat nak undi kat pesbuk, sambil masak asam pedas pungg boleh...

pakai dulu yg ni.... nanti duit dah ade balik... pasang yang lain.. hahaha...

grill rapat2.. baru takdek yg skodeng.. muehehe

menantu datuk pun x der duit ka???haha

Ko x ase ke t org konpius g umah ko sbb tatau ne stu pntu ne stu tgkp

grill ape pun boleehhh.. janji selmat.. kann ?

wah...da beli rumah! best...best...

yelah skrg ni mmg kena pakai grill kalau tak mmg bahaya.tak payah yg kerawang2 sgt,nt senang je pencuri nk potong,cm ni selamat sket.

kenapa tak cakap nak buat grill...
husband akak kan buat bisnes tu, boleh bagi harga baik punya! huhuhu

insyaAllah..murah rezeki nnt untuk yana and ujang yer =)

dah alang2, buat tuk umah akak sekali lah ujang huhuhuhu wak lu ek

knpa tak order ngn suami kak mas? bntu bisnes sesama blogger oke jgk kn.. hehhe

haha. bagus join kontes mcm tu. jimat kos. :D

yg pnting ad grill..kselmatan lgi utama..

jgn lupa pasang CCTV skali weh,.HAHAHA

selamat memasang grill lah ye.. hihi.. :p

ujang...baper kos grill cam ni? akak pon tgh usha gak ni...inform ek...nak bajet betul2...huhuu....rasa cam air dah duit ni bila bab nak masuk rumah baru :(

Salam.. nk iklan leh ker..? maaf erk. klo sal grill area selangor. saya ada buat. leh lawati www.facebook.com/razsteel atau www.mudah.com/razsteel..
klo nak lagi senang call jer saya 017-2723005 nazriey.. sekian..
maaf yer post kat blog org...


EmoticonEmoticon