Tuesday, May 24, 2011

Cuti sudah habis bro...!!

Yezza.....3 hari gua cuti dari sabtu sampai la isnin(semalam)

Semalam gua cuti sebab tak berapa nak sihat dan dengan kesempatan pergi layan Pra tonton KL Gangster.

Apa yang gua nak update sekarang ialah lagi Gambar Kahwin gua yang dah siap edit


 Sebelum Akad Nikah


 
 Yana Sarung Cincin dekat gua


  Menggedik selepas dah menjadi suami dan isteri


 Gua bersama gambar YANA masa kocik


Gambar Outdoor bersama muka gua yang sengal


Cek In hotel..hahahahha



Jurugambar akad nikah dan ketika berbaju Pink oleh Ain Syafiqah

Jurugambar ketika berbaju Kuning oleh Persona Fiza Bridal


"Tajuk gua tu sebenarnya nak letak gambar masa tengok cerita KL Gangster semalam..,sekali gambar tak bawak..derm..."


Sekian Peace (~_^)v

P/S :  Adoi...gua senggugut pulak ari ni...hurm..

25 Orang Memberi Komen & Pendapat

Hahaha~ cite yg x bwk gambar tu update esok pastu buat tajuk "gambar perkahwinan Si kentot tegar" yer.. Haha

muka suci jeee lagi..mcm x percaya plak ko dah jadi laki org Jang oiii...toksah dok lucah² dah naaa...

aisey..
ni yg nk wat gua jg pngantin gak nie.

bestnya tgok gambaq kawen nih..nak jugak gambar mcm nih.hahahah..

haa patut tuka tajuk entry nih,haha yg gedik dgn sengal tu klakar!

gambar sarung cincin tu siap efek.. memang cepat dan marah 5

ko mmg gedik dikit kan..hihi yana ngan aku je baik

sengal la muka ujang yang second last tuhhh! hahaha~

"Komen gua tu sebenarnya nak komen gambar ketiga tu cantik...sekali ternampak gambar second last..sengal..."

Peace :p

waa lawa gbr ain edit..suka! suka! ^_^

lepas majlis terus check in hotel???

ujnag : ah...ngengada lah nak senggugut bagai...koh koh koh
apa pun terbaik+cun+meleleh gambarajah di atas ni...teknik photografi berkesan...ai laik dis...

senggugut apehal?? takde point kau...

dah basi br nk hapdet gambar kawen..;D

sempoi gile korang..pasangan paling ccol abad ini haha
cool gamba yang kat tiang tu ha

huduiiiiiiiiiiiii !~

tayang key room tu taleh blah ,
hehehhee ,
pape pun , selamat pengantin baru abang ujang ,

aololololo , sweet *

gambar yang sgt cute n cool....
pandai dorg tangkap pic tu...

cantek2 gmbr semua..sengal pun ada guk

ini macam fotografi melepak je.bukan kahwin.hoho

berbaju pengantin time check in hotel tu yg mahal sekali tuuuuu

sunggugut pale otak ko...ko sengungut..haha

weh..hensem gak ko erk?..first time puji ko ni..haha

wah lepas kahwin terus check in tue....confius jap...sejak bila lelaki boleh kena senggugut nie????...mmmmmm


EmoticonEmoticon