Thursday, May 19, 2011

Blogger Muda Yang Kreatif


Salam perkenalan kepada yang tak kenal gua lagi..hee

Sebelum ni gua pernah perkenalkan sikit beberapa blog ( tengok label oh review)..

So kali ni gua nak kenalkan seorang blogger muda yang kreatif.., mamat ni memang ramai dah kenal pun.. tapi gua nak kenalkan lagi..hehe...

Yang aku nak kenalkan kali ini ialah





BIODATA DIN


NAMA : muhammad nur aizuddin bin abdul rahman

NAMA MANJA : Aizuddin, Aizu, Nur, din, Bulat.

TARIKH LAHIR : 07.04.1990

ASAL  : taiping,perak

TEMPAT TINGGAL : Pulau indah, Klang.

PEKERJAAN : Setiausaha.

ARTIS KEGEMARAN  : Fafau, Heliza, Ujang9897


Mamat ni gua kenal dan mula borak-borak masa lepak2 di putrajaya untuk buat VLOG dan 1tube dulu.., 

Nak komen dari segi blog gua rasa blog dia dah ok dan takda cacat cela.., penulisan di blog pun bagi gua memang dah ok (biasa la SETIAUSAHA)

Gua nak puji dengan ke kreativian <----betul ke gua eja ni..lantak la..

Din nie memang kreatif dengan Video Bersama Nuraizuddin..gua suka dengan idea dan susunan Vlog yang dia buat..cayalah bro..!!

Nie salah satu VLOG yang gua suka iaitu tentang perkahwinan mamat gila macho...siapa ek..??? ('',)

               


Sekian...Peace (~_^)v


JOM TERJAH



Sekian Peace (~_^)v



"amik kau ujang...!! abis kena bantai sebab entri INI...terima kasih cik anon...gua terima teguran..salah gua beb...('',)"


p/s :  bagus kalau ada kawan atau kenalan tegur kita ni..., yang penting amik positif...('',)








27 Orang Memberi Komen & Pendapat

dia memang kreatif, dh tgk dh vlog tu,
nmpak happening gila...

dia memang kreatif, dh tgk dh vlog tu,
nmpak happening gila...

bab artis kegemaran tu...btul ke?? atau rekaan semata-mata hahah

tak sanggup nak tengok video mamat gila macho..ke mamat yang gila dan macho....hahahahaha..[statement]secretary memang advance la bab-bab nih..heheh

ujang : pernah jugak berjumpa ngan beliau, masa kat kenduri kawen yu aritu..tapi masih belom sempat berburak ngan beliau...insyaAllah ada peluang lain kali,,,hubungan sesama blogger elok kita eratkan...bagi yam nak berkawan lah ye, bagi yam x nak tu, x leh kata apa lah...koh koh koh

cik anon sayam kan yu tu, tu pasallah beliau tegur...koh koh koh

"kompang dipalu pengantin baru, duduk bersanding terimpul malu.." masalahnya ujang malu ke.. aku tgk x malu pon.. hihihii

"kompang dipalu pengantin baru, duduk bersanding terimpul malu.." masalahnya ujang malu ke.. aku tgk x malu pon.. hihihii

sama baya dengan anak kak zu nih hehehehehhe boleh panggil auntie zu

mmg kreatif..suka gak tgk vlog kahwin ni =)

hensem,bergaya. hehe

jom terjah!

ada sikit auta kat cni....
#1 artis kgemaran yg last tu....
#2 mamat macho?????oh tidak...

weh biodata aku bile ko nk letak??

hahah dah bace. ko kena! ;D

so, pasni krg2 kanlah..;D nak citer terlebey2 dgn yana je hoke..;D

baguslah teguran untuk kebaikan.. dapat dak anon yang tegur secara berhemah.. ;).. bagus jugak dak Ujang tak cepat melatah.. thumb up..

hehehee...macho jugak adik din ni ye...kena beralih arah ni
dak ujang dah tak encem dah..hahaha

Slm..

hye, saya john..hahaa..Kg gila nama dia ojang.. Din..ahah.. panggil Bulat macho skit..ihihih.. Btw, Thx alot ujang..patut la View blog aku tinggi..even tak hupdte ari nie lagi..ihihih.. aku rasa dah 3 buln kasi Bio aku....ihihi..

p/s : thx alot ya ujang.. alot2.. malu~~Slm.

cam kenai la mamat nama NurAizuddin tu.... kat mana erk??? lupa pulak....

video ni nampak kemas ...and clear ah...thumbbsss upp kat bulaattt! :D

jang perkenalkan aku pulak..masih x der org kenal ni sian kat aku..ko wak tajuk blogger paling macho pun xper..aku x kisah...hahah..

aku kenal din tp din x kenal aku..sedih...

takleh bla..ujang wat kenduri kahwin dah macam kenduri hari jadi dah..hahaha

entah ujang kenal aku ke tak.. hurm..


EmoticonEmoticon