Tuesday, May 31, 2011

Bila Gua Jumpa Hantu

Kisah 3

(ketika berada di Perhimpunan Satu Juta Belia)

Kisah 1 di SINI
Kisah 2 di SINI

Kisah 3 ni gua nak bercerita pasal Hantu pulak..., gua rasa hantu ni ialah orang yang gua bunuh time jadi DOKTOR di KISAH 2 gua...hee

Gua rasa lepas dia mati dia jadi hantu la...meh layan gambar hantu-hantu ni

Gua wusha jer hantu berkeliaran ni..dah la tak hensem...grrrr

Hantu Izamir, Hantu Cik Bulat dan Hantu Taufiq Helios



Tak lama lepas tu hantu kak limah datang...dalam hati gua dah panas ni...kenapa semua orang tengok jer..!!!


Hantu-hantu ni pun dah mula tunjuk taring dia sebab orang lain semua takut....!!! gua tension ni kenapa semua orang takut...

Gua pun sergah Hantu-hantu ni....


Ujang : Bah...bah....<----gaya  sergah dengan konfiden

Hantu kak limah : kuang ajar punya budak...

Ujang : tau takut...hihi


Hantu kak limah melarikan diri...dan gua meneruskan mengambil gambar dengan hantu yang lain...


Tetiba gua nampak Hantu kak limah datang balik dan lalu depan gua..gua pun sergah lagi


Ujang : bah.....!!!! bah...!! ( gaya orang sergah dengan gaya tak matang)

Hantu Kak Limah :  Sengal la budak sorang ni...(dalam hati)



Tetiba Hantu Kak Limah ni mengamuk gila b*b* punya...dengan muka hodoh dia, dia pulak sergah gua....

Hantu Kak Limah : woi gila....aku tak takut kau la gila..!!!

Ujang : Derm..!!!!!!!!!!!!!!




Gua terus pengsan sampai semua orang wusha gua...

Hantu hantu lain semua kata padan muka dekat gua.....kesian kan

Kesimpulannya..

- Gua tak takut hantu....


Sekian....Peace (~_^)v


P/S : bawah 18 tahun jangan tengok LINK TAK ELOK INI<----



19 Orang Memberi Komen & Pendapat

Hantu siap main posing-posing lagi...

ujang tak takut hantu ke atau hantu tak takut dengan ujang...hehehehe

sengal je hantu2 ni semalamm.. :D

haha takda hantu comel ke :p

Hehehe sengal...

Malam tadik ader hantu tutup kipas I masa I tengah tido selepas nonton citer Haunted Changi...

aku tak pegi pun .. mls nk berjalan kaki ...

sengal.... tak jantan lah takut hantu.. hahhahha, owh luper bekas gay

sgt takut ngn hantu!citer hantu ke iklan citer hantu pun tak tgk.huhuhu..

time ni x rasa takut..tp apesal tah dlm wayg jd takut..haha..pelik kan =P

tak takut langsung semua hantu2 tu
yg paling takut ngan hantu baju merah makai topi tu...weeeeeeeeeee

hantu pun kena usik dgn ujang..hahahah...

YanaMIB: takut dlm wayang tu sbb nak peluk2 kan kan...


EmoticonEmoticon