Wednesday, May 18, 2011

Aku Benci Nazirulhazwan

Gua benci betul blogger kesayangan Cik Bulat nie...siapa lagi kalau bukan NAZ....!!!!!!

malas nak backlink dia..benci gila...ada ker suruh gua buat entri pasal UNDI ANAK BUAH dia....

Korang tolong la undi ek...kesian dia nangis-nangis minta tolong suruh undi...
Ramai yang ada Facebook kan...tolong jer la apa yang mampu kan..

Caranya...:


1.mula2 :
LIKE MyLittleMomo Fanpage kat SINI --> MY LITTLE MOMO


2.pastu :
lika gambar batrisya kat sini --> GAMBAR TICA!!




Nasib baik la suruh undi muka anak buah dia.., kalau undi muka NAZ...memang kasi RM100 pun gua tak undi...('',)


Sekian....Peace (~_^)v



P/S :  senang nanti bila-bila orang undi kita pulak kan....('',)


20 Orang Memberi Komen & Pendapat

sgt comel anak buah beliau...

Comel gak ank buah naz...hihi

dah like dah..comel dak nih~ nasib tak ikot muka naz..larikkkkkk

ujang nah entri tuk hangg,,cepat baca!
Akibat Kentut Tak Bertempat...

heheheheheh benci benci pun undi jugak anak buah dye eh.hehehe

benci2..xsuka2 pun ttp sokong..kihkih

kalau macam muka naz ade ke orang nak undi..
keh keh keh

sebab muka budak tu jer gua tolong..

kalau muka NAZ mmg geli...hee =)



kerja senang gua tolong jer like...

ehem...anak aunty macho lagi bergaya, ada kosong lagi tak hehehe

anak buah comel..bapak buah comel dok teheee~

comel..comel nanti naz marah lalala~

alololo
muke nak sengeh sampai telinge lak tuh
haha oke undi undi

ujang...naz lebih hensem dr ko tau x????

u i asek nak perang je..cukup e acara sukan malam

haha.kesian naz.sentap ayat bagi.huhu

alololo comellnyee die senyumm..


EmoticonEmoticon