Monday, April 4, 2011

Untungnya Ujang9897

Korang kenal tak Blogger bernama Eqbalzack...

Yang tak kenal tu sila-sila la kenal dengan Blogger yang hensem ni.., tengok Biodata dia kat SINI

Dekat entri aku yang INI, bro eqbalzack ada buat pengumuman dia nak sponsor satu dulang hantaran time aku kawin nanti...('',)

Tengok BRO EQ cakap apa...






Aku nak jawap soalan yang dia tanya tu...,

Berapa banyak cupcakes nak letak atas dulang...??
- erm...terpulang kat bro...hee

Tema warna..??
- coklat gold...



Korang tengok...untung jadi Orang Hensem ni...wahahahahahah, biar pun Ben Ashaari kata aku tak hensem..aku tetap dengan syok sendiri aku....

Terima Kasih kepada Bro Eqbalzack sebab nak sponsor satu dulang hantaran time majlis perkhawinan aku nanti...

Kepada rakan lain yang nak sponsor atau nak bagi hadiah time SAYA kawin nanti di alu-alukan ek...hihi



Sekian...Peace (~_^)v



"Gila wei..tak sampai sebulan lagi aku jadi suami orang..."


P/S : tips nak kawin apa ek...grrrrr..


65 Orang Memberi Komen & Pendapat

wa..beshnya..sapa nk sponsor aku tawen2 nnty? huhu

http://atieshaadriana.blogspot.com/2011/04/pasemboq-terbaek-dari-padang-kota.html

haha .. naz ade cakap ari tu ye nak suh ujang share eh xleh cakap censored.. lepas ni dah jadi laki org ..hilanglah title teruna wah3x.. ape2pun jadi ketua pemimpim yg baek

aku tukang menghabiskan nasik minyak je la nnt...hahhaha

nak tips ker?senyum selalu dan jangan kentut depan bini..itu pantang larang orang baru kawin..hehehee

bagusnye..
berganda2 tau pahala org yg dh berkahwin.
Sempurna seadanya...pelihara adab sebelum kahwen ok ..peace =)

adeyhh... sian kat yana pasni....

asal nak pedajal ko je.. mesti die dapat tempias kang.. =p

tahniah laa Jang...bila dah jadi suami org nie besaq tanggongjawabnya..jgn diabaikan si isteri yakni si yana tuhh...masa nak akad nikah nnt, relax jee..jgn gabra sgt....kontrol macho tuh sket...sorilah..akak x dapek nak sponsor ko sdulang ke, bedulang² ke...sbb akak dah sponsor utk adik akak yg nak kawen ujong bln 5 nnt...9 dulang gak wehhh...rabak makcikkk!!!!!

walla weiii... sponsor cup cake. dahhhh tak yah nak pikir satu dulang, dah ada isi.

aku nak sponser penampar 2 dulang....hahah

kalau aku dtg...aku dtg mkn jek...hahahaha

yeyeyy..ai dpt mkn kapkek abg eq..weehuu~ =P

ujang nak kawen da!~jage kak yana elok2^^ lepas kawin boleh la update blog sama2~hihi :P

ujang glemeres sombunk :( isk3...

sedihnyerr !___!)

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/04/jangan-bersedih-sesungguhnya-allah.html

wah tahniah ujang! bakal jadi suami orang! tips? kene kurang kan blogging n fokus pd isteri tercinta.hahah gurau jwe

waaaaaaa...jelessss ni!
ok cpt belanja eskem mekdiiiiiiiiiii....

tipsnya...hafal akad nikah tue...hehehe

memang murah rezeki lah si Ujang nieh..btw..thniah! (n_n)

aku tukang habiskan makanan je... hahahah...

nk sponser sedulang kaseh syg boleh dop?

BEST TUL... NAK JUGAKKK
CUPCAKE LA

HUHU

hang memang prasantan! miahahahaha

p/s moga semua bjln dgn lancar nanti ye ;)

hahaha..aku ada banyak tips ni jang..

aku xdapt nak g r jang..adoi..exam lah plak..

wahahahaha :)
selamat jadi laki orang!!

perangai behave sikit,tp tak oe kak yana cool jep..hehe :)

tips dari kak zu..minggu pertama jadi husband org, jgn buka blog. majuk lak Yana nanti

nak tips? p la bkk buku ke, cr dlm internet ke..nak bersuap je huuhuhuhuhu

ujang : kan ai dah kata yu ni beruntong setaraf dengan bukit beruntong kat rawang tu ha...adehhh~ tahniah geng...ok, ai ada tips jugak ni nak share...bila malam pertama nanti sila off henpon...yu si.....simple je kan??? selamat beramal...koh koh koh

Bestnya dapat sponsor tu..... Selamat pengantin baru lah ya

"Gila wei..tak sampai sebulan lagi aku jadi suami orang..."

selalunye statement takot camnih,pompuan je yang wat..tapi,ade gak laki yg wat ye.haha..

pape pon, tahniah bro.. :)

wah.. eqbal sponsor cupcakes. sodap tu. akak tau saper yg buat tu...

tips?? dlm blog ujangkan banyak tips kawin.

o yeahhhh... bagusnya abang eq~ nanti sponsor saya pulak ye...

buang karan ja sponsor ujang ni... <----------- ok sy jeles..haih! =p

Bestnyer dpt seponser... Jimat duit tu...

rezeki jgn ditolak..

dalam masa yang sama dia nak promote, kalau sedap pas ni ramai yang order dari kan... dalam tersurat ada tersirat.. moga dia berjaya dengan cupcake dia tu..

wahhh gile syokkk

bagi ikan kaloi sekor atas meja makan time mjlis beradab kire oke tak??

hahaha

eah dont wrry takde mlware yerkk

tips kahwin: saling bertolak ansur :)

hee nak cupcake! nak cupcake! jgn bagi yana curi2 sorok ae. tu utk tetamu XD

best2 ade yang sudi nak sponsor

alamak..... bertuahnya badan~

dah jimat coz dah tue...leh top up ticket honeymoon tue.. hahaha

ko tanye tips nak kawen?

ko discover dulu ikt pengalaman ko. aku rasa bulan 7 ko dah leh bagi tips tu kat kitorg plak. hahaha

tayah bg tips ko kan dah pakar..;p

wah! bahagianya. tahniah! :)

wahhh..mcm artis.. siap ada sponsor.. kekekekek

Terjah jom!: Cik Bambam punya stori

salam...
sekali sekala sponser member blogger kawen...
abg eq dah inform kakak tadi...nnt bg details. biasa kakak abge q tau mcmana 'style' utk letak atas dulang hantaran...hehe...

wow....murah rezeki ujang ngn sis yana..alhamdulillah ^__^v

sponsor wilcha boleh tak ? muahahaha

ujang,lg sbulan nak kwin bru nk tnye tips ek,.huhu,.g la rjuk ngan bro beng tuu,.huhu

haha rukun nikah dah hapal lum? ;p

Salam si jejaka hensom! :)

owh ada org nk kawin dh rupenya...amacam takot tak?? ready dh?? hihihi...pastikan 'test jpj' dah lulus penuh spy bila nk park keta kamu tak silap parking nt!!! kih3!!!

nway, tqvm coz sudi singgah blog akak dan menjadi followerku yg ke-13! Kecik angkanya tp besor maknanya padaku. ngeh3...

okeh bro hensem, smoge slamat n dmudahkn semuanya sebelum, semasa & selepas majlis nt okeh!! :)

haha untung lerrr ad org sponsor .
tak kira nak gi jugak nnt sbb kak yana pun dah bg lampu hijau . haha

pergh, sgt beruntung! >.<

jimat kos 1 dulang. ^_^

wah wah ... sgt besh ngan murah rezeki ...huhu

wah wah wah....mmmg tersangat untung..hehe

nak tips..meh baca ni

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/tips-bagaimana-lelaki-boleh-gembirakan.html

ko ngan yana nak sponsor aku pe ek..aku tak kisah pe2 pun ni

wah bestnye...ade spondor...
untung la..
cograte ye :)

LAtest post:
http://cikmimagebu.blogspot.com/2011/04/aishah-pasangannye-akan-datang-pre.html


EmoticonEmoticon