Thursday, April 7, 2011

Suka atau tak suka DURIAN..!!!!!!!

Semalam kan....nak tau tak..,??

Tanak tau sudah..!!!!!!!!

Pergh..., dah macam mukadimah entri ala-ala awek blogger aku ni...('',)


****************

Semalam aku ada tengok Cerita 3.60...tau tak..,?? ala yang kat tv3 tu...dorang ada cerita pasal DURIAN


Tau tak DURIAN tu apa...tak tau memang bongok la...grrrr, ni gambar durian



Tengok DURIAN ni mesti macam-macam respon dari korang kan


" Bueeewwweekkkkk, busuk.., gua benci bau durian"
(geng yana)

" Pergh...durian ni my peberet "
( geng aku)

" Woi geli la tengok durian...nanti kentut busuk"
( geng Man sengal)



Aku nak tau korang semua ni suka durian atau tak suka durian...???? sebab si YANA tu anti DURIAN..gila punya orang..

Ben Ashaari tu aku rasa kuat makan durian... sebab tu badan dia ala-ala popeye..hahahahaah.


P/S : terasa nak makan durian pulak aku..hihi

64 Orang Memberi Komen & Pendapat

benci benci ! tak suke !

wwawawaaw

kaloi suke durian !!!
sape tak mkn sgt rugi derr

tp memg wjud orang yg tak gemar durian nie

moh datang perak,yob !
tengah musim ni !
:D

suke tp


http://yayashahrizan.blogspot.com/2011/04/doyan-ooo-doyanpehal-la-mahal-sgt.html

bace sini..hangenn

wahhhh!!!pebret akak nie...esok nak g cari wat pulot doyan..yummy!yummy!..

doyannnnn terbaekkk..tp still mahai lagi la jang skrg nih..

bile nak sawan doyan? jom duk kat kebun..pastu mndi sungai..perghhhh terbaek!

hoi bongok! bukan ko ke yg cakap durian kentut busuk...aku printscreen nnti tweet ko tu...HAHAHAHHA....aku suke makan durian, tapi bukan peberet

tau xpe...
kat twitter berlambak orang citer pasal durian..
da tuu siap tweet gambar lg !!
keliur !!

sedap giler durian!!

Aghhh!!!
Da musim ker??

sangat

sukaaaaaaaaaa!!! Jom mkn durian kat SS2 nak?

[smlm pon tgk 360 gak]

http://celotehbongsu.blogspot.com/2011/03/aku-mahu-doghiannnn.html

durian lah raja di hatiku *sdg menipu* hahaha ! tapi durian sdp, suka gak mkn, tmbh2 hat batu kurau punya, perhhhhhhhhhhhhh!

siyes!! ak suka makan durian...
makan dgn budu lg best..hahaha

sapa tak makan durian rugi sebab durian raja segala buah huahuahua sedap gila durian tp tak leh mkn la bebyk tkut mual lak huhu skrg tgh musim durian ni hehe

kalo da kawen 6t, mmg xley makan durian le jwbnyer,.. hahahah... kalo x, tido luar!

tak suka! nampak je terus lari. confirm! kalau follow org time beli tu, rasa mcm nak keluar dari kereta. haha.

sis hantu durian...bg lah byk mana pun.tp nak durian kawen,isi kuning ke okey.

kalo da kawen 6t, mmg xley makan durian le jwbnyer,.. hahahah... kalo x, tido luar!

perghhhhhhhh..durian....sedap ohh

owhhh....itu rupanya durian...

er.. kalau suruh sentuh cket pon; XSANGGUP..huhuhu.. durianphobia, hater...hahah, nak wat cmane,=( da xsuke kannn..

mestilah suka!! tp tgah mengandung ni, takut plak nk mkn byk2..

Jom Lawat: Blog Bardboo
Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

xsuka durian! xleh masuk ke tekak

teringin nak makan!!!!! tp kat kL ni mahal! tah sedap ke tak!

tak suke bau die je

Aku suka makan durian..tapi mampu makan dalam 5 ulas jer..lebih2 nanti muntah wooo.....

errr..ramai gak yg makan durian ye.. apa2 pun aku geng ujang!! hehehe~

burger mekdi durian. emm. buat mcm tu handal jugak! bahahah.

suka tapi tak leh makan bebanyak....durian balik pulau yg terbaik...

ko mmg suka buah2 kan???!!!!!!ngehaha..larikkk!!!

durian ok..tp xaddict pun..jenis buah yg tgk xtliur..hoho

zara geng kak yana .
mmg xmkn durian !
bau je da tutup idung nak muntah .
sape mkn durian dtg dkt zara mmg saje cri pasal .
mak zara suka cakap nnt dpt laki hantu durian takpun mentua ada dusun durian belakang rumah pdn muka ! lalala~ xkesa !
ANTI-DURIAN ! *haha teremo plak .

hmm nak kata suka sgt2 tak, nak kata tak suke pun tak, makan la dlm seulas dua~

lalala~~

AKU SUKA!!!!!!!!!!!!! ALA..YANA TU PREGNANT KANG MSTI SUKE PUNYALAH..PERCAYALAH

mak ai...ramai gak tak mkn Durian..

derm..!!!

sy pun tak suka. bucukkk... :D

tumpang promote ye..ada siapa-siapa nak blaja BUAT BANNER?

http://uptown-lady.blogspot.com/2011/04/nak-buat-banner-blog.html

suka!!!
peduli hape kentut bau doyan!!
hahhaha

x suka..bucuk...n lembik..penah family sakat ayu...letak biji durian kat pintu toilet..akibatna x masuk tolet untuk ari itu..hahahahahah

X suka durian = bukan melayu asli la ;p

eh, macamana tu bau durian?? o.0

;p

org gila lagi looser ialah org yg x mkn seafood..tettttt~ =P

suka kuah durian cicah roti :)
ngeh ngeh ngeh :D

UIKS UJANG KO NGIDAM KER... ORANG NAK NEK PELAMIN PUN ADA NGIDAM KER, SEMALAM ROTI JOHN

ha.. bagus.. aku boleh geng Yana.. durian.. uweekk... pening ala pitam aku dengan bau dia..

tapi baru2 ni, si adik boleh sendawa kat muka aku.. pergghhh... dia punye bau... huhuhu... geram bau durian telah bercampur dengan susu...

psstt: boleh buat team tak suke durian ni..

tapi dalam tak suke durian, time ngandung laju je makan, siap ngidam nak D24.. hahaha...

tu nanti si YANA time ngandung mesti suka.. biasanye apa yang kita tak suka jadi suke time ngandung.. wah mesti dak Ujang melonjak gembira nanti... hahaha...

suka gileeee...ni bahana duk pahang,raub mse baby smp tadika.pokok durian blkg rumah...siap wat breakfast lg durian tue.miahahaha...
pernah 1 mlm mase kecik makan durian berbijik2 ok,sampai panas dalam badan.menyusahkan abah je gi kedai carik air badak.hehe..
da darjah 3 baru tau kena minum air kat pangsa die kalo x mau panas badan...ko saje je la jang...saya x mkn lg durian musim ni..waaaaaa

rugi woh! tak makan durian.. :P

walaupun MDT ada pokok durian tp buahnye takde..dah 2 thn pokok tu merajuk taknak berbuah..tsk!

perghhh raja buah tu!kompem la kn makan!ah.ah.ah..sedapnye durian!!!!!!!!!sape ade dusun kt kg??nak ikut balik!

ujang aku nk ...
bg free ke aku la ..kesian baby aku tringin sgt nk mkn ...huhu

start aku demam mkn durian, terus aku anti durian. Yuck..

perghhh..durian memang sedap gila...dr baby lg wan suapkan durian...semlm tgk 360 mmg telan air liur r...

makan durian boleh jd badan ala2 popeye eh? haha malaysia punye popeye tak sama dgn omputeh pnye popeye :D

perempuan dan dan je tak suke. ceh! sedap wood durian.

wooo.... durian sedap bro... hehehe.. sape yg tak suke tu rugii.. haha

saya sukaa makan....time preggy boleh habiskan 4 biji...bukan 4 ulas....

so saya geng dgn ujang....hahahaha

durian boleh buat kentot busuk ke ? hoho

Ieta gila durian......... eeeemmmmmm sedapnya! ujang belanja ieta durian kampung.

wahh.. kite baru mkn drian smlam. susah betol nk ilangkn bau tu dri tgn. hehe ^^

Suke durian, sedap..
kalau dpt yg sedap2 tu memang x sedar dah makan byk ulas dah..hehe


EmoticonEmoticon