Wednesday, April 13, 2011

Sengal Pagi





Pernah dengar tak pepatah melayu...,pepatah ke peribahasa ek..grrr..apa-apa jer la yang berbunyi



"Nasi Sudah Menjadi BUBUR"



Itu la yang jadi kepada aku pagi ni......., ni la akibatnya terjadi kepada blogger yang SANGAP blog

Aku masuk-masuk opis tadi buka komputer bukan nak login dulu..., tapi aku pergi bukak blog aku, baca komen-komen, lepas tu baca entri kawan-kawan..., blogwalking bagai semua...sekali amik kau..!!!!!!!!!!





Aku terlupa nak LOGIN ...habis merah punch card aku  =(

untuk pengatahuan umum.., aku punch card guna sistem online, jadi biasa pagi-pagi aku bukak komputer login la dulu..tapi pagi ini aku pergi bukak blog sampai terlupa dah lebih pukul 8.00 am

Kalau BOS aku baca ni kompom kantoi...adoi...,

****************


 Morah of the story

- jangan sangap sangat berblog 
- jangan sebab blog kerja terabai


P/S : alasan aku jer tu.., sebenarnya terlupa suruh adik aku punchkan..hahaha



Jangan lupa undi header aku "Erti Kehidupan" di SINI 


44 Orang Memberi Komen & Pendapat

sabo bro.. ada hikmah tuh.. hahaha

ish3..Ujang2..blogger tegar nieh..(6.6)

pagi2 da sangap berblog~kn da merah!hahaha :P

nie la salah sorang pekerja contoh!...contoh yg x baik!..sila jgn tiru si Ujang..

ko lupe login.. aku lupe bawa access card terus!!!!! nak masuk opis td pun tak muleh kena tggu staff lain dtg. grrrr...

hahaha..

yezza...jgn contohi aku ye kwn2..=)

aku nak repot kat bos kau ujang hahahaha

macam2 hal pepagi ni kan.. tapi kalau nak dibandingkan dengan dak Ujang, aku ok skitlah.. punch card dulu baru log in kat sini.. jap lagi baru nak sarapan.. ;)

memang dah menjadi bubur dah nasi tu..makan je la bubur tu..hahhaa..apapun..selamat pagi..

yeay punch card merah..next time buat lagi ye...sehari je merah ape kelas!

padan muko ko..haha..

HAI-O..JUAL KORSET

ke sebab dah x sobar nak kawin kahkahkah..

ni parah ni..ni parah ni..doc kasi ubat satu..huhu

faisalapardi.com

ahahaha.. memang terbaik lah..
kalau ada award ni.. boleh jadi blogger contoh..
lalala~

klu cam tu ..
kena dtg awal la sbb nk on PC pun agak lembab ...
tak pun balik tak yah off ...

yu pernah ke punch kad sendiri?? tettttt~

dalam sebulan mesti ada sekali warna merah..ntahlah..huhuhu

jgn sbb blog krja terabai
like tat word ;)

<--- dak nie hari2 melambatkan diri ke opis.. hahahahah

Join jom!: Segmen | Kalau aku ada bakat! Aku nak jadi...

hahahah alhmdllah stakat ni kaloii tak penah lupe swipe card pagi2
tp slalu tak swipe bile petang nak blik

dah bos tnyer awak blik awal yer
huhu T_T

haha..satu je nak kata..padan muka... ngee~

huhu
sila bertobat skang jugak ye
huhu

satu je nak bgtau...
he
he
he
he
he
PADAN MUKE!!! ekekeke

woh! sama mcm aku! Aku sampai pernah kena sound. hahahak

hahaha.. nasib bek ofice aku xde punch card ujang.. hahaha :)

padan muka...memang dah sangaplah tu...

nasib baik tempat saya tak pakai sistem punch card ni...hahahah


oh senangnya dalam hatii....

wah confirm boleh dapat APC tahun nie, sapa bos hang ujang meh nak bagi calon nama. hihihi

eh2 bkn TLG jerker hari2.. asal hari nie x TLG???? hahahah

rilek arr. baru shari trlupa. kc sokmo punch kaler merah. haha ..

SAMA LA KITA.PAGI2 MAI OPIS BELOG DI DAHULUKAN ,TP NASEB BAEK PUNCHCARD MANUAL =)
JADI INSAF LA WAHAI KAWAN.HUUUUU

aku pun sanggap hari ni..
aduyaiii

haha! sanggap blog punyer pasal!! :P

adik kerja kat satu tempat ke.hoho..memang best.tambah plak adik pompuan.huhu

hahahhaha.....lalai punye ujang...
jangan dah kahwin nanti lupa isteri sudah la sebab asyik sgt berblog...




heheheheh~~
^_^v

hahahahaahah padan muka ko ujang ...

bukan senang nak dapat merah nie..ala sekali sekala apa salahnya...hehehehhe


EmoticonEmoticon