Tuesday, April 12, 2011

Selamat Hari Tua

Selamat Pagi Blogger....,

Jom nyanyi lagu Ana Raffali ramai2


 "Boleh pandang-pandang, Jangan Pegang-pegang...♪♫♪♫"




Kau nampak tu ada orang pandang..., kenal tak siapa...??? tak kenal jom kacau orangnya...('',)

Tu gambar header akak Eza Ridzwan..., saja aku curik gambar pandang-pandang dia....sebab hari ni Hari Jadi akak Eza Ridzwan yang ke 32 katanya....






Comel kan akak ni..hehe...,

Yang lagi aku suka akak ni penyokong ARSENAL gak wei.....apa barang sokong team Lembufool, Chealshit dan team SETAN tu.....hehe..jangan marah, gurau2 jer...<----skema pulak ayat aku

Maleh aku nak merepek panjang-panjang..entri untuk kakak-kakak tak boleh lucah-lucah..bahaya....hahahah


Jom ramai-ramai ucapkan SELAMAT HARI JADI kepada akak





"Semoga Terus Sukses Dalam Hidup"


p/s : aku nak pergi berak jap..tata


20 Orang Memberi Komen & Pendapat

happy birthday to k. eza yang cute giler nie

TQ dear for this entry...mmmuahhsss!

weeiii x boleh belah pgi2 kutuk team aku yer.. arsengal!!!!!

Slamat panjang umur ye kak long!.. =)

hepi bufdat kak eza :) baru je g jengok blog akk td...smlm ngntuk sgt akk..

eh eh...kak eza...:)

Epi befday juger...:D

hepi besday to kak eza.
Org putrajaya ek kak eza nie.

jemput terjah new entry

(>.<) Untukmu (>.<)

Selamat Hari Lahir dekat Kak Eza Ridzwan (biarpun tak kenal lagi)...

eh..arini bezday kak long eza la..hehehe same ngan mak bezday mak kite ~lalala~

alahai kiutnya siap ada lesung batu eh pipit lg tuu...

nway hepi besday kak eza!

Ambe sokong Cardiff City.. sbb dia nok bukok skoloh bola kat mesia insyaAllah..

oh, TK lum kenal lg..
lawanya ia, ada lesung pipit lg..
minat bola jgk ye..
wah..


EmoticonEmoticon