Tuesday, April 12, 2011

Padan Muka Yuyu Zulaikha



Amaran

"Entri ini mengandungi unsur bangga, riak, angkuh dan POYO"



Kata-kata dari aku yang berunsur...:


Bangga

"aku menang Giveaway wei..!!!"

Riak

"Korang pernah makan muffin free tak...??, aku dapat free"

Angkuh

" Bukan senang wei nak dapat Muffin free.., korang tak pernah dapatkan...??"

Poyo

" Sebab aku hensem la aku dapat Muffin free..,korang tak hensem tu tak dapat.."


***************************

Sila jangan ada sifat-sifat seperti aku di atas ok.., kerana tak elok dan orang tak suka kita ada sifat-sifat di atas...

Kenapa ada unsur-unsur diatas...ek...,???

Nak bagi tau jer yang aku menang Giveaway anjuran salah seorang MUSUH KETAT aku iaitu Nyah YUYU



Number ,nombor No bertuah 105 itu ialah no bertuah aku..., jadi dengan ini sifat-sifat diatas itu otometik terada dalam diri aku ini....hahaha...,

Murah rezeki orang nak kahwin ni kan...,syok pulak bila fikir pasal kawin....,('',)

Jadi..aku nak kutuk YUYU ni..padan muku si Yuyu tak dapat GA anjuran diri sendiri....hahaha.,<--gelak riak


aku buat entri ni kira belagak la kan..,hee


Sekian...Peace(~_^)v


p/s : tetiba aku jadi bongok.., tak reti eja No...derm..



Jangan lupa undi header aku "Erti Kehidupan" di SINI


65 Orang Memberi Komen & Pendapat

bongok?hahaha... tahniah bro.. :)

puihhhhhhhh! sakit hati je! siap arrr!! memamng tak hantar la natang muffin tu! bhahahah

lagi angkuh!

mcm mane nk gune random tu?bgtahu sket!

ahahahaha jgn antar yuyu..ujang x leh makan byk2..nak kawin nnt badan demok x ensem ler..

meh bg sini sedekah kat kami2 ni huhu~

hahaha...lg kejam yuyu ni..xmo anta terus..pdn muka bro ujang.. :P

sengal punya IKAN PUYU...!!!!!!!!!

takda2..repot polis kang!

ish..... blog ni dilarang sama sekali untuk jadi bahan bacaan kanak-kanak bawah 18 tahun.

gila takbur, tp akak suka entry ko yang bongkak ni ujang hahaha, sebab akak ni pun riak orgnya, percaya tak? okla tu pakej 3 dlm 1hahahahahahaha

cehh,, kecoh kecoh ! grr,, hahahah ;p
aku dpt gak give away ;p hekhek

HAHAA.. KAK YUYU.. BTOL TU.. WAT RANDOM BALIK SEMULA UTK KATEGORI YG DAPAT MUFFIN TU PADAN MUKE UJANG.. HAHAHAHAHA (IKUT RIAK).. HAHAHA

ujnag : macam haremmm je yu punye stetmen di atas tu ha....koh koh koh apa pun kongrets!!! menam muffin...('',)

***ujnag itu sebenarnya adalah ujang"

kibod ni jahat nak pedajal ai...koh koh koh

kalau ujang tak join mesti akak yang dapat muffin tu..sbb no akak 104....
so..bak mai sini sket muffin tu!kihkih!

ko riak kat sini jang...kang tak dapat muffin tue kang...hahahhaha

Gila ujang rakusss...statement berapi..LOL~

jgn la rakus sgt, meh pos kat feza seketul. haha

riak itu perlu untuk musuh2..hahaha

* sila jgn ikut kata2 itu

hahahah. yuyu jgn hantar kt dia tau. biar dia buat entry "yuyu zulaikha kasihanilah saya" hahaha :P

hu...mencikkk...tak dapat...hehe....=p

uittt..murah rezeki ek..
nt share muffin sket..

ko ne ujang, sume yg ko join msti ko menang ekk.. ko ade bela ke... hahaha

haha..nampak semalam komen ujang kat blog yuyu..tahniah la budak riak..haha~

perghhh..mmg ada luck la ujang...ni mgkn sebab luck kak yana..hehhehe...

dah vote dah...nk muffin sikit! hahahahha~

apesal dak kecut ni yg dapat eh..limau purut betul lahhh...pruttt pruttt...nyampeshhhh

amboi!
perasan bana dela dekau' nie taw.. hahahahahaaa..

105 oke no ekor
ekekeke

alaa muffin pe la sgt *belagak*

tayah send kat die yuyu!! send kat my! huahuahuahuahuahua!!

meluat!!! kalau org lain takpe jgn ujang ni. Baru dpt muffin da riak niiiiiiiiiiii.... :PPPPPP

Hoh. nak riak jugak ahh kalo cemni

ni haa..saya pn menang jugak giveaway yuyu..

KLIK SINI LAH MALAS NAK RIAK LEBIH2

mehehe

angkuh! hahahaha..berlagak..sila menyampah!

hahaha..tahniah..bak sket

PERGH.TAK BERAGAK PUNYA DAK UJANG YANG ANGKUH.KEHKEH XD TAHNIAH DAPAT MUFFIN.JANGAN SAMPAI2 DAH BASI SUDAH XD

sementara dia masih ada peluang ni bagilah tapi dari bagi dia baik kita aqiqahkan reramai.. biar dia tengok je hbskan... kihkihkih..

ooo,,,dapt muffin,,,
xyh laa yuyu bagi,,
bagi kami kt sini lgi bagus,,
hahahhaa

tahniah bro... Muffin boleh kongsi tak???

wohoho..adiah nk kawen la tuh..

dah undi..xde pape ke?wuwuw

yuyu kecikkkk!!!!!!!!!! bagi kat akak sudah lahhh! jangan bagi ujang!

jang..sori eh heliza di blog aku ahaha..ko ngan pok beng senyap2 sudeh..lalala~

http://eppyphamdiary.blogspot.com/2011/04/heliza-helmi-join-segmen-pinky.html

congrats la. menang cabutan bertuah online tu ^_^"

aq dengan angkuhnya nk spam kotak komen kau! haha

Entri terkini :
Cara Kencing yang Betul

amboi ujang,,,rezeki orang nak kawen eh,,hahha,,,congrate2x

hahaha..tahniah!jgn jeles,,ika dapat cekelat duit akak yuyu tu sendiri..lg best!!welk2..haha..rasa bangga den lagi tahap menggunung!haha XD

http://solomolo.blogspot.com/2011/04/ujang-buat-onar.html

awat la bertuah gile si ujang nie.. -__-"

syok ar yana dpt makan muffin =P

ajaran bujang
->|
V http://snasatieka.blogspot.com/2011/04/musuh-ketat-kak-yuyu-serang-ika.html

sesungguhnya orang riak selalu rugi :D

Asyik menang GA je.. Ujang bela saka!! Hahaha.. <--sambil cebik dan nada unsur jeles

sgt jeles.. sebab mase check result give away yuyu aritu trus sedey sbb xmenang pape pun.. masih sedey smpai arini sob.sob. so jgn belagak ye ujang9897. belasah kang! =P

hahaha~ ape la abg ujang. itulah rezeki nmenye. semoga lpas kawen rezeki mken bertambah. ceh!

hehe sempoi gila..thniah..

abesla yuyu curik dlu..

mak ai..untung r dapat muffin free..harap2 bila dia pos tuh dalam kadaan yg elok n penuh tp bila sampai kat ko dah habis dimakan dek posmen..ahahaha

aku xnak komen pasal entri..saje datang nyebuk kat bahagian komen ni...
lame gile aku dah tak bukak blog..bile ko kawen??anta kad kat aku..kalau sempat boleh la ko jadi model pengangtin aku nnt..hohoho..
*proootttt~(efek kentut)

Hahaha nice n3..
anyway im your new folower..


EmoticonEmoticon