Thursday, April 14, 2011

Menjerit 4

Tau tak Menjerit 4 tu apa dalam bahasa  inggeris...???

Tak tau meh aku bagi tau..maksudnya Scream 4...



"Itulaa pentingnya english education"


POYO gila kan..padahal BI aku masa SPM pun dapat 6...hahaha

****************************

Berbalik kepada tajuk, semalam aku layan wayang dengan YANA hasil dapat tiket free dari Nuffnang, Layan Cerita Scream 4



Malas aku nak review cerita ni.., sebab sibuk...pendek cerita Pembunuh sebenar ialah lah kawan-kawan mereka iaitu jill..hahahaha...,potong stim terus kepada yang nak layan cerita ni.
8/10 la aku kasi cerita ni, ada la aksi2 seram,terkejut sikit...paling best ada aksi lucah-lucah..*ok aku tipu..


***************

Semalam jugak aku jumpa rakan  blogger bernama Deqdeq, Tasha, Cik pulau dan Finas.., tak sempat nak borak-borak sangat semalam ('',)

Deqdeq aku dah biasa jumpa..yang lain aku tak perasan..hehe, Cik pulau dengan Tasha kalau deqdeq tak bagitau siapa mmg aku tak cam.., biasa la dalam blog tak berapa cun..,jumpa depan2 cun..hahahah...pandai kan aku puji..., Finas pun sama...kalau dia tak tegur yana memang tak perasan....('',)
Apa pun best la jumpa rakan blogger....

Sekian...Peace (~_^)v


P/S : Pergi berak jap...grrrrr



Jangan lupa undi header aku "Erti Kehidupan" di SINI 

25 Orang Memberi Komen & Pendapat

nak kawen dah..jgn kuar selalu tau..hahaha

ala.....ujang da bocor rasia...tak suprise la nak tengok nie..hehe....=p

siot. kau kasi spoiler kenapa? heheh

sempat lagi taip entri sblm berak!~ish2..hahaha

tak nak tengok...cam tak best..hahaha

anda di tangkap kerana mempergunakan gambar usop wilcha

pergi la tengok wei.., pembunuh dia ada 2 orang.. =)

yeayy..ai x takut pon semlm..lalalalala =P

tak takut eh...ye ke?? macam renyuk2 je baju yana ekau gonggam!!! hahahaha

best ka cerita tu huhu tak tgk pon lg huhu

dah tak scream dah lepas ni.. dak Ujang ni gtau lak sape pembunuhnya..

ujang : yu sangat beruntong, haaa...rasanya ai cakap ni dah masok 40x dah..kompom beruntong lagi lepas ni...koh koh koh giler ah bagitau, lepas ni kompom dah x jerit² bila layan muvi ni...adehhh!

huhu :P bestnye dapat tgk citer dengn percume!haha~

xmo lar tgk.. apa guna klu umo 18 tahun keatas tak der aksi.. gagagaga

padan muka kepada yang tak tgk lagi.. uhang dh spoil.. kah~kah~kah

seronok juga dpt jumpa korang....

tapi sedih la...sbb sibuk 2-3 hari ni deqdeq terlepas tiket The Roommate sbb tak buka email...

bila nak jumpa dan lawan main boling ni...

woh! berak pun nak tulis ker...tulus betul...

best dpt jmpe korg tp tk smpt borak lme..
tp kn bro,sedey gyler sbb blk tu mama meninggal =(
alfatihah


EmoticonEmoticon