Tuesday, April 5, 2011

Malu Gila Aku




Pergh...!!!


Sumpah aku malu gila nak tengok muka aku yang pemalu dekat 1tube.my,


Yana la roger aku tadi yang video ktorang dah keluar..., merah pipi aku tengok video sendiri...('',) nasib baik masih comel.......(˘⌣˘)ε˘ )


Nie semua gara-gara Ben Ashaari la terjah aku..aritu Bro Framestone,  Grrrrrrrrr


 Arsenal Tetap Power


Korang tengok la sendiri dekat 1tube.my...klik SINI


************************


Video sembang-sembang bersama Ben Ashaari.....dia tanya pasal bibik percintaan dan bercinta dengan blogger...dan.......hurm..




P/S : makin dah nak kawin makin cuak wei....adoiyai...


42 Orang Memberi Komen & Pendapat

ujang malu?buang la kemalu tettttttt..ahahahahaha

dah tengok....
ujang xmalu pn...
kak yana nampak la cam segan2..
hehe...

aku komen sementara tunggu buffering video tu..hahaha..tak sabar nak gelakkan kau!

baca lah kalau free : Customize Desktop Dengan Rocketdock

tgh loading.....jeng jeng jeng.....tak sabar nk gelak sambil kentut kuat2....HAHAAHAHAHAH

hehe a'ah. yana jek nampak segan2 moewww....~ ;p

Hahahahaha!! lawak lah ko.. ^.^

ko nak hadiah ye dik nonnn...mesin basuh eh??? jom kite pegi senheng..akak bayokan deposit..bulan2 ko bayo le sendiri...mmuuaaahhhhhhh
bandar baru bangi..ok2..nanti akak datang!!!

pe nk cuak ...
huhu
besh wo0o kawen ..hahha

hahaha...orang yang nak kawin ni..memang cepat bertukar jadi pemalu..^^

jom pakat tengok pasangan malu
huhu

ekeke, belum kawen dah malu eh...

arsenal tak best!!...ngee

comel jer ujang ngan yana malu-malu, ujang ko cover ensem eh???

oitt....aku laspt paper 5mei..haha....sempat lagi pegi....ade gap tu...tggu je aku dtg...tp xde hadiah la...hahahha~~!!!!

haha..mat lu cover macho lah..haha

eley..malu konon...kentut tak malu lak..:p hahaha

tiba2 ujang lupo tarikh kawen haaaa..
kemaluan ujang terserlah haaaaa....

x comel pon ujang!!!
ahahhaha~

apesal kau berpeluh??? hahah..

hehehe... tak kutuk ke tak ni.. kutuk kang aku pun lebih kurang gak.. hahaha...

dah tgk dah video.... betul ker beh dtg majlis belah ujang? kang dtg takut tak cukup beras pulak.... hehehe..... tapi serius ni. mcm nk dtg. boleh?

hahaha okay nak tgk skrg! XD

sejak bila malu ni??wek2..hahaa

perasaan cuak ea bile nk kawen? huhu

oooo ini rupenyer dak ujanggg.. ;-)

dah tgk smalam..malu2 kucing gitu..hoho :p

hahahaha..itulah kalau lelaki..susah benar nak ingat angka ni.... cik yana ken peringat selalulah kat ujang nanti tau...

opps, lambat bebenor nak dapat kad kahwin wey.... tak sabar nak makan nasi minyak ujang ni....

oiit, last-last angkat bontot kat 1tube tue, melepaskan kentu ke...hahahaha

x sesuai word malu ngan ko bro.. lol!


EmoticonEmoticon