Sunday, April 17, 2011

Lepak di Alamanda..!!

Gua baru balik dari membuang masa bersama kawan-kawan blogger di alamanda putrajaya..,




Aktiviti tadi borak-borak kosong dan layan tengok Movie cerita SOURCE CODE best gak la cerita dia, yang tak bestnya gua dalam wayang duduk sorang-sorang..grrrr, dah la sebelah gua ada kapel duduk peluk2 comolot semua...hehe..takda la..tipu jer...,sia-sia dapat dosa pulak aku nie...

Gua duduk sorang-sorang sebab tiket terhad.., so time Ben Ashaari beli tiket ada yg dapat duduk sebaris, dan ada yang duduk sorg2..,biasa la gentleman...('',)





Lepas abis wayang gua balik la..sebab ada hal yang nak diuruskan.., Terima kasih kepada semua yang hadir ek..,Kena update cepat-cepat ni..sebab ada hal...


Yang ada tadi


www.benashaari.com
www.azfar9897.blogspot.com
www.alongusop.blogspot.com
www.masikarfan.blogspot.com
www.enulwanie.blogspot.com
www.goierago.blogspot.com
www.masahmadsafwan.com
www.BroFramestone.com
www.wacanaku2009.blogspot.com
www.nenizazi.blogspot.com
http://yanananako.blogspot.com
www.mylifesstoryblog.blogspot.com
www.basiliskkeichou.blogspot.com
http://zudientstory.blogspot.com/ 
http://islandgurlz88.blogspot.com/ 
http://gula-gulapelangi.blogspot.com/




Sekian...Peace(~_^)v


gambar curi dari Facebook Ben Ashaari



p/s : lupa nk bawak kad kawin kasi member2 tadi....('',)


34 Orang Memberi Komen & Pendapat

Ruginya tak pegi sini.. sob3~~~ Ben belanja tiket wayang ae?? haha

grrrrrr...td pok beng..ni ujang plak..alahai saje bikin panas nih..

kite bako! ;)

wahh best!..tp sampai hati ujang tak undang majlis kawen eh?sob3

huhh!!! semangat balik awal..haha..
kad kawen.. cepat bagi..
kalau x.. xnk g.. hahaha..:p

grrr...org area kl senang la nak bergather2..keh3..

ehh , tk bwk kak yana skali ke ?

la..korang berseronok kt alamanda yer..aku duk kematu sorg kat umah..hihi

nice to meet u Ujang..

tak bagi kad pun akak tetap nak dtg jugak...hehehehe

dh nak kawen..cukup2la rewang..hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/mengapa-wanita-menangis.html

nice to meet u bro!!

errr aku lupe nk ckp.. td aku ade bau.... ko kentot eh??;P

jelos sy sbb xdpt nk jumpa kau org....sy abis kelas pun jam 2....huhu..kalau tak blh la ujang belanja...kan...kan

terime kasih daun keladi letak link aku..

erk y berdiri ujung skali

sekian

okey.. link cik pulau ada..
naseb baek tak bau kentut tadi..
kalau tak.. memang dah tau sape.. hahaha

menchik....menchik...jeles..jeles....



hahahahahha!!~



gentleman ujang ea..napa xbawak sis yana sekali?hehhee~

gua baru balik putrajaya..kalo tak..



aisshhhhhhh!!

apesal akak tak jeles eh..hahahhaa
tunggu serbu dak kentut naik pelamin je lah

ow... gua tgk di GSC One Utama... terlupa ada gathering di Alamanda! Chit!

wah sungguh meriah....
plan dah memang nak pergi...tapi last-last minit tak jadi...

I'm sorry (gaya amir raja lawak)....

memang betul2 frust tau.....

jelesnye..
dari sabtu malam sampai tengahari ahad dok pujuk paksa hubby g sana tapi ada ke dia cakap tinggalkan abg dgn anak2 kat rumah, awak pergilah sana.. cheh.. tak mauler.. sebab jauh tu yang dia malas nak drive..

2,3 kucing belari,

nak p kenduri kene tengok google map la nanti...

:"(


EmoticonEmoticon