Friday, April 8, 2011

Kalau aku jadi Dorang


Kali ni aku dapat tugasan dari Ben Ashaari untuk apa aku akan buat kalau aku dapat blog 2 orang bertuah ni..hehe




Faraha Halim

- Pertama aku akan buat ialah tuka Header tu...kasi ok sikit Header tu...kalau tak reti buat suruh Cik Bulat buatkan...upah murah2 jer...

-Kedua buang feedjit tu sebab aku rasa takda guna...aku rasa la..('',)

- Lain-lain semua dah ok dah..layout pun ok..('',)

- Nak puji gak sebab dia baru dan blog dia pun dah ok..caiyok2..., kasi entri gila-gila sikit ek...

- Last sekali jemput datang ke kenduri kawin gua nanti ok..







Nursyahida Daud


- Pertama aku akan tuka url nama tu...sebab pemilihan url blog penting...('',) kasi orang senang ingat

- Kedua buang content Warning tu....rasa tak perlu kot..sebab blog tak lucah macam aku..('',)

- Ketiga.., buang la lagu bground ek.., majoroti blogger tak suka..., anoying katanya..('',)

- Keempat buang status nuffnang kat tepi tu.., rasa tak membantu apa dan agak mengganggu..('',)

- Kelima , aku akan buang semua letak2 nama kat bawah blog tu..rasa tak perlu gak kot.

- Keenam kalau aku tak letak tarikh2 bercinta tu..kalau letak untuk tatapan sendiri letak bawah-bawah..('',)

- Ke tujuh kalau boleh shoutbox tu letak dkt side bar..('',)

- Ke lapan aku akan tuka jugak kot header tu...header letak sikit muka yang cun tu..blogger ramai suka tengok cantik2...hahahaha

-Ke sembilan aku akan letak bloglist supaya merajinkan diri untuk blogwalking selain terjah pengomen..('',)

- Last skali jemput datang ke kenduri kawin gua nanti ok..('',)



" Ini pendapat aku jer la ek..kalau korang setuju sila ke blog mereka nilaikan dan komen jugak"


P/S : siapa nak aku review nanti aku buat la ek..hahahaa



27 Orang Memberi Komen & Pendapat

ok, saya terima, mmg saya rase header saya tu x lawa nk mmpus, hehe

ahahaha..pandai la kau kn..kalau aku pulak? tak yah segmen pun tak kan tak nak komen belog aku! ggrrrr

hahaha

abang zam...nanti nk review aku buat dgn iklas ek..hee

header saye bang ujang? header saye oke tak?

ujang;
jgn lupa jemput akak kawin nanti tau!
date tu sama ngan birthday akak..heheee

teringin nak ujang review blog gua :)

blog pinky momma jgn lupa jang..
nnt aku blnja ko doyan segoni ahahaha ;)

ujang aku nk p gk kenduri kawen ko leh? huk huk

erk2 blog sya2 ok tak?haha

huhu.. lepas nih leh review blog kiter plak :p

hahahah..belog gua gak bai p komen2 ckit sebab masih baru sgt2...hohoho anyway thz tau sebab masukkan nama ayu dalam entri tu..terharu...serius cam nak nak belanja makan ja...hahaha
wat entri khas sebab entri tu...
http://ayuariffin.blogspot.com/2011/04/komen-cik-ayu-dipaparkan-di-belog-encik.html

hai abg ujang..salam perkenalan..ada masa review lah blog saya jugak..thanks.. =D

abg ujang ni hensem lah..

mai singgah blog adah pulak..memang sumpah buruk..sebab masih dalam proses..=_='

last sekali..nak datang jugak la mjlis khwin korang..^_^

meh review blog member lucah ko nih..hahahaha

cuba review blog saya plak..
hehehehe..

http://norazureenmohdyazid.blogspot.com

hebat lah bujng... kritikan yg membngun. opss bukan kritikan tp komen..

komen dlm bentuk point tu. best2. hopefully pasni ada peningkatan wat blogger2 yg tlh d komen tu :)

gaya mengomen ala-ala kebapaan la pulak..... mcm dah ready nak jadi papa jer....kaein pun tak lama jer lagi. heehe

hihi...ujang jom dtg blog akak.komen kelemahan blog akak pulak,plizzz

aku baru je letak feedjit tu...grr....hahaha

salah satu yang buatkan kak ayu kembali berblog sebab ko lah ujang...

nanti kalau senang2 ko tolong lah check2 blog kakak ko pulak yer

wah....dh main rview2 lak ek??hoho

meh baca..

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/iqbalhakimi-dan-faizal-fredly-tolak.html


EmoticonEmoticon