Tuesday, April 19, 2011

Hadiah Giveaway Aku Ditambah...!!!!

UPDATE


Dapat 4 lagi sponsor hadiah untuk Giveaway aku Alhamdulillah....,kali ini dari


2 shawl untuk seorang


 Sehelai Blouse Chiffon Top untuk seorang



Gurls Closet 
Sehelai baju wanita  untuk seorang



Sekencang Angin
Topup RM5 untuk seorang..



Hadiah dari sponsor sebelum ini ialah :

oleh Darxniq  
DOMAIN(setahun) untuk seorang

oleh Prince  
Topup RM 10 untuk seorang

Shawl untuk seorang

oleh Fakhrul
Topup Rm10 untung seorang

Tudung untuk dua orang

Design Blog untuk seorang

Topup Rm10 untuk 3 orang

Topup Rm5 untuk seorang

oleh Momoy
Sebuah Beg untuk seorang


Semuanya menjadikan 12 sponsor untuk Giveaway aku setakat ini..('',)


(tgh update)


"Terima Kasih Kepada Sponsor...."

sesiapa nak sponsor lagi email : m.azfar9897@gmail.com atau Facebook


masih belum terlewat untuk sesiapa yang nak join..('',)

Penyertaan masih terbuka...nak join klik  SINI


p/s : tengah sibuk edarkan kad kahwin. =(

47 Orang Memberi Komen & Pendapat

hah. dah banyak.make sure kan aku menang. haha

hamboi2... suke kauuuu

nk ak sponsor hadiah dr Ho Chi minh ke?? hahaha.. kalau tutup lambat bleh gak aku sponsor..;P

klu tutup awl then xpelaaa

GA UJANG MENDAPAT SAMBUTAN DARI SEGI HADIAH NAMPAK.. HIHIHIHI

asal hadiah shawl2 ni...hadiah jersey tak de???..haha

tak jadi sponsor la gini...asyik di tinggalkan jer

haha...kelebihan kepada blogger wanita..=) sebab hadiah kaum wanita..=)

tak jadi sponsor la gini...asyik di tinggalkan jer

fuyoo manyaknye adiahh ! :O. tak sabo nih, nk menang! haha :PP

wah best best...banyaknyer hadiah...nak menang...nak menang..hehehe

wawawa...juling sekejap tengok senarai hadiah!

adeehhh.. tak terjoin lg neh..
hopefully sempat la nnt.. lalala~

Betol2 popular ko ye. aku buat xda sape nk sponsor. huh!

bestnya ujang! kak izan plak yg teruja nih~

harap2 dapatlah..hari tu GA yuyu xdpt..sob3...xde rezeki..hahaha!!~


cepat2..ramaikan lagi yang sponsor hadiah tu..miahahahhaa!!~

wah...bagusnya
pasni sure ramai yang join
kalau de masa nnt momoy tolong pomot GA ujang sama k
100 Kerja Kosong Sepanjang Tahun 2011"
Korang pernah main game ni?"

ramainya sponsor...



bestnya!!

pergh! jeles aku siot!!!

**ko jangan potong name aku eh!! penat masuk GA ko!

wahhh....syoknye dapat hadiah shawl

beznye weh ..macaam lah den menang haha fuh2

bnyknye join..wanda no 69??hmm,..bgi menang taw

rezeki, alhamdulillah dah byk dpt sponsor. esok2 leh buat lagi dgn hadiah besar2 lak kan

ujang, lu bikin panas...hehe

http://nabilashamsudin.blogspot.com/2011/04/ni-semua-ujang-kentut-punye-pasal.html

ok..tambah lg..tambah lg..heehe

salam.

makin banyak hadiah, makin banyak chance.. wishing upon..

http://secukuprasasebuahcerita.blogspot.com/2011/04/contest-lagi-giveaway.html

gagagaga..berbulu para lelaki..hadiah kebanyakan keperempuanan..hoho

takpe..kalau menang bagi bini/awek/skandel/dan lain2...huuhu

banyak la hadiah!!sukanye! :)

harap2 dapat la lekat satu! :)

untanglah bro :) rezeki murah nak dekat2 kawin ni :)

haish nak join la gini. serangggg ^^

ujang..aku tak juin GA kau..tapi aku ada buat special untuk kau..baca lah ye ujang sayang

Khas Buat Ujang

walaweyh!!! banyak gler sponsor. ini bukan rezeki giveaway! ni rezeki nak kawen. dah mcm hadiah kawen je gayanya!! hahahaha~ papepun,sye harap sye menang~ teehee. ;)

pergh makin syok nak join ni..huhu

dem...aku nak semua tu...~!! aku tak pernah pun dapat hadiah lagi..cilake...

probability untuk sy menang...amat tinggi...^^ huhu...

gile kencang sponsor lu jang oiiii

w0oooow..

bestnyeeerrr~!

kalau aku tak menang, jaga ko nyah!

lol


EmoticonEmoticon