Friday, April 29, 2011

Gambar Kad Kahwin | Jemputan Kahwin Ujang9897



Gambar Kad Kahwin





Klik Untuk Tumbesaran..dan lepas itu print...('',)


Ni Pulak Gambar untuk Bunting....




Dengan Ini Saya Mohd Azfar bin Roslan(ujang9897) ingin menjemput rakan dan musuh ketat saya ke Majlis Perkahwinan Saya dan Yana 



Pada : 2/5/2011
  (hari isnin cuti sebab 1mei hari pekerja)


Lokasi : No 36,jln surada 13, Taman Desa Surada, 43000, Seksyen 8, Bandar Baru Bangi
( Dekat dengan Mcd bangi, tengok PETA di atas TQ)

(2.968629,101.768921) <---GPS



Siapa rasa nak datang sila bagi tahu ek..., dan siapa yang nak Kad dan serius nak datang rumah aku emailkan kepada aku...,



P/S : Semoga Perjalanan Perkhawinan Aku Selamat..



145 Orang Memberi Komen & Pendapat

gudluck jang

emmmmmmmmmm, yang tak konfem macam mana nie? nak emel jugak ke?

besnya kawen...
semoga bhgia jang...

ye

slamat berakad nikah

ade geng nk g aku pegi la=)

tahniah abg ujang!
semoga semuanya bjalan dengan lancar..Amin

semoga juga perkahwinan dengan kak yana berkekalan hingga akhir hayat~~

ala. comelnya kad.. habis lah ramai yang menyerbu ni nanti. makan free kan. hehe. good luck akad nikah. n semoga bebahagia ke anak cucu cicit. :D

hehhe..2hrbln aku dh habes exam..
ko email la alamat betol2..leh aku g mkn ns minyak...hehhe

lawa kad kawin..dah macam boleh buat header blog..selamat pengantin baharu

wah! dah nak kahwin dah nampaknya bro kita! ceh ceh ceh. teehee~ semoga semuanya berjalan dengan lancar. amiin~ ;)

sediihnya aku.. huuhu jeles weh cikbulat, ksp pegi.. huhuhu derm betul lect aku

hi azpa..
xtau la ko ingt ke tak lg aku ni.
kite pnah satu klas mse form 3 bakti. ekceli aku dah lame jd silent reader blog kau nih.. saje xnk munculkan diri yg serba malu2 kamben nih.. by the way, nak ucapkan tahniah n selamat pengantin bru nanti..takut x sempat nk wish.. huhuuu..

anon..???

dh 3 bakti mesti la kenal..siapa nama..=)

kad utk aku n bdk2 umh mn?xada kad xg...

wahhh... tahnianh blogger...
teringin gk nk dtg.. tpi xde geng la.. t_t

wahh..... tahniah jang.. semoga berbahgia.. kalau sempat, aku singgah ye... hiii

selamat pengantin baru.kepuk kepuk kembang kembang..hehehe=)

amin..semoga selamat semuanya..nk dtg tp kt kedah lg kot mse ni..

wah.. tahniah!
moga selamat semuanya la eh.. =)

Tahniah2... tak dapat hadir sebab jauh sgt... semoga bahagia ke anak cucu

ade sape2 nak tumpangkan rumah? kah kah kah~

phewwww.....nak kahwin dah blogger suka kentut ni..tahniah la beb!! hehehe~~

nak dtg tapi masa tu dah balik terengganu semula...kalau tak nak jugak join..huhuu~~

xpe lah..tgk gambar kawin korang je la nanti..


^__^v

waa..tahniah..

meh join contest sebelum akad.he2

http://mokadek.blogspot.com/2011/04/contest-comel-dalam-kelaparan.html

moga segalanya dipermudahkan buat korang berdua..

selamat pengantin baru..^^,

comelnye kad.. huhuhuhu..

selamat pengantin baru.. semoga kekal ke akhir hayat..^_^

DUK SEKSYEN 8 JE KE..SAYA DUK UKM JE

nampaknya saya lagi best la sebab bang ujang invite saya dalam twitter..huahaha..siap ngan alamat lagi..yeahhh... :P

en azpa..
klu gtau name x misteri la nti..
by the way, dlm clas duk dpn2.. besela bdk bajet skema..
haha..

tahniah.. semoga kau menjadi suami yang bertanggungjawab :) tanggungjawab sebagai suami berat :) so, fikir2kanlah.. jgn nak gersang sgt ! HAHAHAHAHA!!!

cik anon - dpn2 belah meja cikgu ke belah mana...derm.., jantina lelaki ker pompuan

all da bset bro..aku wajib datang

bunting tu posing macho. bagus2. bukan sng. sehari ni je pn nk jd raja. hehe

hahahaha..
aku pompuan lah..!!
depan aku papan hitam lah..

hahahaha..
aku pompuan lah..!!
depan aku papan hitam lah..

wey!!! siyes kat BBB??? ( bndr bru bangi ) aku kat UKM neh, elok sangat la tuh, cepat pass kad kawen nak pegi nih ;) heheheh, dpt makan free sape tak suka

congrates ujang n yana.. cantek bunting tu..npe kad kawen x letak pic uoll??

salam dari abu dhabi...tima kasihh atas jemputan tapi jauh sgtlahh...hanya ucapan sbg ganti...SELAMAT PeNGANTIN BARU...semoga berbahagia hingga ke syurga :)...wish in advance :)

tahniah ujang dan selamat pengantin baru.. semoga dalam lindungan ALlah selalu... nanti dapat baby MOO nak cubit pipi diorang.. hihihi.. ni ada ucapan khas untuk ujang masa MO join GA ujang...

Giveaway Ujang9897

tahniah sekali lagi... MO pulak yang excited kawan2 nak kawen..

cantik kad kawin tu..
tahniah!!
semoga berbahagia hngga ke akhir hayat..amin..

wahhh ujang..x lama lg dah ni..huhu..tahniah..
apik ader exam lg masa tu

kepak kepung..kepak..kepung..kepak..kepung..ahahhahahahha..

kepak kepak kebung kebung !

mudah-mudahan semua berjalan lancar . have bless to both you , Ujang & Kak Yana !

konsep bunting tu dah smart tp apasal x butang baju melayu sampai atas...kurang dah smart...mcm x kemas sikit...kawen sekali je..

ala....nak pi tak xboleh..ada family day pulak.. ;(
nanti ujang n yana bersanding lagi la k?hee
semoga majlis diberkati dan di redhai...amin ;)

dah dekat tarikh tuh. mesti debar2. nway semoga majlis korang ber2 berjalan dgn lancar. insyaALLAH

Tahniah jang. Semoga kekal hingga akhir hayat...

comeinye kad die... xdpt nk pegi walaupun dekat sesgt.. ade majlis sanding adik MC di JB.. neway tahniah.. arini nikahnye kan?! semoga majlis berjalan dengan lancar..aamiin

"Selamat pengantin Baru, semoga bahagia hingga ke syurga.."

dah nak kawen pun ujang. selamat pengantin baru.
semoga menjadi ketua keluarga yang berjaya di dunia dan akhirat ye :)

dekat umah ko ....
aku tau area ctu tp tak leh dtg may dear .. aku balik kg arr ...
aku doakan ko berjaya pada 29.4.2011 ni ok ....
dan majlis ko pada 30.4.2011 & 2.5.2011 lancar ... tak hujan... makanan tak basi, mak andam tak buat hal,....

tahniah dan selamat pengantin baru buat dak Ujang dan wife to be Yana.. moga perjalanan dikedua2 majlis berjalan dengan lancar.. aku teringin nak datang tapi nak kena mintak izin dulu dengan cik abg.. bukan setakat izin, aku nak bawak dia sekali.. kihkihkih..

tolong doakan saya cepat2 berkhawin....
hahahaha

http://ekahafizy.blogspot.com/2011/04/lisa-surihani-dan-yusri-kru-kenapa-tak.html

semoga perjalanan majlis ujang dan yana berjalan lancar dan mendapat keberkatan dari NYA.. Amin

This comment has been removed by the author.

tahniah bro ujang...
nk dtg n kad gak bleh x???
hehehehe

Tahnih Ujang n Yana..
klu kawen 3 taun lepas wanda da smpai da sb dulu stdy sna...uwaa..ni kan da xleh attend..
moga semua berjalan lancar lah ye :)

tahniah in advance!

semoga urusan akad nikah hari ni berjalan dgn sempurna..

go go caiyuk ujang :)

insyallah datang..
masa gathering hari tu dah jemput kan?

errr...kaloi baru nak pegi renang ke sane T___T

kaloi ade mjlis tunang plak time uh
bukan kaloi yg tunang
tapi kaloi kene jadi jurumekap mjlis uh
hurmmm

pape punn tahniah ujang

wa mcm x dpt je jang.. nway, tahniah utk korang! selamat pengantin baru! ;p

kalau akak datang..agak2 ko halau tak jang? dokek je ngan tompek akak ni haaaaa...datang eh? boleh eh?

datang jer semua..jgn malu2...=)

Bro ujang....selamat pengantin baru yer. Semoga berbahagia hingga kehujung nyawa yer.

comeinya kad kawin ko jang...sesuaoi sgt dengan karektor ko..hehe tahniah lah ye ujang ngan yana... =) Selamat pengantin baru...selamat berbahgia...selamat...eh sasul sasul nyanyi lak.. O)

wawii...santek la kad kawen ngkorang ;-D
newey slmt menempuh alam rumahtangga ye ujang n yana...
nti masa bsanding jgn nk trus hapdet lam belog ye..

dalam sejarah la aku tengok orang kahwin ari Isnin nie...

pehhh siyes lawo kad kome tu. jeles jeles. haha

salam ziarah..

selamat ye.. cerita anda ada di sini...sila jengah

http://af-sal.blogspot.com/2011/04/bakal-penghoneymoon.html

Tahniah En.Azfar a.k.a Ujang. Semoga kekal hingga ke hujung nyawa ^___^

tahniah cik ujang. semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.. Amin amin~ :)

kompom meriah giler ni..
tahniah ujang..

wahhh syokkkk nye ! comel jew kad

ala... kta balik kg la ujang... kalu tak leh pegi... dekat sgt dah..
pe pun, aku ucapkan selamat pengantin baru n selamat melayari bahtera... ngehngehngeh... (musti tak sabau kan?kan? hahahaha...

memula buka sampul kad kawen tet tu ..
aku rasa cam penah tgk je....
hahahahahahhah

menjengah dari blog cik Mat gebu. Skali org BBB la plakkk..

Tahniah! Selamat Pangantin Baru yerrr...

Orang bangi juga ke??
Saya pun orang bangi...
SELAMAT PENGANTIN BARU... SEMOGA BAHAGIA DUNIA AKHIRAT... AMIN...

wahhh~kongrets..aiseyy nk dtg..dekat je pon...klau ade transpot nk dtg buleh ? ^^

aku datang, aku tunggu kat pelamin, sebelom ko duduk aku da duduk dulu

tahniah ...
semoga majlis meriah dan bejalan dgn lancar..
=)

sempoi gila gambo. kem salam kat akak puan yana tu. heheh

uit! dekat tu...aku memang slalu pegi McD bangi...taknak jemput aku skali ke?

SyafzMagz.com

kompang di palu pengantin ujang malu ..duduk bersimpuh yana tersipu malu...kepak kepung kepak kepung hahaha

tahniah ye...wahh...kalo laa akak ada masa, mmg akak pegi dah ni..tp apekan daya...jauh...akak doakan ujang n yana bahagia laa ye...^_^

tgkla kalau dpt pi ya nyah ujang..hehe

sk 8 ??? bangi je ke??seyes leh g ni??? hahaha nak g....dekat je kot..umah akak dekat sk 7 dekat benau dah tu ...kasi cepat kad kawen...sekian...

tahniah Ujang...jadilah suami yang bertimbang rasa,,ketua keluarga yang boleh diharapkan dan ayah yang baek...

nak pegi tapi tak de geng. kak wani AIM tak free lak nak join. Surada je... hari2 lalu.

ujang : pasti datang!!!! koh koh koh yu email kad kawen kat ai ok... di alamat email : abamsenin@gmail.com
nak tengok peta jugak, takut sesat...(padahal umah kat putrajaya je...dan² nak berlagak sesat...) adehhh!!!!
apa pun GOOD LUCK malam pertama ye...perlu kan skill, sila search GOOGLE...adehhhh!!!

tahniah eh ujang...err boleh ke pegi ni..sogan lak...

selamat pengantin baru,,selamat pengantin baru,,selamat pengantin baru abg ujang n kak yana,,selamat pengantin baru..<---sila nynyi ikot melodi happy birthday,,,..xpat g sb nun jauh kt srwk...huhuhu,,cume ley wish jewk..

selamat pengantin baru abg ujang and kak yana!

entry untuk anda:

http://shanasituaku.blogspot.com/2011/04/perkahwinan-mereka-kita-sila-hentikan.html

selamat pengantin baru abg ujang. :) comel laah bakal istri abg ujang. semoga berbahagia okeyy.

saya nak pi kenduri abg ujang :)

wah ! semuga bahgie ke anak cucu :P

cantek la bunting die...;-) huhu...tahniah jang.....!.. da x bUJANG da lepas ni...tukar name pelissssssss.........

haha...jemput aku tak neh...ko xjmput pon aku gi...InsyaAllah,xde aral 2May tu aku smpai...

"selamat perantin baru ujang n yana!..."

tak dapek nak g lah , ada urusan di utara tuh , huhu

Tahniah Ujang... Somaga bahagia hingga ke akhir hayat.. Amin

Alaa sedihnya tak dapat pergi. Hmm kirim salam dari jauh je la yee.

Selamat Pengantin baru Azfar Roslan dan Yana. Semoga berbahagia dunia akhirat. Amin Ya Rabbalalaminn~

eh ujang dkt dah ngan umahku tu, segan r nak p huhu

selama tpengantin baru .~ ujang.!! yeah..

selamat pengantin baru ujang. semoga berbahagia ke akhir hayat. sorry tak dpt dtg. semoga semuanya selamat.

wa ujangggggggggggggggg selamat kahwin......... bangi yaw! dekat je..jln kaki dah sampi

Selamat pengantin baru ujang dan yana.. congrats!

selamat pengantin baru !

cantik nye invitation card yang atas tu...

tahniah,selamat pengantin baru... semoga bahagia dan berkekalan hingga akhir hayat...

selamat menjadi bapak jang oii.. haha..

tahniah UJANG!!!!!
selamat pengantin baru!
moga cepat dapat anak! hahaha
moga murah rezeki+dipanjangkan jodoh...^^

UJANG>>>

SENIN NNT AKU DATANG...hohohoho..

waahhh.. congratulations yaa.. :)

tahniah dan semoga berkekalan...hehehehe

nak datang.. tapi malu laaaa

selamat pengantin baru :)

congratulations ujanggg oiiii.. cpt2 kawen buat anak..:P

congratulations ujang, huhuh.dah kawin dah kau ngan kak yana. ape2 pun all the best in ur marriage life bro.. :)

selamat pengantin baru somoga berkekalan sehingga akhir hayat..

halamak..dokek bona ngn umah aku!! cis...baru perasan ko kawen arini ujang..haha..lame tak on9..anywy..congrats der..jadi suami misali..

alhamdulillah..sampai jua ke rumah ujang akhirnya dgn wani AIM. sgt comel.

selamat pengantin baru ujang & yana...;_)

Selamat pengantin baru yer ujang dgn yana...
sis lambat tahu.
Anyway,semoga berkekalan ke akhir hayat dan dirahmati Allah selalu..
Insyaallah ^_^

tahniah ujang...cepat sikit update gambar kahwin ko...tak sabar aku nak tengok...

tahniahhhh dikkk !!!

buat per tuuu ... haaaaaaaaaaaaa
indahnyaaaaaaa alam perkahwinan ituu :))

kad kawen tu comel giler !! :)
selamat pengantin baru en.ujang ♥ yana :)

*bunting. punye lah fikir2..banting rupenye.. haha

Selamat Pengantin baru Ujang ;)

Wah2..hepi nye tGok u aLL..hehe

Selamat pengantin baru ujang, semoga bahagia hingga ke akhir hayat

tahniah, selamat pengantin baru...!


EmoticonEmoticon