Monday, April 18, 2011

Cuak aku Wei..!!


 Di tengah hari yang tak berapa nak terik ini.., aku saja la tengok kalender di talipon bimbit nokia 3310 aku.., sekali aku rasa degupan jantung aku tiba-tiba jadi laju....!!!! derm..!!


Tidak ku sangka jumaat depan adalah hari aku akan akad nikah.., "bapak cuak" kata hati kecil ku..., kenapa aku yang macho ni pun boleh rasa nebes ek..., adoiyai..


Aku cuba menenangkan diri aku dengan menghisap dan mengolom gula-gula pemberian tak iklas member aku..,tiba-tiba aku tak boleh tipu diri aku yang aku masih cuak lagi..derm...!!! argh..lantak la..


Lepas aku kencing kat toilet tadi..,sempat gak la aku praktik sorg2 depan cermin tadi...('',)




" aku terima nikah siti liyana binti muhammad imran dengan mas khawinnya 300 ringgit tunai...!!!!! "




Tengok pada skrip memang senang..., jangan aku gigil sudah masa akad nikah nanti..., doa kan aku yer kawan2..."love u all"..., pergh..speking london aku..



( cantik kan gambar ni) <----puji cepat



Sekian...Peace (~_^)v



p/s : dapat lagi sponsor hadiah GA dari  princess MOMOY




Nak Join Giveaway klik SINI



86 Orang Memberi Komen & Pendapat

insyaallah...aminnnn..aku lak rasa berdebar tiba2..ahahaha

perghh..mcm tak percaya jer ni...ape2 pun doa byk2 yer

perrgghhh!! a'ah lah. tak lme lg. inysaALLAH. segalanya akan berjalan dengan lancar. mendoakan yg terbaik utk bro ujang dan kak yana!!

psssttt: jaga kak yana baik2 tau!!

Keh keh gud luck jang!! Jangan risau ar eh..

dun wori Jang..u can do it..trust me..miahahahaha..

haha habis le selamaty meningglakkan zmn bujang yeerrr

pergh! bdebar2 kot, gudluck yer korang berdua :)

counting .. counting .. countdown. tak lama lagi tu jang. baru lpas borak dgn aiman .. nak gi tak kawen abg ujang ni??

gua pon berdebar2 neh ha..hahaha:P

sah!!
eh..belum lagi lah! hehehee

akak doakan semua berjalan lancar..

semoga semuanya berjalan lancar hr jumaat nnti yer..

aku pulak yg nebes semacam ni kenapa...hahahhaa...walaupon ko musuh aku, tapi aku nak ucapkan selamat maju jaya ...hehe

menghitung hari...demi hari.... bakal jadi 'tok laki'..... INSYAALLAH...

perghhh..cam xcaya je ni..haha
tapi tang kolom2 tu den kompius ckit..hakhak

sahhhhhhhhhhh...alhamdulillah.. ;)

nak pesan 1 je jang..jgn gelojoh sgt..ahahahahaha tarik nafas dalam2..

omggg...apsal aku yg nerves lak ni..haha
mggu depan ke weh!!
cepatnya...huhu

tb2 rasa sweet ko sebut nama yana.. i mean time ko praktis..hehe

bila kene tanya dgn tok imam.. jgn salah jawab lak... selawat byk2..

waaaaaaaaaaaaaaaaaa, cayok cayok

ngatkan kaw tak taw cuak tue ape

hahhahahhahah

ooo,jumaat depan ke nikah,x bgtau pun,kihkih...igtkan may.papepun jgn nervous2 dan happy married life nnt:)
-marina aka along-

its normal lah tu dear
ape2 pon akak doakan yg terbaik untuk ujang...sekali lafaz okeh:)

pahnih mu tokleh nak melucah lagik jang.... dah jadik laki org kena ubah pangai jadik baekkkkkkkkk.... :p

good luck =)

jgn terkencing dlm seluar sudah ya bah..~

pehhh,, nak nikah dah !
jangan nebes oke ! cool !
jgn lupe upload picta nty ! hekhek

Good Luck ...
simpan teruna utk majlis resepsi tau ..kang hilang seri ..hahhahahah

nak kawen da lu ek..

sbr2 mesti oke punye...

Tahniah ujang!!! tarik nafas dlm2.. cool down dude.. :)

cewahh berdebar la sangat2 kan??? hahahaha

ape ape pun gambar tu cantik!!!!!!!!!!!!!
arghh terima kasih jemput kat fb

nak jadi suami org ke?

alhamdulillah, akan ramailah umat Nabi Muhammad SAW....
pas ni kena pandai2 jaga hati isteri ye.....

http://lizahhamidin.blogspot.com/2011/04/tangisan-seorang-isteri.html

yeay!yeay! Ujang da nak kawin dgn Yana..dup dap dup dap!! sure pucat muke Ujang masa akad nikah..(^^,) tahniah Ujang n sis Yana..

cantek gambar tu... (=
semoga bahagia kamu berdua.. (^_^)

Insya Allah..akan mudah semuanya nnt

insyallah abg ujang cool jer okeh hehe jgn kang tersebut nama sendiri dah haha

jumaat depan 1st paper final aku weyh...mse ko tgh akad nikah tu aku tgh bperang dlm dwan exam..

anyway,selamat kawen....hehehhe

woo.. dah dekat dah... jgn terkentut time nak akad nikah udah la ye.. yelah.. merata2 dok kentut kat blog orang.. hahahaa.. :D

nak dgr satu cite..
penah sekali bakal adik ipar bapak sedaraku berdebar2 gemuruh nak akad nikah, hbs tu dtg pak sedaraku ini bagi dia air masak suruh dia minum.. kira air yang dah dibacalah..

Lepas tu dia nampak ok skit tak mengelabahlah, habis je akad tu, dorang tanya apa yang pak sedaraku ini bacakan.. "aku tak baca apa2 pun cuma baca bismillah pastu bagi dia minum" hahaha... tapi yg bestnye pengantin lelaki itu minum pulak.. ni gara2 gemuruh punya pasal ler ni..

huhuhu...gud luck!!..kentut puas2 before akad nikah tu ok..baru ilang nebes..:P

cptnya nk kawen ye...ingt yu single lagi..lalalala =P

huish!!! "bapak dkt dh tu" ....insyaallah sumer ok nnt yg penting jgn lupe buang ape2 yg patut sblom nikah...sure ok nye =p

xsilap aku msa aku folo kwn2 aku akad nikah kn..mcm ni bunyiknya..

"aku terima nikah siti liyana bla bla bla lg..."

so perkataan "nya" lepas nikah tu tadak...

ang cek balik ngn tok kadi ok?

nyaw..slamat mengakad nikah..klu ketaq bca Bismillah byk2...

ketaq hati xpa jgn ketaq lutut~
jgn tgk gmbaq lucah byk2 sblom akad nikah klu x kmpom xafdal btmbah2 ketaq ang =P

ok dah terbyk komen lak, bye~

pergghh..siap latih dlm toilet lagi..relex sudah..klu gelabah nnt, blank baru tau...

ada cerita untuk kamu...ekekeke
http://hasrisa.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-bikin-filem-bloggers.html

tak sabar nak tahu brp kali ujang lafaz nikah...hahaha...jahat tak? jahat tak?

rilek bro..tarik nafas byk2..haha~ skali lafaz ok!

hohohohoho...
ko jgn seploh kali lapaz plak jang!

jangan terkentut lak depan tok kadi . hahaha ...

ujang! baca nih !
http://farhanamardhiah.blogspot.com/2011/04/perangai-macam-ujang-yang-erti.html

saja nak bikin lu panas jap ngn wa !

tgk la nnt ko mesti terkentut kuat ms nak nikah...kehkehkehe

hahaha...

ilang macho terus..haha..selamat ye moge semua berjalan dgn lancar.Amiin..jage kakyana yg chomel tuh baik2..hehe..=)

xpe2..tarik nafas panjang2 okee..jangn kentut sudah..

jang,nanti akad nikah siap pakai microphone lagi tawwww...nak bagi sekelian yang ado di masjid tu dengar...so jgn minum ais ok, takut hilang lak suara tuuuuuu hehehehhehe
apa pun, selamat menempoh alam rumahtangga dan selamat pengantin baru!!!

wey ! aku yg baca ni pon terasa debarannya.. Argghhh!! istigfar selawat banyak2 jang! jangan gugup.. fuhh.. cuak doo.

http://gula-gulapelangi.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-bikin-filem-bloggers.html?showComment=1303122827962#c2531111048341350922

nah ilangkan debaran kau tu..erk ady tu kenapa? haha

btw lawa gambar tu

haishhh. bace entri nih buat ak berdebor sekali. haha

waaaa...nak kawen da :) semoga bahagia keakhir hayat....

"heissh lambat betul abes blaja..nk kawen jugak" wkakaka >,<"

dup dap dup dap, honeybulan kat mana? hehe.. fikirkan lepas sanding, periuk besar menanti... haha

gmabar cantik..
selamat bertransformasi ke alam hidup berpasangan..
pape pun insyaALLAh takde pape..
doa byk2,
tenang2...

hehheh..kelaka....siap praktis lagi...

saye blooger baru. sebab blog lame tedelete sob~~~sob~~sob...

http://cikgucinta.blogspot.com

Goodluck Ujang~
xpe, practice byk kali pun boleh..
practice makes perfect
tapi bak kata cikgu farah, practice makes permanent!!

xpe ujang..u can do it...dah jemput heliza blom??miahahahahah~~



gud lark!! ^__^V

waaaaaaaaaa... gudluck bro!!!!

pic: chantekkkk!!!! pokok UPM skali lagi berjasa disituh =)

hehhe..gudluck bro..jangan tok imam mintak ic ujang bg lesen plak<----- akibat cuak terrrrrrrlampau..macam kes yang jd kat sorang kawan sy... haha..sekali tok imam tanya" wei, hg ingat aku polis ka" kami gelak kecik ja masa dalam masjid...keluaq masjid baru gelak besaq secara berjemaah.. hhahahhaha

gudluck abg ujang!

bertenang2..semua bejalan dengan lancar yer..

hehe sabaq2~ cun ar gambo kat pokok budak setan tuh :))

gambar lawa..
selamat malam pertama..^^

Selamat pengantin baru ujang..:)

semoga kekal bahgia sentiasa..:)

ye2,gambo tu mmg cantik.hoho.
tahniah jang!! ^_^

weyy tarikh sanding bile wey?? aku nk g!

Insyaallah...akan dipermudahkan. Selamat menempuh alam perkahwinan yer Bro...Tahniah!!~

jangan gagapp ujangg..caiyok22...hahahah

hahahahaha...terkentut masa akad nikah sudah laaaaa

molek2 sebut nma tu nanti..hehee


EmoticonEmoticon