Thursday, April 14, 2011

Blog Adik Aku


Sebelum aku ada blog..., YANA yang racun aku suruh buat blog...!!

Sekarang aku dah ada blog..., kerja aku pulak suruh ADIK aku buat blog..hahaha


Ben Ashaari yang tak hensem pun jadi Follower adik aku yang ke 15...hehe , punya la hebat adik aku ni..cepat betul Ben Ashaari yang tak hensem tu jadi follower dia...('',)



  
TERJAH BLOG ADIK BONGSU AKU



Sekian...Peace(~_^)v


P/S :  bz lagi hari ni...grrrrrrr!!!




26 Orang Memberi Komen & Pendapat

nape kene ade 9897?? yess! first komen!

hihi...9897 tu bkn nmbr plat kereta ujang ke?hihi..saja jek tembak..

err.. kira pelapis ujang gak la nih. hihi

uiks adik beradik mengemari no yang sama

Ujang hang yg suh buh no tu kan2 ahahaha

terima kasih lah angah ku syg.. :)

This comment has been removed by the author.

Kensel hari rabu !!! grrr...cepat buat entri puji pujian kat aku lak... hahahahaha.. abis laa kalau zaki atau ahmad baca ni ... hahahaha.

psis student upenye..cptnye habis blaja..

ujang : hebat....hebat.....adek beradek yam penyayang ni...('',) ai laik dis...

Bila entry khas untuk aku saja> HAHAAHAH

ape 9897 nih??? number rumah ke???? hish

apsal die cantek tp lu tak ________??

erkssss betul ke adik neh..cam salah celup je..ekekeke

alamak aih! Dah ada balak la jang adik ko! Baru nak ngorat2! :D

Bhahaha..nombor tu yang paling penting tu

yuhuuuuuuuuuuuu......serang adik dia!!

dah serang tadi wes..asal adek hang comei hang uduh ni haha

nanti nak gie serang...wah mmg best siap incik ben dah follow....blog saya jer dia tak follow lagi...nak kena lobi lagi incik ben ni...ahaks...

ceh, dia dia suruh adik dia buh no. tu..

haha


EmoticonEmoticon