Friday, April 15, 2011

BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT !


Jadi la budak kejap..layan gak segmen Bro Ben ni



KAREKTOR KARTUN YANG PALING AKU MINAT

Boboi BoY

- comel boboi ni..., aku setiap ahad mesti akan tunggu cerita ni.., terasa diri aku pulak dalam watak tu.., sebab kecik-kecik aku memang comel...('',)
APAKAH KARTUN PALING AKU TAK MINAT LANGSUNG NAK TENGOK


 Karton yang paling tah apa benda tah.. , pagi tadi baru aku tertengok dan aku rasa sengal..., skrip dia sama jer...tapi tak minat pun aku tengok gak ..hahaha, bongok tol..


Jika aku SUPERHERO ,AKU NAK JADI

 
 Spiderman...!!!!

-Kerana Spiderman ni hensem sesuai dengan  aku..., dari kecik kot minat spiderman ni.., kalau keluar wayang cerita Spiderman, memang aku la antara orang terawal akan tengok..


Meh join Giveaway aku..ada hadiah dari sponsor baru..klik SINI

27 Orang Memberi Komen & Pendapat

tapi spiderman tak buncit la...hahaha

spiderman hensem ke??:D

jom baca sy punya^^
http://whenisaidsomething.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-budak-sat.html

sangat TAK HENSEM SPIDERMAN tu...arrr!!! fobia ngan labah-labah...

giler poyo jadi sepaideman...

aku lagi best!!































Keluangman spender Selomun!... kau hado?.. =p

boboi boy tu best! pastu yang katak tu tak penah jumpa la pulak..

Scha Aryana : Ben Ashaari ajak jadi budak sat

spiderman yang kaler hitam tu lagu style n kachak weh..

boboi boy? ermm takpernah lg tgk, best sgt ke?

tersembur air bila baca ayat....








"sebab kecik2 aku memang comel...."

adehhhh...







hahhaahahhahahahah~~

ko jadi spiderman?? spenderman ok la...kaki kentut...hahaha!!!

boboi boy?? hmm..Yana tak penh tengok pon.. hahaha...

haha.. kelakar bro.. lepas ni leh panggil ujang the spiderman kot.. ;)

haha. boboi boy. mcm upin ipin tgk kartun die tu.

kalo la..jadi kluang man pun besh..hahaha

hai...^__^
saya adalah polower yg ke-2617

segmen ni buat rindu zaman kanak2 ler..;-)

terbang dari blog abg Ben (:
*rinduuuuu zaman kanak kanak .

yaah..kartun KOK tu mmg ntah apa2..nyampah tgk...hihihi

datang dari blog ben ashaari, jemput singgah blog saya ye.. huhu, kartun memang susah nak dilupakan kan? harap boleh keep in touch in blog.

http://wafiysuzly.blogspot.com


EmoticonEmoticon