Wednesday, March 2, 2011

Tolong Bagi Idea

Erm..., tumpang tanya kawan-kawan.., zaki kalau nak tolong jawapkan pun takpa...('',)

Aku letak 3 bijik gambar ni.., korang tolong bagi tau aku NAMA tema apa boleh tak..sebab aku pun tak tau tema apa ni...pakai baju apa yang ada jer..hehe

Dah tau apa tema nanti baru aku upload semua gambar untuk tajuk setiap entri dari tema yang dah tau.., sebab nanti orang google boleh la sebagai contoh kan...(SEO) gitu

Zaki kau jangan marah pulak ek aku letak gambar aku dengan TUNANG aku sendiri..., biasa la zaki aku ni gatal sikit orangnya..suka bergambar dengan pompuan ni.....


Gambar 1

( retro ker klasik ker apa)



Gambar 2

( santai ker apa ker TEMA ni ek...)


Gambar 3

( ni melayu klasik ker apa aku nk letak ek)


Semuanya ada 3 persalinan...., jadi tolong aku bagi nama tema setiap gambar tu....boleh tak....


ramai komen pilihkan no ('',)
tiga-tiga gambar aku...cuma nak letak nama TEMA jer..


Sekian...Peace (~_^)v



P/S : tiada lagi entri lucah dari aku....(boleh caya ker)


52 Orang Memberi Komen & Pendapat

gambar no 2 tuuuu....sweet...romantikkk...heheheh... :)

jap2..tak abih2 ZAKI dia..hahaha...lawak bro Ujang nie! :P

sweettnye,,,,,=) boleh caye ke ayat yg terakhir tuh?? xcaye langsung..muahahahah

hem...tema..tema nye adelah..jeng..jeng jeng...

serius ct xde idea..hehe

semua cantik.. susah nak pilih... num 1 lah...

kalau ikut gmbar ni tema macam kampung ... macam gadis melayu gtu ...bez ! lawa..n klasik

derm...=(


nak jawapan tlg bagi nama tema..


atas tu semua gambar aku...=)

jang...gmbar no.2! siyes aku ckp! aku ni tgn kidal..bleh la sikit seni tu..nah! hamek ko xpasal2 kua tgn kidal..hahaha..tp siyes..no.2 ok.. Hurmm

ok..ct jawab..

ujang jgn kentut tau..

hehe..

no1...ct rase tema die mmg retro..cume kalau lebihkan HDR gambar tu...mmg ummm la ct kate..

no2...tema die..pantai...sesuai letak pantai..santai xnampak sgt sebb korang tengah tinjau2 kat pokok..hehe

no3...tema die bendang...hehe..ok ke tema ni??

no 2 la bro Ujang...tema santai...pasir putih tepi pantai....kau lari aku mengejar...ecewahhh..hahaha...santai..main cak2 gitu...siyes la no 2... :)

wahahha...terima kasih kawan2..


tp untuk pengatahuan..ke tiga-tiga gambar tu adalah gambar aku..


dan aku nk letak nama TEMA ajar...=)

mmg lah gmbar hang ...tema ala2 kampung lah ..tak paham sebenoonye haha..

Menci2 ! HAHA. tiap kali tengok gambar-gambar pre-wedding ko, semua muka ko gaya mintak lempang ! rosakkan gambar. HAHA. kesian Yana yg comel. eh, asyik khaskn entry utk ZAKI. Popularlah FF. HAHAHAHAHA

owh paham dah haha..jawapan dia mcm ct tu

aku nak cuba tolong bagi idea...

pic 1..tema "repro" retro + profesional...

pic 2..tema "TaiRex" santai + rilexs

pic 3...tema "classional" classic + tradisional

hahaha...harap ko ble pikirkan en.ujang

komen ctea dan bobiedanbad yang aku carik..hahaha


Cik bulat gila..=)

pinky momma suggest:

1. tema : chenta itu klasik
2. tema : chenta itu sayang
3. tema : chenta itu teman

hohoho..komisen nk bg bape? ;p

ok jap ngah perah otak.... erm erm erm.
jap ae.,.
he.. btol ni

ujang : waw...wii...sedap nye...koh koh koh

ok, ai bagi tau jugak...

no.1 = tema RETRO KLASIK
no.2 = pantai
no.3 = desa tradisional

1. Klasik
2. Santai
3. Sawah Padi :)

HAHAHAHAAH !!!

1: retro klasik
2: santai bayu
3: desa nan indah...

OK TAK??? haha...just cadangan je...=P

1. klasik mesra!
2. gedik santai! aha
3. desa tercinta @ nun di sana

1. klasik mesra!
2. gedik santai! aha
3. desa tercinta @ nun di sana

dapat adiah x??

gua try dulu

1. tema "makan budak" (sebab nampak macam ko nak telan je tunang ko tu =P

2. tema "blues cak cak" (sebab tunang men cak cak time ngah layan blues)

3. tema "green itu peace" (sebab aku xtau nak bagi tema ape)

ok done!!

jawapan aku :

1- 60's
2- santai / romance
3- romance / malay

as salam..

ku plak :

1) retro@gerai kampung

2) santai@sweet_beach

3) alakampung@nature's_walk


p/s: ujang.jap lagi bloglist ku siap.hoho.sat naa~ 10 minit lagi~

#okbai

blog walking ke
http://bobiestory.blogspot.com/2011/03/muka-buku.html

ujang kau nak aku bagi tema kan??

pat pat siku lipat sape cepat dia angkat.. wakakaka....

intro je tu... sabo..sabo...

Tema ni aku rasa

1. Kenangan Klasik

2. Semanis Cinta

3. Seindah Alunan Lagu


okay..okay... kalau kau rasa best.. ambik la... kalau tak best... yang lain lebih banyak... hahaha...

weh... silap... no 3 tu..

3. Semerdu Alunan Lagu...

Hua hua hua..

siyes aku suka no 2...

tapi yang no 3 tu aku rasa nak bagi kau penyepak~!!

Tak da feeling langsung... hahaha... sian yana tu weh... wakaka..

Tema ikut cerita P.Ramlee

No 1:Pendekar Bujang Lapok.
'buat aksi kunun2 macho mengorat anak dara kat umah pakcik Pendekar Mustar'

No 2:Panggilan Pulau
'bermanja mesra di tepi pantai. Ala2 di pulau gitu'

No 3:Musang Berjanggut
'mengembara mencari perempuan, suri di hati'

1. Kenangan Cinta Kita
2. Mengusir Pasir Rindu
3. Keindahan Cinta Desa Kehijauan
ujang bleh ker cam nie...

no 2 sweet,santai je..:)
ble ujang nak kawin ni???:)

no 1 tu aku rasa sesuai dengan tema klasik lah.

gambar lain sory jang.. Aku takda idea.. terlalu hyperbola dan metafora bebenor

aku cube buleh
1> cikicikeboom
2>akustik utk kaw
3> cinta kita sehijau daun


hahha
sila vote utk saye

okie...

1. Retro Ayam Bijan
2. Cak cak Pokok Kelapa
3. Green Hornet

ekeke~ guro saje!

tapi gambor no 3 tu muke ang macam shah rukh khan la ujang...:p

vote no2..one sweet day(boyz II men)..hehe

mak aiiii...kurusnya c yana ni????
xpe xpe...senang ujang nak usung masuk bilik malam2 (gila lucah)haha..nt zaki serang den..ujangla penyebbnya ni..hehe


theme ek??

1. Kenangan Klasik

2. Semanis Cinta

3. Semerdu Alunan Lagu
ngeh ngeh ngeh..


nampak x tu???
kopi pasta pendekar punya..miyahahaha~!!

tak taw nk sajes tema pe. malas nk pk. hahah =D yg penting, gambar no.2 n no.3 tu sumpah cantik!! ;D

1-kekayuan
2-kepantaian
3-kesawahpadian..


hahahaha..


sabar2..yang pertama tu retro dan klasik..

ke 2..chill anda smile..

ke 3..aku takda idea..ko pandai main tak tu?..haha

1. beauty and the beast
2. si busuk dan si wangi
3. si bunchet dan si selim

1. back to dolu-dolu
2. Gelak-gelak santai
3. tradisional itu cantek

oke???;p

hehe tak tercapai dek akalku nak bg idea. :P

pape pun, sweet gitu uols :)

aku nak undi kuar ang dari pic tu blh x jang...hahahaha...x bleh blah arr...

apa pun,, xde idea sangat nak bagi tema ni...

aku doakan ang happy sokmo ngan yana ea...wish u both all the best...:)

cam x sabar lak nak kawen...hahaha...in gatal mode sat...

no 2 tu santai.. Ok la..sweet gtu.. hehe...eerr..yg lain xtau nak ckp..hehe.. ^_^

kalau aku la

1) retro

2) rileks

3) nostalgia

...tapi semua gambar tue terbaik la

tah tatau aku ... nanti aku pikir dulu ok

tema ala-ala kampung la...uda dan dara..walawehhhhhh

1. retro
2. Indahnya Cinta
3. melayu klasik

p/s : sume picha cantek2.. suka tengok.. ^_^


EmoticonEmoticon