Tuesday, March 22, 2011

Tiada Lagi Vespa..

Dahulunya blog usang aku ni dihiasi VESPA antik...hehe.., sampai akak aku seorang ni panggil aku UJANG VESPA..('',)

Sori la kakchik..vespa saya dah takda....hehe..., nanti saya try buat header vespa ok..('',)

( Header Lama)

Setelah beberapa sebab yang dapat dielakkan berlaku.., aku menukarkan kesemua LAYOUT BLOG aku untuk kepuasan hati aku..

 (Header Baru)


Untuk pengetahuan semua..aku ni tak reti langsung nak DEKO-DEKO blog nie.., buta HTML.. so kesemuanya ni kerja-kerja oleh kawan blog aku....aku ni menaip dan merepek di blog jer reti...

HEADER


LAYOUT BLOG 



Header tu di buat oleh along usop dan diedit sedikit oleh cik bulat...., aku nak ucapkan terima kasih kepada 2 orang gila tu..hahahaha

Kepada sesiapa nak buat tempahan Header atau Layout blog sila roger mereka..., BAYARAN boleh runding punya...('',) 

Jadi dengan adanya LAYOUT baru ni senang la sikit aku nak meletakkan IKLAN-IKLAN yang telah beberapa orang nak letak di blog aku ni..hahaha, masih dalam percubaan untuk 3 kolom column, kalau tak ok nanti aku adjust sikit..

Sebenarnya aku sayang lagi dengan layout lama..tapi tu la...hihi..('',)

Lepas nie senang la sikit orang nak copy header aku..., sebelum ni kena print skrin kan...untung2 senang la bro ben copy lagi header aku untuk jadi HEADER pilihan...lalalalal

Akhir kata dari aku..., cuba korang bagi idea atau komen sikit...lagi bagus yang negetif ataupun komen yang mana tak ok..boleh aku menambah baik lagi...terima kasih..('',)

Sekian...Peace (~_^)v


P/S : tak sabarnya nak kawin...*tiba2


44 Orang Memberi Komen & Pendapat

rindu ngan vespa tu....ahaks...

zaki curi vespa ke ..haha
ok mabeles !

Hahahaha.. Tahniah sebab dah berjaya menukar wajah blog sebab aku tak suka tengok vespa itu.. Wakakaka.. Sebab ade jugak 2,3 orang guna layout gitu.. Bile masuk je blog dorang rasa cam blog kau je.. Ngee :)

*Ujang tak sabo nak @#$%^&*(&^

Entry Terbaru : Video Bloody Wealth/Harta Berdarah Taib Mahmud

ok ..ok cun ... malam tadi macam berat sikit nak loading ... tapi ari nie ok jek ..

blog gila trafik + gile kentut...hahaha

Lawa dan teratur. Kolom sedap mata memandang, navigation pon mudah.

But I'm gonna miss that vespa...

seb bek btau tukar semua tu bagai..
lau tak leh tak kenal la gamaknya..

dah perasan dr smalam..tp yg blog gila trafik tu yg tak tahan tu..

panas!!! ahahaha ;p

heheheh... comel header tuh..;P

sempat lg 'xsbr nk kawen'..
jgn excited sgt drh tgh manis tuh..;P

waaaaaa....santekkk bangat!!hehe
congratss..

ahaks.. thank bcklink nama aku. LOL. hahahaha. no comment. (perlu k aq komen sbnarnya?)

aku rasa ko memag perlukan comment aku untuk naikkan smgat ko.

HAHAHAA

VESPA??? ALHH.. FYKA SUKA VESPA APE =='

haha..nk jgk tulis xsbr nk kawen..haha

vespa upgrade jadi kete lar pasni..nak kawen pakai kete elok..kang nak bawa anak bini..kekekekek

vespa nyer version lagi cantik, nampak antik

Tapi suka plak dengan welcome note yang baru tu

haha

Bro... Ferrari aku xda jugak sekarang ni.... Dah kena curi...sape entah curi..

ALOH2...DAH COMEL..LA..VESPA TU KENA ADA KAN JUGAK..BR ORG INGT KO..HEEE

rase fresh je! tp yg bawh sekali tu. gatal. haha

Haha.. penghijrahan kearah yang lebih moden..

hehehe..aku tatap bersama vespa..
si kura-kura besi

paling suke note kat atas belah kanan tu..wahahah!!!

alaaa sbnrnya ujang nak tayang gmbr dia!! dia dengki ngan vespa tu kan kan?

terbaik new header new2 semua la new haha terbaik ah yg ni like huhu tak dak dah vespa spa curi haha

Dah cun ni jang! Tp kalau 2 colum lagi kot? :D Tapi ni orait gak. Loading lagi laju dari template lame!

vespa tade,, da brubah jd muka org ;DD haaha

tak sabar ??
*haihh,,sabar je lahh ;p

as salam..
pergh!
bagus ujang! blog makin ringan~

nasib baik ku dah save vespa. hoho~
sukaa~

apa2 pun, isi pasni jadikan ia makin mantap

=)

kenapa tak boleh add orang dalam list kita, sebarangan?

alaaa ujang kite dah tak jadi KEMBAR!!huhuhuhu sedih2...header br ni cantik...kena cari kembar baru.... Kembar br anda di mana????

punye la lame ko peram header aku kan.. sampai kelabu dah.. wehkehkehkeh.. =p

anyway.. memang semat ah layout nih..

aku pon pnah tepikir gak nak buat 3 column.. tapi..

isi blog aku pon lom cukup banyak lagi.. =p

bro header yang cantik tapi saiz terlalu bersar 424kb
ni sy dah tolong kecil kan 86kb sahaja

http://i.imgur.com/orN9I.jpg

the image

waaa patutla cantek blog kau. bukan kau yg buat rupenye. kehkeh.

waaa patutla cantek blog kau. bukan kau yg buat rupenye. kehkeh.

ejoy :

er.. header ni memang terpakse besar sebab png.. baru transparent.. =p

kalau jpg memang kecik..tapi tak transparent.. hmm...

ok la nampak kemas ...
black n white ...elegant cam tu ....

la..pasai apa hang tukar cik oi.....cantik dowh vespa hang tu....terasa nak beli ja vespa skng ni....tapi apa boleh buat, blog hang, so hang punya suka la,....adios

bila bukak je blog kau td, terkejut tgk prubahan~tp ok!lawo~^^

mnarik ahh ujang..syabassss betee..


EmoticonEmoticon