Wednesday, March 16, 2011

Tajuk..!!

Selamat Pagi.....,

Semalam tak mengadap pun blog aku ni.., sebenarnya pagi semalam dah panjang lebar menaip untuk update entri..sekali dapat call dari mak aku,

Terus deleted semua ngomelan pagi aku...update la entri pasal berita kematian atok sedara aku...

Penat gak badan ni, lengan semua lenguh-lenguh..., jap lagi nak pergi berurut la..hihi

Terima kasih kepada semua yang mengucapkan takziah.., Syukur semuanya berjalan dengan lancar..., Hari ni kembali berblog balik....('',)




Sekian...Peace (~_^)v

25 Orang Memberi Komen & Pendapat

alhamdulillah semuanya selamat...



selamat kembali berkentut!!! hahaha

hoh..ape lagi..g la Spa..leh rehatkan badan..ececeeee~~~:P

takziah jang..
smga arwah di tempatkan di kalangan mereka2 yg beriman..

al-fatihah~

Syukur semua oke..


Adei pening la pasni bau kentut lu je kat sume blog..euuuuwwww

Alfatihah.. Takziah buat family ko.. Ingat kau dah merajuk dengan dunia blogging.. Hahaha..


Entry Terbaru : Malaysia Selamat Dan Jangan Percaya SMS Kesan Radiasi

urut??? wah.. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar....

takziah ...

nak mengurut??? pergi tempat yang betul ya ...

salam takziah..
yg hidup pasti kembali kepada-NYA

lu jangan pergi thai massage [plak

kau jangan kentut kat umah aku boleh tak gila~~?????

bau semerbak dalam umah aku ngan kentut kau nih... ceit~!!

as salam..

salam takziah..
lambat perasan..
moga atok sedara ditempat dikalangan orang-orang beriman..

ameen..

alhmadulillah, syukur semua berjalan dengan baik.. takziah skali lagi!

salam takziah jang..moge ko akan kembali meneruskan hari2 mu dengan ceria..insyaAllah.. =)

salam ujang..

ko karang la balik..

anyway takziah...ajal tak menunggu walaupun sesaat..

oi ujang!!![amacam??ganaz x member??x0xo]

alhamdulillah selesai sume2...same2 hihi


EmoticonEmoticon