Wednesday, March 23, 2011

Orang Yang Positif

 
Apabila kita menaip sesuatu yg positif,maka mata kita akan membaca perkara positif dan otak kita akan berfikir positif dan perasaan kita akan menjadi positif,

MAKA secara tak langsung kelakuan kita pun akan menjadi positif

MAKA SESUNGGUHnya totaly kita akan jadi org yg POSITIF (",)



" Nak hidup ceria kena la berfikiran positif "



Sekian...Peace (~_^)v






P/S : nak pergi makan roti telor jantan...hahaha


19 Orang Memberi Komen & Pendapat

berfikiran positif dipagi hari sure akan happy sepanjang hari...hihi..

makan roti telor jantan....ok..aku fikir positif....hahaha

positip positip jugak..tapi sengal lu tak buleh hilang jugak

roti telur jantan .. mkn telur jantan ??
pe tuh .. lain mcm je bunyi nye ... hahha
aku yg sgt positif hari ini kerana boss aku outstation ... lalalla

wah ujang.... dua minggu aku tak bukak blog ko... banyak dah berubah....:)

positif...tp tetap ada kesengalan...

kenapa mesti murung, sebab ceira itu kan milik kita

macam lucah jek..tak de eh...sori la aku dah terbiasa dgn blog ko ni...HAHAHA

Err.. Ayat last tu macam boleh buat orang pikir negatif.. Ujang sengal!

Hahaha!

I kalau order nasik goreng tambah telor kat gerai Melayu, I akan cakap 'nasik goreng jantan'.

mula2 da set nk pikir positif tpi bile da bce ayt last tu..tetibe jd negatif...erkk knpe ek ?


~lalalala~

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lisa surihani.. tp btol ape ckp ko kene pandang positif bru hidup best

sokong 100% statement do atas!!!;)

masalahnye ssh nk jumpe org yg akan pk positif bile bace cite negatif lu ujang. hahaha


EmoticonEmoticon