Saturday, March 12, 2011

Menyusahkan Mak Bapak..!!!



Ada kisah seorang anak bernama Badul yang diberi peluang untuk belajar di Amerika untuk mendapatkan degree, tapi selepas 15 tahun, tak pernah lulus, akhirnya si bapak dah tak sanggup lagi tanggung beban wang untuk anaknya itu, terpaksalah dia bawak balik ke Malaysia.

Sepanjang perjalanan dari airport ke rumah, bapaknya diam aje (marah la tu).

Badul dah rasa tak best, so dia pun cari la idea untuk berbual & tunjuk pada bapak dia yang dia kat Amerika ada gain something la dengan pekembangan teknologi.(konon hebat)


So dia ckp dgn bapak dia:

Badul : Bapak tau tak, kat Amerika sekarang teknologi dah maju giler. Sekarang nak buat sosej x payah nak sembelih lembu, buang kulit, masuk je lembu dalam machine, dah jadi sosej.... ,hebatkan.??

Bapak : Itu teknologi dah lapuk. Kat Malaysia sekarang lagi advance. Aku 32 tahun dulu, masukkan sosej aje dah keluar lembu sekor... menyusahkan plak tu...


Sekian.


"Siapa tak paham sila baca buat kali ke dua...tak paham jugak baca kali ke tiga...masih tak paham lagi sila terjun sungai KLANG!!!" 



Gaya aku nak sembelih si BADUL


Cerita koleksi lawak lama.., diedit seperti biasa untuk entri balas dendam kepada si BADUL@ LEMBU





  "Siapa suka angkat tangan mcm saya"




P/S : Nak tau siapa BADUL atau LEMBU SILA KLIK NAMA TU!!!!!!!!!!!


78 Orang Memberi Komen & Pendapat

Aku tak suka nama Badrul.. Huhh! Kejam kau.. Aku nak Syafizal jugakkkkk.. Tak kira..


Entry Terbaru : Kursus Perguruan Lepasan SPM Pengambilan Jun 2011 Kini Dibuka

lembu pandai menulis tak ujang? kahkahkah

ujang memang selalu melucah!!! hahaha... i loike~ gelak golek2 budak ofis aku baca..haha

paham .. paham .. gelak guling2 kat sini. hihi

memang x ble blah... huahuahua..

Hahahah.....wei! dermmmmm! bapak sosej! Hahaha..Badul! xyh pakai mesin2 dh..tgk bapak sdah! Hahaha

perli baek punya dari si bapak. usop comel la :)

demmm..nk gak lucah2 ari jumaat nie..mengong..ahahaha

hahaha..klako la bapak si badul.. =)

aish melucah aje..
hahahaha baca kali ke-2 baru paham..

lucah kali nih agak sopan sket...hahahah...

KECIK ATI SI BADUL BAPAKNYE KATE GITU..HAHAHAHAHAA

kesian betul si badul tue...haih...

hehe hampessssssssssssss.. penat aku baca berkali2 baru paham!

sangat inesen aku nih. :P

kah kah kah...

~ saya tak faham ~

lor mesti keluar lembu nama badul tu... paham dah

hoho... sabo dik asah dulu ...
hahahha

kelucahan...skali bce paham..aiyakkk

secara tak sengaja otakku kuning!!!
arghhH!!!

ish ish ujang ujang... buat bertaubat skek tak lame lg nak kawin dah!

tak guna punya bro ujang..hahahaahhaaha..ngek laaa

ujang xsenonoh ek,.!,..cehh,ckp sopan,.haha,..faham2 cite ni,.dh,next!,.hehe

aku dah agak dah ko attack sape..haha

aku rimas dia lambai2 tangan lagutu haish

aku bc separuh cerita ni aku dh faham hahaha...

salam

haha...sekali baca dah faham..hehehe..

kesian badul....tak bace pesanannye pun aku dah paham jalan citer nih..hihii

kekeke..
paham2..
dlm mkna nye tu..

kahkahkah2... *lmbat pick up...@__@

tawulah dah nk tawen...;P

ngeri sis tgk lembu tu naz...huhuhu

bapak lembu punya statement tak boleh blah...hahaha....

baca kali ke 3 baru paham, nasib bain belom terjun lombong..

LALALA, org yang malas klik name badol tu tak tau pon sape badol.lalala

antara lembu ngn beruk sapa kentut lg busuk? hahaha

mula2 x paham...
pastu baca lagi x paham...
baca sekali lagi lagi x paham!

pastu belalang imaging...hah! baru paham...

baru leh gelak...

wakakaka

haha..masuk sosej kuar lembu kan..terer ahh malaysia ni

bengongggg...hahahahaha

x paham bace kali pertama.. aq bce lg skali part msuk sosej kuar lembu.. kene pk kuning sket baru pham..haha

ishh..bc sekali xfhm...bc kali k2 bru fhm...ooo...otak koko btul..hahahha

adeh, x pasal2 je usop di situ, haha

budus gile...lucah la ko ni...

tips nak baca blog ujang : otak kena pikir lucah baru dpt paham ape ujang tulis....hahahahah

weh budak tacing

sosej tuh mnde? knpe ramai komen ckp ko lucah weh?

entry nak lucah je keje. HAHA. aku kalah wey T__T

sekali baca .. aku tak paham
dua kali baca .... aku buat buat faham
kali ketiga faham .... konfirm ... aku dah faham ...tak yah la terjun sungai klang ya !

ujang aku budak bawah umur ..tapi dah terbaca entry lucah ko nie tak pe la kan ...

hmmm .. agak agak kalau gua tak paham .. otak gua bersih tak ? haha

as salam..
adoi..sory la ujang. otak ku bersih~
tak faham
=D

adoi..kesian naz.asyik terkena je memanjang.ahaha

haha

=D

Pedas betol kata kata bapak dia tu weh . Haha

bongok betol..hahaa

bapak dia sangat kerek.. love it <3

x paham mule2. mce komen trus phm laju2. bhahahhaa

*gile*

peh pacik ni.. melucah nombor satu!

alahai..paham benor lawak nie..hahha

saper yg salah?....pemilik sosej atau lembu tuh....kehkehkeh.....

hahhaha... sakit perut aku gelakkk lah weyhh..

hahaha...tuk 18thn keatas ja entry ni..

muaahaha..tburai usus perut gua..

gua faham sgt..
sbb mmg terang ati bb2 gini..haha

sian badul..
gu suka badul tu tau..dush~!

hahaha, demm~!!! tergelak kencang gua!! ahha

"Bapak, nak sosej satu, tak nak lembu". kata badul.. haha

Anda di tag sila view blog rara .tq

http://puingcinta.blogspot.com/2011/03/contest-sayang-sahabat.html

nak komen
tapi nnti kantoi lak paham .. =p

xpe..
komen jugak..
agagaga
sengalll

apsal aku sekali bace jek da paham..
apsal eh?

hahaha....aku paham kejap jer..tp siapa badul tu?..kesian dia...


EmoticonEmoticon