Tuesday, March 29, 2011

Mcd Mengecewakan [via nokia 3310]

Panas hati pun ada beratur dekat mcd ni...,dah dekat 30 minit aku beratur nie.., geraknya punya la sikit..., Derm....

Penat dah aku kontrol hensem kat Mcd ni...grrrrr, makcik2 yang order bekpes mcd nie semua banyak2...

Yang geng student pulak beratur seorang..sekali dah dekat, amik kau 5 orang dia bwk geng...dh aku terkebelakang lgi..Bayang la sampai sempat aku update blog kat Mcd ni guna talipon bimbit aku....[via nokia 3310]

Ps : woi aku lapar ni.....

[

43 Orang Memberi Komen & Pendapat

mekdi mana??? kalo mekdi bangi yg kt pkns tu mmg lembap!!! maap la yer..

kuar mekdii . cri kedai mek klntn . HAHAHA .

kuar mekdii . cri kedai mek klntn . HAHAHA .

sian kat ko....g tapau nasi lemak je la jang....

hahaha..mesti semua tu ada kupon free mekdi..

tulah..belagak sangat nak makan cam omputeh kannn...sila2 lah jenguk masaklodeh ke putri berendam ke.-viapublicphone-

haha..lain kali pukul 4 pagi ko dah tercangak kat kaunter tu..kompem tak ramai..

nape tak belah je dari situ.. cari mcD lain..
update guna 3310.. fuh, gile tak caye..

3310 da jadi android ke?..

lambat lau cashier mcd lawa xpe..leh tengok lame lame lame..

Sabor.... kan lapar tu. Dah kenyang baru blh sound sekali.

betul tu..sabo..sabo...tak lari mcd tu,nak menguji tahap kesabaran ko mcm mane, tp kalo kena kat aku konpem aku dah bla..hahaha

hari hari bekpes mcd?? x sehat...fatot la gumux !! =__=

peh,bekpes kat mcD.kawan2 aku cakap orang kayo je bekpes kat mcD.sebab tu aku x g bekpes mcD sbb takut orang panggil aku orang kayo.huhuhu.

3310 dah leh bukak blog??..hebat ko Jang..sama laa dgn mcD Alam...lembat cam siput khinzir..tapi agak laa...diorg baru bukak, kita dah p terjah...pastu order nak berger laa, hot pan laa..benda tuh suma baru dok masak..sabaq ye dik...

sabor ujang sabor. canggih uh boleh hapdet guna tipon tigatigasekupang. hekhek :D

woiii dah pukul 11 mane leh beli lg dahhh.. ni la bahananya kuar waktu dah masuk opis!!!.. g blk keje sane! haish

sbr ujang.. bese la 2.. xsume nye laju kan. ape kate ko bilang bulu kaki ko ker? mesti ko rs kejap je.kehkehkeh

TENGOK SERVISE KAT ALAMANDA PUTRAJAYA LAJU JER UJANG...

ujang nak riak lah tu bahawasanya beliau punye Nokia 3310 tu buleh on9...guna wi fi free...oram lain punye 3310 x boleh pun...die soram je boleh, ni mesti beliau dah masokkan perisian terkini untuk Nokia 3310 beliau...ai ada jugak 3310 tu dalam almari umah buat khazanah sejarah tepon 1st ai pakai dari tahun 2002 dulu...koh koh koh

p/s : Sila lah BlogWalking ye...tengkiu...
1.New Entry "Random GiveAway Polo Wallet by darkbatman"
2.New Entry ".:. Pelindung Keselamatan .:."

sian..ko jang..makan je la roti canai kt kedai mamak

as salam..
haha~
kupon freeee tu~
sabau2 je la ya~
ekeke~

ai laik stetmen bro darkbatman...tapi adakah ujang mempunyai bulu kaki? sebab ramai kawan² kata beliau seorang nyah....misteri ni...koh koh koh




LARIKKKKKK!!!!!!!

p/s : Sila lah BlogWalking ye...tengkiu...
1.New Entry "Random GiveAway Polo Wallet by darkbatman"
2.New Entry ".:. Pelindung Keselamatan .:."

fuhhh..tak sempat kot merasa mcd bekpes yang bole gune voucher tu

bila la nak p mcd ni..31 ni dah x leh guna kupon tu..adoi!!

mkn tghri trus la ujang,.aduhh,penat tu weh Q dr td,.

jang kak yana dah bising ang gemok..ari2 mkn mcd..muahahahah abis nnt baju kawen ketat kat..... perot..wahahah larikkkkkkkkkkkkk

alahai jang hoii
ko feeling omputih ke pe ni
bekpest McD la pulok

ENTRY HOT : 2+1

yana mengamuk dah tuuuuuuu. aaaaaaaaaaa tak tahuuu aaaaaaaaaaa

waaa...apa ke jenis hp tu??haha, ku buta kit bab2 tu..

lama betul bratur gayanya tu..
baik bakar roti sdri..

selamber badak je student tu masukkan geng die, hehe :)

boleh update blog pakai 3310 woo.. nak beli la pasnie 3310 :)

Awek Aku ??

3310 ko terlalu dahsyaaatttttt!! nnt kalo jumpe ko aku pinjam, nk try update entri gune enset ko jang.. XD

pagi pagi da makan mcd~nti pelamin berat sebelah baru tau..hahahah :P

okeylah tu, hari tu.. kami yg prempuan beratur dulu.. ko yg lambat dapat dulu.. HAHA.. muka ko mngejek kami kan? kan? LOL... HAHAHAHHAHAHAHAHA !!

lepas ni nak jumpa Ujang nak bincang pasal software utk 3310 tu sebab kat rumah masih ada sebuah lagi hp tersebut (kira dah tahap masuk muzium dah)..
lepas ni guna 3310 je on9..

gile bapak beratur lama gile..aku rasa lebih baik makan nasik lemak je..eheheh..^^'

waaa..canggih ar henpon 3310 dia...
nak pinjam bole ? :P


EmoticonEmoticon