Wednesday, March 30, 2011

Lepak Bersama Maria Elena dan Ben Ashaari

Semalam aku dengan Yana lepak Putrajaya dengan Brader Beng beng boom tu..

Tak tau pulak aku malam tu ada Maria Elena..hehe.., Maria ni memang weng la..borak dengan dia ada jer gaya suara dan memek muka dia...('',)

Maria memamg PELIK....hee

( Tengok muka gila-gila dia..)

Malam kejadian tu crew 1tube.my tengah merakam aksi Maria...nanti korang tengok la VLog Maria ek..memang gila jer dia tu..ha ha ha...

Lepas Maria habis rakam Vlog dia bersama 1.tube , Ben Ashaari pulak interview dia untuk sesi Sembang-sembang bersama Ben Ashaari

( Gaya mengorat)

(Maria sentiasa senyum)


Jawapan yang Maria bagi semua gila-gila jer dia...hehe

Maria ni aku tengok dia macam tinggi..,tapi yana kata sebab dia pakai kasut tinggi kot...

*******************


Yana dan Mia


***********************

Selepas Ben Ashaari interview Maria, dia terjah pulak aku dengan YANA...Grrrrrr



Serius...aku tak tau apa aku merepek malam tu.., yang aku ingat aku pakai baju ARSENAL yang power jer..('',) nasib baik time cuak kena terjah dengan Ben Ashaari tu aku tak kentut...serius wei..nak terkentut..tapi aku tahan...

Sembang-sembang tu motif Utama ajak kawan datang kenduri kawin aku....('',)

************************

Akhir sekali gambar Kelas Beng Beng Bomm bersama Ben Ashaari..


Ben Ashaari = Guru Besar

Ujang =  Ketua Kelas

 Yana = Penolong Ketua Kelas

 Maria =  Bendahari

Mia =  Anak Guru besar..


Lepak habis sesi merakam video..ktorang lepak makan tomyam...yang best 1tube.my belanja...('',)

Aku ingat Cik Epal datang..sekali takda.., baru nak gadoh dengan dia...hee


********************

"1tube.my memang terbaik..,sesiapa belum register...sila-silakan la.."



P/S :  Best lepak dengan Maria dan Ben Ashaari..




56 Orang Memberi Komen & Pendapat

oit ada ke ckp saya anak guru besar. grrr. geram ney. HAHA

mmg nk datang pon. xde transport pulekkkkkkkkkkkk huhu

jeles ah jpe maria elena.suka gile kt dia =)

mari kita jeles sma dia ramai2x..hekhekhek

This comment has been removed by the author.

AKU ADA MASE KORANG DUK SINI..TP AKU SEGAN..SEBAB XGLAMER CAM KORANG..HIHI

ape perasaan di interview?hahahah :P

gila la korang ni wei.. hahhaha.. ak xnk lak ajk? heheh

wah... makin meletop ar team ko orang ek ujang... bile nk interview aku lak..

jap.. aku ni sape lak ek.. hahaha

woo jeles la ko jumpa maria..huhu..nk jugak..!!

wah...happening nampak!best nyaa... ;)

kelas ni sure havoc punya.. he..he..

laling..bila nak komen blog akak? wekk wekkk

waaaa....sangat jeles...
perrgghh...bley lak tahan kentut tue kan...

yana ngn maria muka sama..mcm adik bradik..ipar kamu eh???ecececece..




http://qasehraihan.blogspot.com/2011/03/bila-sebut-indon-apa-yang-anda-fikir.html

kenapa perasan jeles muncul ni???adoi!!

hoho..aku pun tak sempat nk pegi..huhu

ko...mentang2 ko dikalangan org2 yg glamer, ko langsung tak nampak aku kat sebelah tu kan.

ok ar babai (konon2 felling majuk)

perghhhh!! Glerr r..!! bes tuuuuu! :D

thanks dear...appreciate ur comment!! mmuuahhhhhhhh

wawawa rasa nk mtk 1tube delete je vlog tu..ai pn xtau merepek apa mlm tu..grrr~ nebes oke! T__T

blog yg cntik...:)

nice...entry...:)
thnx tau datng melawat...:)

awak dah join contest cabutan bertuah kat blog sy??

suka aku tengok muka kau, ala2 macho matured gitu, tak padan dengan tulisan gila2. ini bukan kenyataan gay okay. haha. rajin korang berjumpa semua kan kalangan blogger2

terabeekk~
jumpe dan borak2 ngan blogger hebat~
cool bro~

waa...macam best je..xregister lagi kat 1tube tu lagi..tak pndai nk bervlog mcm korang...=.='

agak2 bila giliran sy...wihiiii..
best jugak bile kumpul sme2 nie..leyh borak2 n kongsi ilmu bloging :)

patut la semalam ada bau..mgkin terlepas gak angin kus kus tu..

bestnya ujang jmpa maria elena gempak hehe :) waah2 nk tgk vlog tu la nnti eceh :)

KAK MARIA TUH SAME TINGGI DENGAN AKU LAAAA...

santek baju ko Jang...teruja akak tengok!..akak punya new version..hahahaha..

sy yg kerdil dlm berblogging ni bole ke nk join 1tube.my tue? ahaks

tak kenal la sapa Maria tu. nampak betul kc ketinggalan, kan. hihi

as salam..
haha~
gila sempoi laa.
waaaa!'
terpegun~~~
haha~ sempat lagi tu bagi iklan~
cam harremm~lol!

bagus! nak tunggu Vlog korang!!
bako! bako!
=p

buat bakal pengantin,, Ujang dan Yana,, darah manis dah tu...mana boleh kuar memalam...x baek...ngee~

p/s : dapat nasihat yang sama ahad lepas... :insaf

okeyla..aku jeles nie..hmmmmmmm...

xajak pun ok..kalau tesempak mmg aku kecoh skali nie..hhahahah

oke..best nye dpt jpe dorg...jeles di sini...

hahaha, pesal lah ko tak kentut kuat2, boleh kiteorg dengar kat lam vlog nanti!! hehe

aku rase kan jang,,ko msti dah kentut kan??

tp nak jage air muke ko,pihak 1tube pown cube sadaye upaye meng"slow"kan volume kentukan tu..dan suro yang lain buat2 tak tahu jek..

hahahha

suke la tengok maria pakai macam tu....:)

peh! jeles2! teringin nak jumpa maria elena tu. sigh -.-'

btw, saya jumpa kak heliza (^_^)

yati duk dekat putrajaya! tak ajak ponggg! majuk pat saat!

wahh!! beshnyaa..
--->> saya jeless!!
nak jumpa pok benggg!!

salam singgah dr mummy weiyda!!
nice entry!!
keep it up blogging ya!!

new entry:
http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/2011/03/cinta-ayat-ayat-cinta.html

untung lha boleh jumpa maria elena :)
nice blog.. buleh tak bagi tips2 untuk jadikan blog saya sebaik blog anda?
feel free to view mine :)


EmoticonEmoticon