Thursday, March 31, 2011

Kenapa Aku Breakfast Mcdonald's



Perghhh!!!!!!!!!!!!!!!

Layan gila bekpes Mcd wei..hihi...walaupun sejam beratur baru dapat makanan tu tapi berbaloi.....siap sampai opis pukul 10am lagi..hehe, takpa bos tak marah...


Ramai member opis aku cakap....


"Tak sihat wei makan  Mcd"

- wei dari kau makan roti canai mamak dengan nasi lemak tu sihat ker..lagi tak sihat..grrrr


" Pergh...!! kaya gila 3 hari berturut kau makan Mcd"

- Waklu kaya..kau lagi kaya bekpes makan Nasi lemak ayam dengan Milo Ais rm8..


" Patot la boroi mkn Mcd"

- Perut aku boroi ni trend la..tak boroi tak macho la...<---sila setuju

***************

Kepada yang tak tahu..ni aku bagi tau ek..aku bukan bekpes Mcd makan ayam,burger, air karbonat semua tu..tapi aku makan set Big Breakfast la...('',)

Tengok Gambar ni..

( Gambar dari Google)

**************************

Aku nie penjimat orangnya...Keluar RM5 ke atas dah dapat 2 set Big Breakfast Mcd ok..('',)
Kupon ni yang aku print dan beli set tu....kan jimat namanya....




Bayangkan la..beli 2 milo ais baru rm7 macam tu..kongsi 2 orang dah dapat 2 set makanan percuma..kan jimat tu.....('',)

Sesiapa yang tak pernah cuba tu..sila hentikan niat anda..sebab hari ni last....hahahahahah


Moral of the Story

- Sila jadi penjimat
- Amik la kesempatan yang ada
- Pergi la Mcd sebab ramai awek kaunter cun..('',)


Sekian...Peace (~_^)v


P/S : ada lagi hot cakes aku tak makan lagi ni..('',)



36 Orang Memberi Komen & Pendapat

ape ntah yg sedap..huhuhu...

sape nak blanje aku!!... ade lagi doploh minet nih!!.. =p

patut la 2 3 4 5 hari kebelakangan ni aku tgk ramai giler org beratur kat mcd pagi2, sampai ke luar beraturnya.. ada promotion ghupenye.

alaaa ujang lmbt bgtau...mkn sowg2 dia ja...eh tak bdua ngn yana ja..huh!

ujang bukan bleh ngorat pun klo awek kaunter cun melecun.. cik yana kan ada kat sebelah

nasib ah ngaku boroi..abru nk ngate kat blakang

weh
kau jgn promote ah...walau 15 hb bende ni akan dipromote balik....


beratur menyermkn kami yg keje ni...pastu dah ah bile brg abes.......cina-cina kebiasaanya marah komaen.......yg melayu ok.lah jugak...pandai bertolak ansur kan.

tapi kalau boleh xpayah nak redeem sgtlah kupon ni.
kesian kat crew2........mekdi~kahkah

sodap mcD googel kau ujang..
aku makan nasi lomak 1.20 + teh-O buat kat opis..glupp!! jimat..hahaha..

bkn nak cakap apa la tp mcd memang terbaek...

SATU JE NAK DIPERKATATAKAN:

JELES! T_T

nah ini untuk ko http://telordibasuh.blogspot.com/2011/03/fashion-terbaru-untuk-lelaki-buncit.html

sedap weyhh makan big breakfast.. customer beratur panjang nak mampos..sejam bru bole dpt..

Lebih suka makan Hotcakes mekdi... :)

patut la td dtg opis ramai gila beratur kt mcd tuh.tapi apa2 pun Mcd TERBAEK lah !

" perot boroi ni trend la..tak boroi tak macho la.." wakakakaka ok da dpt jwpn utk entri aku yg akan dtg

igt nk merasa last day. tp xsmpt la. msuk2 je bos bg keje isk...

boroi? lum kawen da boroi.. ceyt

as salam..
adoi..hari ni last. nak tapau banyak2. lebih, simpan dama peti ais.

=_="

saje je bagitau time dah nak habis.. rugi.. rugi.. kalau ku tahu, habis ku paksa untuk belanja diriku at mcD

yela ujang jimat sebab nak kawen da! :P

ujang, jimat sebab nak kawin, hehehe...tapi jgn amal weh..tak elok untuk hormon.. ;)

mane ko dapat kupon tuh weh????

bagosla makan mcD..makan makan la selalu yer mcD tu ^^

@mr.syazwan
Filet Of Fish..hahaha..dap woooo..

aku 1st tyme jejak cnie trus terasa best ngn statement boroi trend skang!!..hahahaha...sangatla kewl!!..hahaha...

hahaha~ mcd best.. cepat and sedap

spe2 yg bole kompom kt aku yg promotion ni McD extend lagi 2 mggu.. coz aku nk tepek kupon tu kat blog aku..nty kowg amk la.. crew jgn mara aku haa.. aku dgr cerita jer..

org ganu cakap ko ni "kupik" lar ujangg...muhahaha!!
part awek cun..xbleh blaaa..
yana...ooo..yanaaaa..

salam singgah dr mummy weiyda!!
nice entry!!
keep it up blogging ya!!

new entry:
http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/2011/03/cinta-ayat-ayat-cinta.html

bawa anak2 pagi ni..

http://adzriel.blogspot.com/2011/04/jom-ke-pesta-buku-2011-bangi.html


EmoticonEmoticon