Friday, March 4, 2011

DI SEBALIK TABIR BLOG



Segmen ni dah tutup...dengan tak malunya aku pun tetap nak buat..hee

Control Macho Tu Penting


Latar belakang aku....

- Aku tak makan seafood
- Aku tak hisap rokok
- Aku seorang yang gayat
- Aku tak pernah naik kapal terbang
- Aku seorang yang pemalu
- Aku suka gila dekat  Heliza
- Aku suka budak-budak
- Aku peminat Arsenal
- Aku suka kentut dpn YANA
- Aku minat Kereta Mewah dan Rumah Mewah
- Aku suka gila-gila
- Aku tak suka serius
- Aku tak pernah layan BLUE <---kalau percaya bagus

- AKU AKAN BERKHAWIN.....('',)

Jumlah Follower Sekarang

9897 (berangan)

Jika anda tak punya blog , apakah yang akan anda lakukan di dunia maya ini ? 

 -  akan online Facebook.., cuci-cuci mata tenguk gambar awek-awek cun, dulu aku kenal yana pun dekat alam maya jer..., melalui MIRC , time tu takda tenguk muka..sekali jumpa CUN gua sebat..hahahaha



Ceritakan kepentingan blog kepada anda  

- Blog ni bagi aku setakat ni takda kepentingan lagi pada diri aku.., diulangai setakat ini ok..lain kali maybe pentingnya untuk mendapatkan pendapatan pasif bak kata iklan di HotFM kan...
 
Blog feveret yang wajib singgah hari hari .. Kenapa dan mengapa ?

Yang pasti blog Ben Ashaari pasti akan masuk kalau online blog ni...selain tu blog musuh-musuh aku.., siapa rasa diri dia musuh aku tu, jangan risau..aku pasti masuk blog korang...('',)

 Kenapa masuk blog dorang pun aku tak tau kenapa aku nak masuk..yang pasti aku akan masuk la..selain tu aku akan masuk blog yang ada dalam bloglist dan tinggalkan komen

45 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahahah..segmen da ttup baru nak join..pekehe?

hahaha apela ujang nih..tetap semangat join walaupun da ttup segmen cayalah maju ujang!! kehkehkeh

masuk blog musuh? haha mmg stalke abes la..

paanthology: meter topup di uniten buat student happy?

alahai bro ujang...kehkehkeh

sudah2!! ben xamek port dah..wahaa:P

kesian gila Yana. Lepas ni lagi la kerap ko kentutkan dia kan Ujang. Haha. derrmm.

br nk buat entri cmni..abg ujang dah buat..slalu jenguk wespa buruk neh..tp xkomen..hehe

rupanya ada y sama dgn saya..
xmkn seafood
minat arsenal
xhisap rokok
xpnh naik kapal terbe
gayat..
gila-gila

hahahhaa tp xde awek..

aku pun x penah naik kapal terbang...huhuhu...ko mmg suke "kentut" depan si yana kan?? mesti yana suka punya...hahahah!!!!

walaupun ujang suka kentot tapi tetap masukkan dia kat bloglist aku,, dia je tak tau...

- Aku suka gila dekat Heliza

"aku tak puas hati betul ngan mamat perasan sorang ni" ZAKI pun berkata kata lagi

huahuahuahua orang jahat kena gelak, baru drama melayu =p

hahaha..bgos la ko jang....da tutup pown,maseh join gak..
gud2...

mmg xmalu...prutttt!amik lu kentut gua

oiiitt...dah tutup la bro...hahahha :P

belasah aje jin.. bukannye tuan bloglist marah kan.. hikhik

ujang : bagus!!! semangat ni yam kite nak...dah tutup pun masih lagi join...terbaik...ai laik yor stail..koh koh koh

yu x isap okok? bagus gak ni...x baik...jangan jadi cam ai, ai perokok tegar...adehhh~

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "KENAPA DENGAN HARI INI???"

ahahha nk gak join tu huhu..cian akak yana...ujang taw kentot ja :)

hahaha..guling2 aku baca bila sampai part yang kentut tu..
habisla pengsan... :P

tett
segmen tak dterima hehe
xD

kentot saja aish..
nak kawin jgn lupa jemput
:P

kesian kat Yana....jadi mangsa ko jer jang...

ahahs.....ujang2.....
nak tunggu komen dari abang ben...

AHAHAHAHHA!!
tak senereh 'aku suka kentut depan yana'
BAHAHAHAHA!! xD

gua nak tanye..
kenape mesti 9897 eh?

gambo ko tak macho pon

aku tak suke ah sengal..tp aku suke walcott tuh. ensem

ko jmpe kak yana lam mirc..aku jmpe goku kat parking moto. rumantis abis

yg lain aku xsuka...yg bab arsenal tu aku suka...hahaha

heheh followe kamu ramai nih..terkedek2 saye nak kejar..anyway, salam kenal..:)

meh ke rumah,
~damia dan selsema~
keep in touch ye..♥♥♥

joint contest d blog saya hadiahnya RM300..

haha..pengakuan yang sangat jujur :D

slumber je join lagi :D

haha..mcm siot..xpernah layan blues..aku percaya sangat..haha

patut la wiken ujang sedih. tk leh online. kaki sosial sesawang rupanya.

jgn bersawang udah jang. hihihi ..

as salam
syarat no.5 contest akak, akak dh ubah...so sila2 joint ye...kawan2 lain pun ble juga joint..tq

tak pe la dah tutup pun ..janji boelh kenal sape ujang

dtg dari belog abg ben....gelak guling2...kahkahkahkahkahkah... kentut sini sat...

bro..kena tag laaa...jom!

http://coratcorethujungjari.blogspot.com/2011/03/contest-saya-saya-dan-gadget.html

heheeh

tang aku akan berkahwin tu memang nak like....hihi..

semoga majlis korang di rahmati Allah..amiin ;)

topang jenguk kejap...dr BA punye segmen...=)

topang jenguk kejap...dr BA punye segmen...=)

"nice entry tau... dtg dari blog abg ben.... jom bce petua orang2 tua tntg soal kecntikan tubuh badan..."

selamat berkenalan ye...:)


EmoticonEmoticon