Wednesday, March 16, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN



Salam Perkenalan




  • Sila ceritakan latar belakang anda .. 




  • - Lahir di HKL,
    - Bezday 7 eleven
    - Tiada awek lagi
    - Pakwa kepada si "H"





  • Profesion anda sekarang ? 






  •  - Blogger sepenuh masa...pergh..!!!
     - Keje kat UPM





  • Blog favourite anda .. kenapa ? 





  • - Peminat lagu "CUMA AKU"..!!!
    ( sebab dia sporting)

    -Yana 
    ( sebab dia yang bawak aku ke dunia blog)

    - Semua dalam bloglist MUSUH AKU 
    ( sebab....malas nak mengaku..nanti dorg bangga)





  • Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ? 




  •  - Yuyu zulaikha (sebab  Nyah dan gila)
    - Qaseh ( sebab dia nyah)
    - Faizal Fredley ( aku benci dia)
    - Pendekar Berkuda ( sebab dia jahat)
    - Nazirul Hazwan ( benci gila2)
    - aku tipu jer.., aku tak suka blog yang susah nk komen atau menyusahkan orang..





  • Impian anda terhadap blog anda ..





  • - suatu hari nanti nak jadi mcm blogger bernama.....,adoi..kena puji dia gak...nak mcm blog Ben Ashaari
    - nak kat bloglist blogger tu ada jer url blog aku..,ala2 butang radiokan...tuka2 mesti ke blog aku..=)


     Ok siap..., lantak dah tutup...sebab semalam aku tak online..aku nak gak buat SEGMEN ni...tata sambung sibuk jap..


     P/S : sibuk sikit kawan-kawan..sori..



    20 Orang Memberi Komen & Pendapat

    Kau GILA~!!

    Jom Join aku~~~!!!

    http://www.pendekarberkuda.org/2011/03/panas-bila-datin-seri-rosmah-cakap-tak.html

    kah!kah!kah!
    weh dah tutup wehhhh...

    @bro ben sila jgn approve penyertaan ini..;P *dengki

    xpe jang ko xanta link kat BA pun ramai dah dtg terjah n tgk sndiri..:p

    ujang ko musoh aku gak.... sebeb baru baper bulan folower ko banyak kiler... hihhii :)

    hahah~da terlambat la :P
    eehh mcm perli blog gua je~ bukan susah comment tp xnmpk butang comment kot~hahaha

    hahaha..special case ni..mmg true supporter pnye..tabik2..biar lambat asal buat yer..

    hak3.. die pon playsafe gak.. =p

    hye...salam kenal...hahaha..

    keje UPM rupenye...fakulti?? admin??

    wei dah tutup ni kena reject2 ... tak suka masuk gak blog ni tapi termasuk sokmo ..hang guna ubat berguna2 ye haha

    weii..ada lagi ke segmeng ikut negeri ning!!!

    muahaha..gua pun musuh lu..gila best bemusuh dgn si pfume~!haha

    meh baca ni..

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/03/pabila-dua-orang-blogger-hot-bicara.html

    p/s ko tu apsal sopan sangat
    cam tak caye je ko yg tulis
    ni bukan ujang kan? kan? kan?

    ENTRY HOT : Lucah Day :p

    laaa,keje kt UPM ke?,.ptotlaa,cm pemes je muke ko ni ujang,.hehehehe,..

    tak malu eh? da tutup pon sebok :P

    xda awex lgi..

    tp pakwa kpda "h"...
    hahah

    btoi2 sengal... muahahha....


    http://cekedismanis.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

    sekurang-kurangnya tak tersenarai dalam blog yg ujang tak suka masuk pun 1 pencapaian membanggakan..ekeke


    EmoticonEmoticon