Sunday, March 20, 2011

BEN ASHAARI : AKU SAYANG BLOG INI





Sila jelaskan KENAPA anda kagum dengan blog tersebut .. TIDAK KURANG  dari 100 patah perkataan .. OK ? Tidak kurang ok !!


- kerana penulisannya kadang kala membuatkan aku tersenyum keseorangan..., dia seorang yang tak pernah putus asa dalam dunia blog sebab walaupun dia kene kritik di pejabat, di tetap terus menulis dan mengetuk keyboard untuk update blognya setiap hari..

- Blogger ni juga tetap mengetuk keyboard utk update blognya walaupun pasangannya tak minat dalam dunia blog.., dia sabar dan layan perangai pasangan dia yang tak berapa nak suka buang masa dengan dunia blog ni



- Blogger ni juga yang banyak membantu aku selok belok aku mula berblog...dan mencabar aku untuk buat blog dan terus update tanpa hangat-hangat taik ayam...=) sekarang aku lagi gila blog dari dia..hahaha


Sila buktikan yang anda benar benar kagum dengan blog tersebut ! Jeng jeng jeng !!


 - walaupun aku takda blog dulu..., tapi tiap2 hari aku baca blog dia...sampai aku terpengaruh dengan dunia blog ni


Sudah berapa lamakah anda mengikuti blog tersebut ??


- sejak aku takda blog lagi..hahahah...(3 bulan ke atas)


Sila ceritakan tentang blogger tersebut ..


-dia bakal berkhawin tak lama lagi dengan seorang blogger yang cukup di benci ZAKI,
- dia juga beruntung kerana bakal berkhawin dengan seorang yang sangat hensem, dan bakal dapat suami seorang blogger yang gila trafik.wawahahahahha


Apakah blogger tersebut mengetahui anda kagum dengan blognya ?


- tak tau...kalau dia tau kompom POYO gila nanti


Jika diberi peluang bertemu dengan blogger tersebut , sila beri 5 soalan yang akan anda tanya kepadanya !! Jeng jeng jeng ..


jeng jeng jeng aku jwp ek..


-aku dah pernah jumpa dia, tapi soalan aku utk dia time 2/5 nanti


* bila abis period
* nak honeymoon kat mana
* nak berapa anak..


* derm...malas aku teruskan soalan..bertambah merepek aku kang..=)






Blogger yang dimaksudkan aku ialah, tak lain tak bukan...tunang aku sendiri







P/S : mula-mula menaip aku nak serius..sekali tak jadi..aku jawap ikhlas sambil santai dan spontan



38 Orang Memberi Komen & Pendapat

HAHAHAHA! Ko nk serius? Hurmmm..better sntai spontan gini jela wei...mmg masyuk ngn watak ko ni..Hahahhaa...pape pun..lucah tu kompom ade! Hahahahaha..ske jwapan ko..aku terpkir jap..cmne ler aku esok lusa tulat nanti yer..

yeah! kak yana! ^^

dari baca awal2 tadi tawu dah kak yana blogger tuu. hehe

soklan last tu sangat x blh blah...hahahaha.....

HAHA...jang ooo jang..macam2 ko...pape pun blog tunang ko best =)

ko memang tunang yang soleh la..

Ujang always terbaeeeeeeeeekk!
xpernah mngecewakan dgn jwpn dn entrynya...

Woho!!! Seorang tunang yang baik...bagus-bagus

weee,takutnyer,..soklan ko yg petame tu ujang,..hadoii,tibe aku yg tkot,.wawawa,..

haha~ sengal abg ujang ni. agak2 kak yana bce x entri ni? ermmm...

adoi...ujang2......
sabar je la ngan soklan ko....ahaha....

adoi...ujang2......
sabar je la ngan soklan ko....ahaha....

cik yana tu bace mau die terbang melayang malam ni.. ahakz!

4. nak anak lelaki ke perempuan
5. nak bersalin hospital mana? An-nur atau Az-zahrah? dua2 dekat.

jgn marah ekkk...gurau je.

mmg pelik klu ujang x suka blog yana..hihi.kan?

wiwiwiwiw~~ kak yana nak anak ramai!!!
hak3

perghhh...sweet gila ayat...hahhaa...

terbaik la pak cik kentut...^__^v PEACE~

dah agak mesti kak yana :D hahah kelakar lah ujang nih ! soklan pelik je..XD

alaa sweetnyerrr~mesti kak yana ngah kembang2 baca...haha^^

hahaha terbaik la ujang..

x sabar nk tggu komen dr YANA..;)

tunang yg sgt sweet n sempoi...:) kawen ajak ar wlpon tak dpt p..hukhuk

hahaha lawak la jwpn2 tu :P, comel ouh korang nih... ooo kene cabar ek.. bole gak try ni hehe..

sape tuh?? tak kenal ==' ok wat wat kenal. mesti ka yana suka :) erk?? wakakakaa

soalan bakal pengantin yg dah tak sabow2..wahaha

soalan bakal pengantin yg dah tak sabow2..wahaha

ahahahha,, gila la,,mereng,,kawen cepat,,hihihi

salam kenal.. hehehe lucu la..

dah dah dah blog mana yang paling dia sayang...

haa..soalan MAHA gila..tp sinonim dgn kamu..hehe

bile abes period ko tanyer??ok2 perlu tahu ye! nak dapat anak byk2..hihihii..cepat kawen!!

Ecewah...shuwitnyeee...keh keh keh...slmt menjd tunang dan somi yg soleh....lalalalala. =P


EmoticonEmoticon