Tuesday, March 15, 2011

Aku tak kisah Follow orang..!!!

Aku berjaya menjadi follower ke 3 kepada





Aku follow dia bukan sebab kesian bak kata entri dia..hehe.., aku memang jenis tak kisah nak follow blog orang la...Puteri bongsu ni anak manja..hahahha..pandai2 jer aku.., pergi kacau dia wei...('',)




Pendapat aku tentang  FOLLOW blog orang...di ulangi...Pendapat aku ok...!!!!

"woi ujang kau tu follow semua orang...,kau singgah ker semua blog kau follow tu"

- menipu la kan kalau aku kata aku singgah semua  blog yang aku follow tu, tapi dari aku follow la aku akan singgah ke blog mereka yang aku follow...('',)

" baik takyah follow kalau kau tak singgah blog orang tu"

- singgah atau tak tu no2, apa salah aku follow blog orang tu dari aku tak follow kan.., tak rugi apa pun aku follow blog orang ni, lagi2 blogger yang followernya bawah 100 aku lagi suka klik butang follow dorang tu kerana aku paham perasaan mcm mana seronok kalau ramai orang follow kita..,

- aku dulu mula berblog rasa happy kalau orang follow blog aku.., sekarang pun lagi happy..., aku memang suka naikkan semangat blogger yang baru macam aku, sebab tu aku tak kisah follow blog orang..('',)

" kalau orang tu singgah blog kau, dorang ckp follow u,follow me balik....??"

- kalau dorang singgah dkt shoutbox ckp "follow u,follow me back" memang bongok dan bangsat gila la ckp macam tu.., aku benci orang macam tu...,

ops..!!! tu bukan ayat aku..tapi maybe blogger lain..,

- bagi aku..aku tak kisah dan lantak la dia ckp mcm tu, kalau aku sempat terjah..memang aku singgah blog dia dan aku akan follow dia jugak.., biasa buat ayat mcm tu mesti blogger yang baru, kena phm jugak blogger yg buat ayat mcm tu..,lama2 nanti dorang mesti sedar yang ramai tak suka mcm tu...

- selain tu aku kalau tak sibuk aku suka bagi idea2 dekat blogger yang aku rasa baru..

" bukan penting pun kan jumlah follower nie..."

- yer ker tak penting..??? (jawap sendiri)
- nak tak jumlah follower mcm Ben Ashaari ...??? ( jawap sendiri)
- suka tak follower kita 3 orang jer..??? (jawap sendiri)
- suka tak blog kita takda pengunjung langsung..?? (jawap sendiri)
- Entri yang lain aku akan jawap pendapat aku untuk penting ke tak jumlah follower ni...

" kau suka ker ramai follower ni..."

- Opkos la..pasti suka...,ish...dah la...malas aku taip panjang-panjang.., follower aku jarang baca panjang-panjang ni ('',)
- lain kali jer aku jawap pendapat aku tentang benda alah ni...


Pendek kata..., aku tak kisah nak FOLLOW blog sesiapa pun..., dan kalau aku tak sibuk memang aku akan follow jer mana2 blog yang aku singgah...('',)

Aku rasa ramai tak setuju dengan pendapat aku ni...dan YANA sendiri dulu banyak bercanggah dengan aku dalam dunia blog nie...

Kawan blogger aku yang memang tak kisah nk follow blog orang antaranya ialah akak LM , si bongok Naz dan Ben Ashaari sendiri

Sekian....Peace (~_^)v


Nah terjah





P/S : skema gila entri aku....derm..!!! 



92 Orang Memberi Komen & Pendapat

betul2..kite kasi support sama2 kita =)

bile tgk bilangan folowers dh makin ramai..mesti rasa semangat nak membebel2 kan..

teruskan jang..
tapi jgn kentut di blog pinky ahahaha

comment.... saya comment...





















































by the way ! sokong 100%

panjangnyer jawapan..sampai terkentut2 bace....hehe

Kau followers ke berapa blog aku ek????????? Hahahaha.. Ke ko tak follow lagi.. Jap nak p cek.. Huahuahua..



Entry Terbaru 1 : Isu Ultraman, Power Rangers, Doraemon Dan Tsunami
Entry Terbaru 2: Loji Nuklear Jepun Meletup Dan Pencemaran Radioaktif Berlaku?

haha,,sama mcm aku,,main redah je follow blog org,,hapa aku kesah,,

erm betul tu setuju..
sian newbie mcm kami ni haha!! :)

aku pon wat camni. mne yg aku nmpak n dapat trace aku folo balek

betul tu..x kisah follow yg pertama pun sis pernah..ke 10 , ala..bg support kan bagus buat kwn2.

wow,pnjg n sgt bernas btl entri ujang...thanx ujang
x ssh mane pn follow org..huhu

i like ur style!..aku pun xkesah..aku org dtg cakap follow.aku follow la..dan bab terjah semua blog tu bergantung la..ada masa kita terjah la..bukan xtgk langsung...huhu

semua pernah rasa merangkak macam newbie..so jangan la kita patahkan kaki mereka yang baru nak naik..

woii gila~!!!

Aku jeles ngan kau nih~!!

Polower riban2... ceit~!!

folo sy,.folo sy,.haha,.msti ujang nyampoh dngr,.hehe,.neway,thanks wei sudi folo aku dlu2,.hehe

follow lah mereka yg baru2 nie.. huhu..kesian merekaa...

sokong 100% wlupon ujang suke kentot kt blog aku huhuhu

yes,iloike it
huhuhu,terkejot tyme kw follow aq
tyme tuh ade bape belas je
memang epy

yes,iloike it
huhuhu,terkejot tyme kw follow aq
tyme tuh ade bape belas je
memang epy

aku pun suka follow orang jugak...

untung la blogger yang baru ada mcm ujang ni. sapok each other. memang syiok.

Assalam,

Selamat ziaarah menziarahi..follow mengfollow.... heeeee

hahaha....sambil follow..sambil kentot kan??? betul tak?? errkkk..

yeah! ujang mmg tak kesah follow owg kan kan

meramaikan follower kan baek..mane tau kan nte tetibe entry dy best ker..leh la terjah2..hehhe..kwn kat FB leh aje ramai2..so meh la ramaikan kwn bloggers plak.. =))

Saya pun tak kisah follow blog spe2. :)

hahaha...ko dgn pdekar dgn naz tu xleh nk bebaik ke ek???


entry ni sgt bagus..kawe stuju sgt..sbb tu gus xsuka kalau ada blogger yg prasan hebat marah sgt dgn perkataan ,i folo u, u follow me back, lagaknya mcm xpernah bermula dari satu...mcm folower trus sjuta..huh..

cpt2 follow blog ak lak~hahaha :P

setuju ngan entri ujang ne...saya pun tak kisah, tak perlu ada syarat apa2 tuk follow blogger lain....=)

hoh! nape sama je pendapat ang dengan pendapat ceq ni??? hahaha~

cik bambam pon tak kesah follow belog orang len jugakkk~! :D

join contest aq,tak yah entri pon tak pe

http://blueberrybun185.blogspot.com/2011/03/contest-jom-teke-bintang.html

ramainya yang follow blog ni...

sokong pe zamir cakap,ujang memang macam tu.hahahahaha

Alolo . Baiknye diewwwwwwww .
Haha . Nice entry btw . :)

I pernah dua tiga kali menjadik follower #1. Suka dan bangga siot! :-)

Eqbalzack merupakan follower I yang ke-4, manakala Ben Ashaari follower I yang ke-7.

Ujang pulak follower I yang ke-34. ;-)

Terima kasih korang! :-D

aku ko x follow pun.. ayooo.. hahaha

pasni kalau follow sesapa nyanyi la lagu digi tu.. "i will follow uuuu..." hehehe =)

ujang antara my feveret blogger~

bagus sgt entri ni..
macam ni la kite nak..
hehe menaikkan smangat blogger2 baru..gud2.. ^__^

terjah la blog ni..
http://faziera193.blogspot.com

Apa salahnya bagi support kat blogger baru cam saya jugak kan... hehehe...
Tolong menolong amalan mulia...
Pertama kali tekan button like kat blog ni.. #suka

suke cara ujang.. kadang2 tergelak jugak bila ujang singgah blog mesti di kentot.. huuhu.. walaupepun memang hapy bila ade yang follow blog kite ni...

uwwaaaaaaaaaa!!!!

aku jeles tahap gabannnnnn!!!!

ini kawan baik aku di office!!!!

aku yg kenalkan kau dekat die oke!!

tp die glemer dlu dr aku!!

ini tidak adil!!!

aku buat entri psl kau asal ko tade introduce ak kat org?

ish ish tak patut tak patut..

dush! dush!

sbg balasan aku kentot kat page kau!!! hamikkk.. batal terus wuduk aku.. nk Isya' kena amik wuduk balik...T_T

*tak dengki jeles je..

@putri bongsu... tahniah follower anda dah bertambah!! mesti smgt lg nk blogging kan kan! ^_^ (grrr siap sok kat opis grrr)

setuju sesangat la ngan bro ujang ni...follow je pon bukannye susah sgt kan..:)
saya pon suka follow orang:)

hai there ujang! i dah follow u! u follow me back okay? hihi

Burungman's Blog



jangan lupa follow i tau.. nanti merajuk i.. hahahahahahaha

hahaha aku suka gila statement zamir tu ujang....hehe trademark kau ler tue..by the way....aku tak melihat ape2 masalah untuk follow memfollow nie..follow je lah...yg follower sikit2 tu, kita ramaikan lagi majlis depa...

Ohh cam terharu plak baca entri ujang neh... terima kasih jgk sebab follow aku ujang!

statement die macam kata2 semangat untuk org yang baru berjinak2 ngn dunia blogging neh..

;)

x kisah jugak..yg baru pun lame2 akan jadi otai gak..ntah2 entry dorg lg hebat dr kita kan..so watpela nak berkira follow ke x kan..

tetibe setuju ngn brader kentut ni..pruttt

sangat setuju part skema tu...ahaks~

as salam..
wah! sama pendapat!
cish!
tapi ku nak tambah apa yang hang tarak.

haha. bila ku dah mati nanti, mungkin ada harapan yang readers2 atau pengunjung2 blog/ yang telah pun nanti bertukar jadi weblog atau upgrade ke web, datang balik. baca penulisan2 ku masa ku masih hidup.
wahaha. mesti diorang nak tau apa yang ku fikirkan dalam entri ku.
tapi sorry ar~
bab2 feeling2 emosi ni memang ku tak gemar dan
promote dalam blog.
cish.macam menagih pulaaa~

kesian naz. kena lagi.adoi

=)

gilos punyer komen..berlambak..aku nk dpt 10 komen pon x sampai..hahah

Selamat berfollow2. Hehe. Apa yg ptg kita ikhlas bila berblog..

betul tu bro.. sama la..xksh jgk nk follow blog sapa pun.. :)

rara pon suka follow orang then x kesah pon klu dia x follower balik.. nty kita da hot dia folow la HAHAHAHA


RARA da folow sini tq folow rara >>>>

adehh....dr siang tadi nak komen tp xlepas2..lembap betol la tenet ni..haha..

ok la...setuju dgn brader kentutu..amat2 setuju...jom la kita slng follow memfollow blog org..oyeahhh...hehhee~

ujang..setuju!..
ujang merupakan org yg agak memula eka kenal sewaktu aktif di belog dan ujang jugak selalu masuk komen eka....
dan eka tgk mase mule2 ujang berbbelog..lawak giler ngn kentotnyerrrrr..
baru bape bulan followers dah riban2...tahniah!!!

ujang..setuju!..
ujang merupakan org yg agak memula eka kenal sewaktu aktif di belog dan ujang jugak selalu masuk komen eka....
dan eka tgk mase mule2 ujang berbbelog..lawak giler ngn kentotnyerrrrr..
baru bape bulan followers dah riban2...tahniah!!enggak2 mahuk....hehe

betol sgt la tu ye

depa mana folo aku. depa takot kena pukoi.hakhak

ujang org 1st yg foloe smbil 'lepaskan angin' kat blog aku..kehkeh..tq ! kena lagi naz..

ujang! kite serupa.. follow je memne blog kn.. sokong dowg laa namenye 2.. huhu..

sedangkan Aiman pun tak kesah, inikan pulak ujang..

dh ramai org komen..ai xyah komen dh la =P

Hi Ujang! betul2, setuju dengan entry you... memang rasa seronok jea bila ada orang follow blog kita,...

=)

Ya Allah terharunyaaaaaaaaaaaaa!!!

Tenkiu ujang tenkiu tenkiu tenkiu tenkiu ten ten ten kiu kiu kiu...... da gagap da ni.....

setuju! haha...
cam blog kite ler... sket jek..

wei ko tak folo blog aku pun
ni tanak kawan ni
eh jap
kita mmg tak kawan pun kan
aku lupa la pulak ko ni musuh aku

mana singgah blog aku..aku follow...kekadang tak sempat gak nak follow....hahahha

tak rugi pun follow.. ada gak adab budi bahasa dgn orang walaupun kita tak berapa suka. tenang je..

saye tak kisah jugak follow org...! huh

yup...follow je la...untung2 org tu pn f0ll0w kita balik...lg best....^_^

sy juga adalah tidak kisah folo blog org

ramai gila komen..aku pun sependapat dengan ko jang...hehe

jang...entri ni ada bagi pujian utk ko..harap sudi baca..thanks jang..

http://iqbalhakimi.blogspot.com/2011/03/aku-dah-jadi-orang-nombor-satukorang.html

aku komen balik sini... ujang ni, walaupun kuat kentut tapi dia sangat la baik hati... so ujang, teruskan mengentut orang.. hehehehehehe

baguih nya budak ujang nih...eden dah polow ko jang...bial nak polo den lak =) hahaha nak nyelit gakkk

si bongok naz.. <-- wakaka xD

best! setuju! :D

Paling bagus follow blog yang masih baru lagi. Barulah semangat diorang naik untuk terus berblogging. Sbb ada blogger yg berhenti blogging hanya di sebabkan kureng follower.

klu blog dh beriban-riban follower macam malas plak ak maw follo.

tapi ak follow juga di sebabkan entri yg menarik tertarik best bongok macam blog ko ujang. haha

yes . entry yang baek untuk kesehatan hati

betul tu bro .. aku pn ta kesah nk follow orag .. ^^

yup sokong sejuta peratus ;)
siapa lagi yamg nak sokong blogger kalau bukan blogger jugak kan ;)


*jap ujang ade follow yart tak ea miahahaha ;)

yeah betul tu ujang..betapa exsaited nye dapat follower kan..tapi ada segelintir yang cuba nk down kan semangat blogger baru

Erti kEHIdupan

AWESOME!!!!

hahahahha

hihi.ak pon xsuka sgt knsep i fllow u,follow me back ney.


tp, entry ney bgus la bro (: wa suke.

setuju.. sy sendiri xmemilih nk follow mana2 blog..


mekaseh follow blog sy pas sy komen entry ujang..yeah!!!


EmoticonEmoticon