Tuesday, March 22, 2011

AKU BENCI ROKOK

(klik banner ni untuk join)


Sila nyatakan KENAPA ANDA BENCI ROKOK ?

- Kerana merokok ni buat habis duit jer..hehe, aku dari zaman sekolah memang melepak dengan budak2 yang merokok..., antara ramai-ramai aku antara yang tak merokok kerana dari dulu aku pikir merokok ni kompom guna duit yang banyak..dan dalam pemikiran aku dari dulu aku nak jadi orang yang tak merokok tetapi tetap MACHO.....hahahha..

- Merokok aku tak suka sebab bau busuk..aku ni pengotor orangnya..tapi aku tak suka bau rokok tu..,kalau bau rokok kan nanti nak kawin tak bestla bini kita COMOLOT kita kan..., diulangi ok..bini kita..,


Pesanan buat mereka yang merokok dan bakal merokok

Yang Merokok
 - Pesanan untuk mereka yang merokok tu.., macam biasa la..sila la berhenti merokok..walaupun aku tau kalau aku suruh kompom2 tak berhenti..susah sangat perokok tegar ni benti...hehe('',)

- Benti la merokok wahai perokok..sesungguhnya ramai wanita lagi suka orang tak merokok dari merokok..,
dah kawin nanti kan best COMOLOT..., tak caya tanya para ISTERI..,yang belum kawin COMOLOT tu aku tak tau la kan..lalalala

Bakal Merokok
 - bakal merokok tu sila la teruskan niat merokok tu ok..nanti korang boleh habiskan duit.., nanti baru MACHO hisap rokok ni kan...*sambil tangan di dada, mata pandang atas (lihat gambar bawah)




Pendapat anda mengenai mereka yang merokok ini .. 

Yang Lama Merokok

- pendapat aku yang dah lama merokok ni ramai jer niat nak berhenti..tapi susah katanya..kan.., selain tu ketagih tu menyebabkan mereka nak sangat merokok ni..,

- bapak aku pun isap rokok...susah bebenau dia nak benti..katanya la..

Yang Baru Nak Merokok


-Biasa nya budak2 sekolah yang baru nak UP ni konon2 good2 la isap rokok ni..baru macho katanya.., dan konon2 nak lepaskan tension tu yang isap rokok tu..,

- Pengaruh rakan dengan merokok ni..kalau tak merokok kang tak dapat geng..hehe...


Kenapa Anda tak merokok....??

- sebab aku rasa MACHO kalau tak merokok ni..hahaha, dari dulu aku set tanak sama dengan kawan2 aku yang lain..boleh kata majoriti kawan2 aku merokok..dan aku sorang dua jer tak merokok..

- tak merokok ni pompuan ramai suka..,sebab tu aku digilai wanita bukan MUHRIM di luar sana..termasuk si YANA...ehem2..('',) ( jangan muntah hijau)

Siapa Orang Macho Anda Rasa...

- Opkos la Ujang9897.....#okbai


Sekian...Peace(~_^)v

Baca Entri Pasal Kempen Rokok Aku klik SINI  (amaran 19sx)


P/S : keropok rokok sedap wei..mana nak carik ek..??


35 Orang Memberi Komen & Pendapat

ok, mmg x best nak comolot dgn suami kite nnti hehe

soalan terakhir tu sila abaikan..hahaha~

soklan last tu..mmg tak boleh blah..wakakaka..*thn diri bia tak muntah ijau*

jawapn last tu tak bleh blah..miahaha

prasantan!

p/s dijemput tuk join my first GA >.< http://syuwaistory.blogspot.com/2011/03/ga-lets-go-green-save-earth.html

terasa nak muntah hijau kat sini baca statement ujang tu...okbai

hahahaha abe ujang mmg machooooooooooooooo wooo like it :))

yea..perokok tu bsyuk..
xsuke mau masam asap rokok..
sy mmg ske lelaki yg x merokok!!!

iisssh,ujang ni,.nsib aku xtmbh jgk soklan last tu,.kang aku nk jwb sape yg pling macho?,aku ker?.aduss,.hahaha

itew sukew owang tak icap rokok..rokok ucuk! yuck..huhuhu

hahaha..aku tak isap rokok wei!

hahaha...apelah...memang pon..bukan takat nak comolot..bau mulut perokok dari jarah 100 meter pun dah memualkan..yerkkkk..loya...


ct pun join segmen abg ben..jom baca pendapat ct pulak...

http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/03/aku-cukup-benci-dengan-rokok.html

uik tukar template ..huhu header pun dah lain ...

betui tuh .....
comolot besh ..hahah
seb baik laki aku tak merokok ..
aku mmg cr laki tak merokok punnnn...
mentaliti die sama cam ko ujang die kate dr merokok isap ganja bagai tu baik die simpan duit bela moto die ... itu dulu sekarang keta die plak...

kahkah
mmg la ko xsbr nk kawen jang oiii..;P

soalan yang last tu mesti mesti tak ado kan???

ujang..anda follower ke 100 aku..
kau tunggu..aku cntct kau nt..terima kasih ujang..hoho

Suka ek buat soalan sendiri. Hehe. ;p

yes yes .. betul tu ..

ehh apa nk tau apa aku kata meh la .. relax2 kat cini ...

ehh apa .. jangan lupa follow u .. emm boleh .. jap ekk

ok dah ..
jangan risau mudah .. tu

ok la good luck to .. happy blog
sayonara

Datang dari blog abg ben =)
Soalan last tu.. Err.. *muntah*.

Jom terjah:
AKU BENCI ROKOK

hahahaha...bgus2..teruskan niat murni anda itu utk x merokok..katakan XNAK MEROKOK!!!...ehehe.. ( dah mcm iklan plak..)..

jom singgah kat blog ain:-

http://aynzumi.blogspot.com/2011/03/segmen-aku-benci-rokok.html

comolot comolot comolot gn non-smokers ^^

oppss,,bila dah kawen lah

bila lak la ade soalan tambahan tu~
ahahha

jom singgah(;
http://whenisaidsomething.blogspot.com/2011/03/aku-benci-rokok.html

err soklan last tu aq xbersetuju lar..muntah2 aq sisa2 mkn smalam..hhaaaa

soklan yg last tu.. rasa cm nk tercirit jer..haha

haha gatai. agak2 laki aku nnt, perokok ke tak eh?
tanak la comolot ngn perokok. (-.-')

hahaha compom ko ni mamat perasan...gila!

laki merokok nie nampak sgt x syg diri dia sdri, then ada ati nk jaga ank dara org? da la rokok bau musyukk, bazirkan duit, rosakkan kesihatan..silap2 leh mati pucuk..oppss..bahaya neh..hohoho

http://izatulqisteena.blogspot.com/2011/03/video-terhangat-kat-u-tube-sekarang-nie.html

aku macho jugak sb x pernah hisap rokok

http://mohamad90.blogspot.com/2011/01/haramnya-rokok.html

Kalau kat kotak rokok tu mcm-mcm gambar ngeri mengenai kesan rokok keatas badan..tapi perokok masih tak sedar..Huh! Say NO to ROKOK

yu x merokok eh..bukan hari tu you beli stok rokok utk sebulan kt kedai aiman?? lalalala~




















itu bukan fakta v(^^,)

bgus la ujnag x mrokok...good boy..haha

nak benti tu kene seribu daye kot


EmoticonEmoticon