Thursday, February 24, 2011

Video Tak Terlampau (U)

Ni rakaman Vlog aku di Putrajaya hari itu,

Aku pun tak tengok lagi sebab PC kat opis aku ni takleh Play Video...Grrrrr!!!, korang boleh play tak..??




Untuk kepantasan lebih cemerlang KLIK SINI 

40 Orang Memberi Komen & Pendapat

x bole tgk gak. :( balik keje kang aku tgk. (-.-')

dh tgk! hehehe..wei jang..ajok aku skli knduri ang nt yer.. :D

LAWAK GILER ! 'MAKE SURE,ANAK CUCU CICIT PUN JADI BLOGGER' muahaha.azie seyes nak pegi juga tgk yana,ujang.sjk awl pun ujang ad kt blog azie.ngeee.tapi tde cuti.wuu wuuu T_T

best..best..nak datang ujang kawen.. leh ke..haha

jang..memang xleh loading pon..ngape eak..sumthing wrong neh..agagg:P

betul2 anak2 dorang tengok nehh nanti kat sekolah.. cikgu bagi contoh vc terbaik..

fuyyoo glam yu..nak sainnnnnnnnnnnnn~ =P

ujang : ai macam biasalah sama cam yu, opis block video...tambah² video yam x senonoh...nanti ai dah on9 kat luar opis, ai kasi tengok ye...jangan dilit video ni tau...koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "KELAJUAN sebenar !!!"
2.New Entry "Mak Dara 1st Giveaway (GA)"

perghhh ....pomot...pomot...mihahah

fuiyyoooooo...Ujang memang sempoiiiii....hehehehe...


semoga selamat 30 april ni ngan kak yana ye..Amin..semoga jodoh smp ke syurgaaaa...

jangggg oooo janggggg hahaha lagu sesuai giler ..!
walaweh superb thumbs up weh ...kikikiki

aku dah tengok 2 kali dah...apsal ko segan sgt dlam video tu...hahahah!!!

tudia...vblog ngn bro framestone ecece sound lagu tu best mmg kenang ngn ko ujang huhu..dah nak kawin dh dekat tu tp jauh plak nk pi..cewah pasan mcm ujang anda akak yana panggil huhu..owh..berjangkit ngn akak yana rupannya..buat blog hikhik

simpan video nih sebagai bahan bukti untuk anak cucu di masa depan.

WOW .. BEST NYO..
selamat nak jadi pengantin ya ujang ..

ek eleh, mcm control jer...ahaks....

boleh dtg ke kenduri kahwin ni...

anyway...power!!!!

Salam.

Subhanallah! Adakah kita mampu hidup beramal lebih daripada 900 tahun? Jom kita hayatinya bersama. :)

control kut...hahahaha...

hang dah nk kawen ... wahh tahniah bro
aku takat bangi kompom pegi ..

nk toturial bubuh video kat enty gitu ...hahaha

hebat ..mula akt ade terbaca kat entry mana tah pasal 18.12.2010 tu ..tp aku cam tak percaya sbb ko cepat tul femes bro ... caya lah ...

jangggg oooo jangg..
nak datang kenduri boleh tak??????

nak dtg nak dtg nak dtg !!! =D

perghhh ujang best argh... kawen ujang ramai2 g serbu hehe..;)

fuyoo...lepas nie, aku pun nak menyorok blakang bro...boleh rupanya..

dalam ni macam bajet hensem... kah kah kah....

semoga berbahagia hingga ke anak cucu cicit, amin...^_^

nyah..moga bahagia dunia akhirat..aminnn

meh la skodeng belog ai :

Cite ANTU kt SHAH ALAM

pemalu upenye ujang ni..hahaa...patot la dia ckp malu..heheehe

aku tgk da weyh..control macho jer ko..hahahaaha..
t aku tulis dlm diari aku tarikh kawin ko ngan yana ea..
calloooo!!

tapi kan, npe ko wat 2 Mei? Nasib cuti..hahahaa!!

apo kono ea jang .. kekeke,, cayalahh..kalau ceq dah malu tahap gaban ni..huhu

vlog ni yg 1tube ni org 1tube ek cameraman..??

ujang....nak pegi kenduri ujang dan yana....

jemput deqdeq ye nanti....

as salam..
hahaha.sukaa~~
tema bg tu,hahaha
ok~ insya'Allah ku datang~
selamat~ ;)


http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/02/tuan-direktor-pilih-kasih-eh.html

hahhaha pemalu upenye ko ni ek

aku nk kad gak kkkk

nnt ct arina dtg.. igt makanan spesel utk blogger ok!


EmoticonEmoticon