Tuesday, February 22, 2011

Terima Kasih Kakakku

(kakchik)

Saja nak ucapkan terima kasih kepada Kakchik kerana hadiah yang dia POS kan dah sampai kat rumah aku....,
seronok bangat aku dapat hadiah dari Kakchik..hehe...,  aku menang hadiah saguhati, tenguk entri INI



Korang nak tau aku dapat hadiah apa tak..??  argh..tanak tau pun aku bgtau jugak..,

aku dapat minyak wangi...hihi...ADIDAS lagi tu..('',)

sebelum ni dating jarang gila pakai minyak wangi...minyak wangi aku sebelum ni bau ketiak aku jer...




Best wo dapat hadiah ni...tak caya cuba-cuba la korang dapatkan hadiah dari sesiapa...


Setakat ni ada 2 orang dah kakak di blog ni yang bagi aku hadiah..hehe...sebelum nie mamazara bagi aku hadiah SHAWL..tgk  SINI


Terima kasih sekali lagi kepada Kakchik kerana bagi minyak wangi ADIDAS ni..


Pergi la terjah 2 orang kakak aku ni....



kesian aku takda kakak...so ok la kan ada kakak di blog nie...('',)



P/S : siapa lagi nak bagi aku hadiah ni...=)


30 Orang Memberi Komen & Pendapat

wah wah wahhh gilerh best ujang..
ujang ko la pulak kasi kami semua hadiah ni haha..:p

hahaha...aku pernah pakai yg nih...best woo bau dia..tahan lame...pas nih xde la bau kambing la ...baukentut ko pun boleh dicover dgn bau perfume nih!! hahaha!!!

waa....ujang dpt adiah..
psni g sembur kt smua rumh ye..
jgn asek kentut je..haha

waa....ujang dpt adiah..
psni g sembur kt smua rumh ye..
jgn asek kentut je..haha

ngeee...tetiba plak rasa ada adik kat blog...hahahaaa

laki pon nak ade shawl....huahuahuah

ujang !bia benor tu saguhati perfume adidas.jeles ler !rezeki betul ujang ni.selalu je.alhamdulillah :)

kak chik penah bagi aku perfume davidoff ori kot.haha

mmg wangi perfume itu sbb dpt hilangkn bau kentut..lalalala~





ada tag utk yu wpn ai tau yu xkn buat..=P

ujang : TAHNIAH geng!! betul ai sokom!!! best bila dapat hadiah dari kawan² blogger!!! feel nye lain tau...adehh~ ai nak ucapkan jugak padan muka kat yu jugak, coz kini yu dah x buleh nak kentut kat kotak jerit blog ai lagi dah...ai dah dilit kotak jerit tu!!! koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "HARIMAU MALAYA di Kelayakan Olimpik!!!"
2.New Entry "My Sleeping Angel Contest"

heheheh.. taon lepas aku nye beday pon dapat adiah minyak wangi gak.. =p

aku jeles ngan ko la ...
best gile dpt perfume

xde la bau kepam lagi ek..hahhaaa..sian yana sblum nie minyak wangi..bau ketiak je..ori gitu...hahhaa

perfume adidas pompuan bely guna ark?miahahaa

seronoknya? nak jugak hadiah. boleh cik ujang bagi? hehe

perghh ujang, patutla mase gathering kat Putrajaya hari tu bau semacam je ko, rupenye bau ketiak, aku seganlah nak tegur, sbb aku ni Pemalu orangnya.

Congrats Ujang! Semoga kewangian minyak wangi nih akan menambah-nambahkan lagik kewangian kentut Ujang. Hik hik!

I terbaca tips yang menggalakkan kita memakai minyak wangi sebab ia boleh meningkatkan daya ingatan kita, selain daripada mencium kentut Ujang setiap hari.

Buwehehehe...

fuiyyoo..ang ni memang bertuah la, asyik dapat adiah jek...tahniah la ye..

ayu sungguh kau jang bila pakai shawl tu..aku dapat bayangkan

wow wiii best tuuu dpt pepium... jeles mak...

adidas tu pergh..bestnya..mesti wangi kan2

lepas ni hari2 la yana cium.. kekekeke

mati2 ingat kakak betol td. haha.

wah .. tetiba rasa dah tambah sorang lagi adik lelaki.

Sama2 adik. hihi ..

wah...pas ni tak baulah busuk lagi...


EmoticonEmoticon