Tuesday, February 8, 2011

TAG dari IAM






aku di TAG oleh isteri abang manis atau AIM, aku cuba menjawapnya dengan penuh spontan ok...('',)




APAKAH STATUS ANDA

- Bujang dan single lagi...sila la ngorat aku...<-----aku tipu

CERITAKAN TENTANG DIRI ANDA

- adoiyai...,nie mana aku tau pasal diri aku, yang aku tahu,
aku ni tak makan seafood jadi jangan la nk belanja aku makan seafood ok
- aku nie minat heliza...hehe

CERITAKAN TENTANG BLOG ANDA

 
- Masih berjinak-jinak lagi dalam dunia blog nie baru 2 bulan lebih sikit..,
- Blog aku nie ala-ala kanak2 rabina bak kata Pendekar Berkuda, sbb merepek jer lebih..hehe
- Masih belajar lagi dalam dunia blog

APA PENDAPAT ANDA TENTANG DUNIA BLOG

- erm..bagus untuk hiburan, ilmu, perkongsian, selain itu mendapat pendapatan pasif


NASIHAT KEPADA KAWAN-KAWAN YANG BARU NAK BUAT BLOG 


- Kalau baru nak buat, cepat2 la buat..hehe, takde idea nak update?? kena byk membaca dan jangan malu bertanya., kalau copy entri orang lain mintak kebenaran atau bagi creadit..


NYATAKAN KEUNIKAN BLOG ANDA


- alamak..tak tau la.., keunikan aku ialah tak sombong..hahaha


SAMPAI BILA NAK MENULIS BLOGDAN IMPIAN ANDA DALAM DUNIA BLOG

- selagi rajin dan ada mood dan selagi ada masa
- impian aku supaya blog aku orang suka

aku tag semua siapa yang nak buat..hee

Sekian...Peace (~_^)v






P/S : dah abis menaip nie tetiba rasa macam pernah jawap soalan2 dia..



5 Orang Memberi Komen & Pendapat

alamak baru nak belanja seafood sebab jawab soalan.. :p

mmg xsombong! ^^
kt mana2 jaa nmpk si Ujang.

mmg blog ni merepek..tahan lg blog Yana..hahaha..oops..selamat hari Selasa encik Ujang!(^_^)

ujang : yu sudah silap....1 lagi yu x cite pasal keunikan blog yu...blog yu sangat gempak dan slalo ada entry cam harem...pastu entry tajuk bukan² tapi intipati lawak!!! adehhh~ kenot go feder...koh koh koh tapi ni ai puji atau pun kutuk blog yu ni ek??? apa² pun kip in tac lah ye...sesape yam x folo lagi blog ujang ni, silalah folo...x rugi der...best!!! slalo ada gambarajah gadis ai si Lisa Surihani...wat ai jeles olweis!!!

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "# Y.E.S dapat PC baru !!! #"

da dekat seploh kali bende ni gua buat. inaf inaf -_- well, blog lu bes ler ujang^^


EmoticonEmoticon