Tuesday, February 8, 2011

Sucinya Aku

 (sekadar gambar hiasan)

Mukadimah pagi nie aku bagitau kawan...siapa belum Berak pagi sila la Berak pagi ok..kerana bagus untuk kesihatan..

So sesiapa belum Berak tue maksudnya sistem penghadaman korang tak berapa nak cantik..hehe , aku baru lepas sarapan pagi nie.., so aku terasa nak pergi Berak..itu pasal buat entri nie..hahahahahah


Tapi ini serius..berak tue penting ok.., lepas Berak nanti baru boleh blogwalking dan kentut2 di blog kawan..hehe


Nak bace entri Berak klik SINI  <------ilmu ok...




Sekian...Peace (~_^)v


P/S : jumpa kejap lagi ok..nanti aku terjah kawan2

16 Orang Memberi Komen & Pendapat

lagu ku utk mu -> http://www.youtube.com/watch?v=TfdIOI7Am2g

berak jgn tak berak =)

terima kasih sudi kongsi ilmu tapi lawak la intro tu..adehhh...

pendahuluan yang canggih plus berani...hehehe

kamu ditag kat sini 24+1 = aku

kalo dpt membuang mmg terbaikkk senyum smpai telinga!! :D

Meh singgah: Safee Sali Berhijrahhh!!

berak dan kentut itu trademark paknyah ujang~

ujang : yor entry macam haremmmm seperti slalo...tapi tengkiu lah sudi share info kebaikan berak ni...adehhh!!!

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "# Y.E.S dapat PC baru !!! #"

ujang : ai baru pasan!!! skali lagi terkena!!! apesal yu taruk gambarajah gadis ai si Lisa Surihani tu sekadar hiasan??? jeles ni!!!! koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "# Y.E.S dapat PC baru !!! #"

hahahahahaha ujang yang suka berak~

aku lau ne berak time dating aku ckp "syg nk yak"
agak2 romantis tak?

urghhhh.. tolong aa paham. berak pon jadi modal.. hahaha

as salam..
awww~ rasa sakit perut bila baca entri ni~

agenda terpenting dlm hidup manusia tu..

gambar hiasan yg mmg x ley blah. buwek! ;P


EmoticonEmoticon