Tuesday, February 1, 2011

Suai kenal BLOGGER BARU : Edisi Februari ..



Terlambat pulak aku join segmen bro ben..hehetp nak gak join...siapa nak join..klik SINI


Beri pendapat anda mengenai laman web ini : WWW.1TUBE.MY..?

-Bagus sekali...crew dia sporting2...cun2...hensem2..., apa salah kite sokong produk tempatan..dengan adanya 1tube.my..kita boleh upload..,
- tak silap aku..nanti video aku dgn bro ben pun ada dlm 1tube.my..hehe

Berikan pendapat anda : DUNIA BLOG DI MALAYSIA SEMAKIN MENARIK KERANA .... tidak kurang dari 100 patah perkataan ..

- menarik kerana semakin ramai blogger-blogger baru yang lahir setiap hari..salah sorgnya aku la.., selain itu boleh mendapatkan pendapatan pasif...mcm aku setakat 2 bulan nie dari nuffnang baru rm30 lebih..,

- dalam blog jugak setakat nie aku dapat hadiah rm50...rm10...rm30...dan 3 hadiah saguhati...so tak ke menarik blog tue..

- apa yang menarik lagi ialah dapat kawan2 baru...dan musuh2 baru..phm2 jer la musuh aku siapa...,kawan nie penting untuk apa2 kabel2 akan datang..bakal2 doktor, peguam, artis, wartawan..so kan senang..hehe

- yang paling menaik lagi dengan blog juga aku jmpa heliza...hahaha...dan mengeratkan hubungan aku dengan yana, bukan la sebelum nie tak erat..tapi lagi best berkongsi2 idea...smbil kutuk2...hihi

Sekian..Peace(~_^)v


5 Orang Memberi Komen & Pendapat

hoho sgt rajinnyeeee... sile2 support industri kita..

uittt join jugok... baruu keee?? hehehee

ade jugak heliza die..aishhh..ahaha

pasal heliza tu lah yang paling menarik. hahaha


EmoticonEmoticon