Tuesday, February 1, 2011

Stim di gathering

Salam Mesra...

Syok betul aku makan ayam masak stim time gathering kelmarin...hahaha..cerita dah basi baru nak kecoh...

Selepas terbantut nak upload gambar gathering semalam...,hari ini aku nak upload gak gambar2 gathering semalam..hehe..,

Dari perhatian aku..,gambar aku paling tak banyak kot masa gathering tue..ada pun gambar terselit2 jer...mata pun tak pandang kamera...hahahaha

Jom la layan gambar aku yang terselit...biasa la orang pemalu...('',)


( hujung sekali tengah borak dengan Syafiq Rosli)



(Sebelah Bro Ben, tengah kutuk Naz) ( team boling)


( belakang Bro Ben..besar sangat dia)



( belakang belah kanan..terselit lagi)


Mane gambar aku dengan heliza ek....??????




Kabel tak talipon bimbit aku tak dapat kesan lagi...siot tol...

korang tggu jer la nanti....time gathering gambar aku paling tak bayang...tapi apa
yang pasti gambar aku dan heliza paling banyak...ada 5 kot..hahahaha..

Gambar sumber dari rakan-rakan die FB dah Sahabat blogger..sori ek tak backlink



Sekian...Peace (~_^)



P/S : Jap lagi aku upload kisah aku dengan heliza...lalalal...yana jangan marah ek..





30 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahahha...kesian semua gambar terselit..mcm laki misteri lak kan :)

oh semua terselit nih...
hehe
nak menyelit jugak..
xD

hohoho...xjumpe2 lagi? ko bluetooth je la ujang oi.. xde bluetooth ker?

jelesnya tak dapat nak join korang gathering!

tanak komen! huh!!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^
bukan along yang komen.. lalala

syafiqah - mmg misteri maa

eazy - gmbo ko byk

tqah - jap lg ade la

sunah - tau takper

izyan - padan muke..hehe..jgn marah ek

taufiq - sbb malu..lalala

along - hahaha..tggu gmbo dgn heliza

ade sesiapa terjatuh cinta kat sini angkat tangannn \(*.*)/

ahah.. wei,nape kite x bergambar skali..hahhaha

sejak bila tah xreti menggedik amek gbr =_=


dah bosan dh bc psl heliza...lalala~

Huahuahua..
Yana pun naik bosan bc pasal heliza..
Apatah lagi aku ni..
Siot bosan bila mana blogger lelaki update pasal gathering then mula lah tayang gmbr dgn heliza pastu buat cerita dongeng..
Hahahaha.. *gelak jahat..
Kejam komen aku kali ni..

best2.. rugi ngat aser x pdt join.
tapi..
jangan biarkan diri anda diselubungi misteri... :)

best2.. rugi ngat aser x pdt join.
tapi..
jangan biarkan diri anda diselubungi misteri... :)

haha! adeh, tunang jeles tuuu,
heliza jaa, mana kisah sal yana plak? xD

astina - jgn angkat tggi2..bau ketiak nanti..hehe

ofcuz - sbb heliza pggl aku..ahahha

yana - pemalu maa

d_tieah - hahaha...tak habis lg..tggu


matahari - hahha..gua misteri

LBC- nanti2 ada la..pasal yana dh selalu

wah cam seronok je g gathering aritu..

teringin pulak nak maen bowling.
tp x pandai maen lah. asek2 ke
longkang aje. hehe

ramai join. btw, ditunggu upate foto dgn heliza:)

sejak bila tah xreti menggedik amek gbr =_=


dah bosan dh bc psl heliza...lalala~

yess!!pasni aku hasut yana lagi kasi ribot punyer.ahhahaha

gathering!!!sonok jew tgk...wuuu nak jugak...hehehh
owh helizaaaa3.....ujang3...ahaha

poyo hhahahaha....
asal muke naz sume ponggg...
hahahhahahahahahahaha

hahah.. kira okeylah ada yg terselit.. yg penting gmbr dgn heliza ada.. tu yg best..

Sememangnya aku jelez tgok korang berkumpul macam ni.. Argghhh jelez.. tak pa nnti aku mohon pindah mngajar p Selangor or Key eL hehehe

haishhh.. makin membara2 yana... kesian die...

tajuk ko mintak lempang ! hahahaha !

kan aku dah cakap
ko mmg watak tempelan je
lallalala


EmoticonEmoticon