Tuesday, February 1, 2011

Sayang Nyah Gebu




Terima Kasih kepada nyah Gebu....eh silap...hahahah...jgn marah ek bro..terima kasih kepada Mat Gebu kerana promote blog verpa usang nie..

Duk jalan2 tadi bace resepi matgebu..terbaca plak promote blog yang ke-9....jalan2.....bace2....ops..!!!



Ada pulak header vespa aku kat entri SINI

Ramai lagi kawan rapat blog aku yang mat gebu pernah promote..antaranya

Awang
Cik Bulat
Qaseh
IR
Yuyu Zulaikha

Iqbal

dan ramai lagi la...yang pasti aku ke-9...tggu la turn korng pulak..


P/S : masih menanti kabel talipon bimbit aku..untuk update pasal heliza..hahaha

10 Orang Memberi Komen & Pendapat

ang kena cipta satu resepi khas utk MG coz pomot blog ang...jangan buat xtau pulak...ngee~

cete Heliza tu... wait forever gamaknye..

cepat..tak menyempat da nk tgk heliza..hikhik :P

wah, best nya. tahniah!

crita heliza lg ?? da la bl0ggr lain jeles ni..haha

yeyyyy geng nyah haha ampeh bloglist musuhku !

fuh, sume yang dipomot adaalah mbr2 aku, aku je kene tinggal. derm

mana musuh ketat kau..?? die tak dipomote kee?

owh ok. musuh ketat tak tergolong kawann.. ok,ok.. faham.. ehehhe


EmoticonEmoticon