Monday, February 28, 2011

SAYA SOKONG VLOGGER MALAYSIA




Isu dalam dunia blog kalau kutuk-kutuk pun kena tempias juga kalau kau tu blogger gak..., jadi kepada blogger yang duk maki dunia vlogger ni pun sila la maki diri sendiri kenapa buat blog ni...,

Orang kat luar tak tau apa pun pasal kutukan sesama blogger ni.., kelakar la kalau nak gaduh-gaduh sesama blogger ni...serius bagi aku BODOH gila...!!!!!!! cuba la happy-happy sesama blogger ni kan best.., takpa la, lain orang lain perangainya...


Kepada Vlogger ..., yang kena caci ke, kutuk ker jangan emo-emo atau tacing2, kalau korang emo dan tacing...orang yang kutuk tu akan happy...jadi, baik kita happy dan buat biasa jer.., nanti yang kutuk tu akan emo...

Aku pun ada Vlog wei...tengok la kat sini...hahahah, siapa nak kutuk aku buat vlog tu.., kutuk la kalau nak..,('',)

Setakat ni entri aku belum lagi ada unsur mengamuk atau marah untuk blogger..., aku pun masih baru dan masih belajar lagi dalam dunia blog ni...

Sifu aku selain Ben Ashaari ialah Tunang aku sendiri Yana,

Dan aku masih belajar lagi dalam dunia blog aku ni dari 3 orang musuh aku iaitu Si gila Naz , Si poyo Pendekar Berkuda , dan si sengal Faizal Fredley...aku amik ilmu dari cara penulisan dorang...tapi aku tetap benci dorang..('',) ( Naz dan PB kaki mengamuk)

Ape aku merepek ni.., kepada Vlogger sekali teruskan jer la vlog tu ok...


"air yang tenang, buaya pun tak sangka dia dalam tu"



2 gambar pre wedding aku ada kat entri smlm..


Sekian....Peace (~_^)v



P/S : ada musuh tu tak best...TQ

12 Orang Memberi Komen & Pendapat

naz dan pb kaki ngamuk aku setuju..hahah..aku kaki pemalu...

PB mmg kaki mengamuk..hahaha
tp dato' naz jgn di sentuh ye..datin marah ni..haha

ntah cmna kawe boleh g buat gak entry psl ni..biasala cikgu nak coolkn budak2 bergaduh la katakan..ahakss

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/02/lensa-yang-rosak-ke-kepala-lensa-yang.html

jangg ooo jangg hehe sabor je lah ... hurmm

nak wat video wat jela. tapi kalau kena kutuk trima jela.

kalau tanak kena tsunami, jangan berumah di tepi pantai. :p

air yang tenang..
mari berenang..

komen sebenar: tak ada apa yg kita buat itu betul di mata hati orang yg tak suka kita.. itu lah dunia..

Hek. Klo nk gado face to face la.. hak3

haha...sempoi je ko Ujang...
betul..ketepikan orang kata,kutuk,maki...
lama-lama senyapla diorang tu kan..

Vlog?? aku dah ketinggalan zaman ke hape ni???

hohoo... manusia mmg tak pernah nak tgok org laen senang.. ade je bahan nak jatuhkan org lain...

teruskan sokongan anda~~


EmoticonEmoticon