Sunday, February 6, 2011

Kentut Orang Gila


 (muka mintak penyepak)

 
Hari nie aku rase tak dapat on9..so buat la auto publish...hihi

pagi-pagi kita kene kentut untuk menghilangkan rase bosan ok kawan..,


Ok la..nak pergi shopping di SOGO dengan yana..


Nanti aku update lagi ek blog usang aku nie....perghh..poyo jer ayat aku.....


Aku terase macam orang gila pulak buat entri nie sebab mcm ckp sorang-sorang...hahahaha..


So blogger nie memang ramai org gila kot..,aku tak gila..tapi gila-gila..('',)
Sekian...Peace(^_~)v


P/S : i love u yana....perghhh jiwang siot...[yana ada kat sebelah sebab tue aku poyo]
 

18 Orang Memberi Komen & Pendapat

hang belanja dia ke, atau dia belanja hang??

pehhhhhh! main nak kawen makin jiwang ni!! muahhah!


kak yana! sepak sikit muke si nyahh ni~ lain macam dah ni jiwang nye :p

Sengal!!!!!!!!
Hahaha..

http://dhatieku.blogspot.com/2011/02/aidil-zafwan-dan-zaquan-adha-junior.html

as salam..
berani betul...
hey~ hey~
tiada sesiapa yang gila-gila remaja gila~


kesian gambo muka..muka mintak penyepak...?

0_0"

haha gila..~
jiwang ape ke benda mcm org gila haha..naz ate

padanlah laptop aku ni berbau, ada orang melepas gas busuk rupanya muakakaakakk!!!

Gilo tulis entry sambil mkn mekdi..hohoho~

selamat pengantin baru korang.. ^^

lpas dgn yana, dgn aku pulok ok? haha

jaga yana leklok ujang...jgn bg yana ilang lak mase jalan2 kat sogo tu :P

jiwang jgk die ni..hehe

laa..dah pandai jiwang dah ko ek ujang..aku ingat aku jek start tulis jiwang sikit.haha..


Gorengbaek - Cinta itu....

Hangit Habis dah - Ke mana aje baran ko tu boleh pegi...

ujang : gilo....entry yam bikin kontroversi...koh koh koh bat ai laik it...ai olweis sapot yu from bihain ... ('',)

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "# Y.E.S dapat PC baru !!! #"


EmoticonEmoticon