Monday, February 14, 2011

KEMPEN: Kami TAK Sambut Hari Valentine


Entri Melekat..,Entri Terbaru Sila Ke Bawah



Aku menyahut kempen yang sangat bagus dari member blogger bernama SUNAH

Kempen nie nampak macam biasa-biasa..tapi sebenarnya PENTING untuk aku sebagai umat ISLAM di muka bumi ini untuk menyampaikannya...

Bukan istilah kuno, orang kampung, fikiran cetek atau apa2 jer la..tapi dah sepakat ulamak mengatakan hukum sambut valantine day nie HARAM.., jangan nak pertikaikan lagi ok..

 Hukum jangan buat main-main..('',) aku dulu tak tau lagi sambut jugak la kan..tapi dah tahu kenapa perlu buat..
Sekadar ingat mengingati, bagi aku tiap-tiap hari untuk suami isteri adalah hari kekasih..

Bace entri musuh aku untuk lagi detail dan blog SUNAH


Sekian...Peace(~_^)v


P/S : siapa tak setuju terpulang ok.., aku sekadar menyampaikan...('',)




23 Orang Memberi Komen & Pendapat

Janggggg!!!

baiklah... jgn sambut yg tidak jatuh..

bagus2..aku pon dah join gak kempen ni..jom ramai2 lagi kita join kempen ni..supaya mesej terus tersebar dgn lebih meluas..=)

mari same2 smbut kempen ni. :)

dulu masa sekolah, bleh kata tiap2 tahun celebrate 14hb...












bukan meraikan valentine, tapi beday best friend :) hihiiiii

nakal2 pun masih menyokong kempan camni ye?? bagus2.. itu yang kte mahu biar nakal tapi ati baik.. lol

ujang.. oh ujang.... say no to v days!

a salam..
oh.! bagus ujang! guk work ;)

Mari banteras budaya kafir ini. Semoga usaha diberkatiNya:-)

mmg x pnh ada masa pun nak fikir menda2 karut tu..

Terbaik lah ujang....

p/s:baru dapat online, tension2

velentine tu apa??tunggu 14 hb..kalau tgok hang bat entri pasai hang dating..aku bakaq blog ni

setuju sangat dengan anda. :)

jumm sambut duit syiling!! hakhak...^^..

_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______ ♥♥♥♥♥♥♥♥SAY NO TO VALENTINES
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥DAY♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

ujang : SAY NO TO VALENTINES DAY!!! ai het hari kekasih!!! wat pe nak ada kan hari khas??? sedam kan dalam ISLAM, hari kekasih adalah setiap hari setiap ketika dengan berlasndaskan hukum ISLAM cara ISLAM...

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "Saya nak first Give away from De'din"

wa x penah sambut. boikotttttttttt


EmoticonEmoticon