Thursday, February 17, 2011

Bukan Pakwe Heliza

Anda pernah cium mulut...?????


Bagi orang yang belum berkhawin sila jangan mengaku..., bagi yang dah berkhawin jangan tak mengaku..hahahah

Aku mengaku pernah tengok orang cium mulut..., siapa tak pernah tengok orang cium mulut mesti menipu kan.., betul tak..??

Ala siapa blogger mesti pernah tenguk aksi CIUM MULUT yang kecoh dulu kan..yang sebab pilih KLCC tu, .

Tak pun mesti korang pernah tenguk aksi cium mulut di Televisyen kan.., aku baru jer tenguk aksi cium mulut dalam cerita BURLESQUE



Alamak..aku lari tajuk pulak..., motif utama aku nak kutuk mamat nie..hahahah 





Hensem tak...yang perempuan normal boleh jawap dia hensem ok.., yang lelaki GAY seperti NAZ pun boleh.., tetapi lelaki normal sila jangan puji lebih2..nanti tercium mulut..hahaha


Nama dia Syafiq Rosli, tak kenal ker..tipu la kan..dia la yang buat kontes AKU DAN KACAMATA..., dah la aku kalah kontes tu...dermm..!!


Aku nak bagi tahu korang la..dia nie bukan la pakwe HELIZA pun...amik gambar dengan HELIZA jer pun..





Kalu yang tak tahu lagi..gambar nie aku yang amik...sibuk jer dia nak amik gambar dengan HELIZA..., nasib baik HELIZA suka lebih kat aku...lalalalal


OK kawan-kawan...pergi carik gaduh dengan MAMAT NIE CEPAT






"Ramai pulak dekat komen cakap aku jeles..hehe.., meh baca kisah  AKU dan HELIZA"



P/S : Sumber gambar dari Facebook dia..aku tak mintak izin pun nak amik...('',)




44 Orang Memberi Komen & Pendapat

haha kena kan orang je kerja ujang ni.. :)

haha kenal mamat nyah ni ... mantopp bertopengkan muka laki je tp nyah larikkkkkkkkk

heheh..bunyinya mcm jeles tue...

ade2 je pak ujang nie..dahla la tak minx izin...jahatt....

ujang IEB raser ader nada-nada jeles nie biler baca entry nie.. hihihi.. tapi heliza memang cumil sesangat.....

cira - tak sengaja

zamir - sampai hati u

ezzah - tau takpa

Qaseh - kan kan

mamaema - tak tak

IR -kau lagi jahat

cikziee - hihi..pak ujang ek

riana - tau takpe

finaz - byr jer..=)

zuk zuhaiza - tak lgsung

IEB - takda la...dermm

blogger ini saya kenal..
saya juge kalah..haha..
ilek r ujang..eka tagg ujang..alih2 kita due2 kalah la..hahahahaha

renang-renang dari blog En.SR
jengah si ujang yg suke mainnnnn blog...ngehehe

adoi...banyak betul cite dalam ni..:p

pagi2 dh tnya org pernah cium mulut..haih~~~

haha! cium mulut tu plg xleyh blah! XD

nak kata jugak laa..jeles arr tu..hehe

motipppp???

*pesen jeles jugak nih!

motipppp???

*pesen jeles jugak nih!

ujang : koh koh koh NAZ tu kacak lah berbanding ai...beliau lagi kacak...

NAZ : yu payung ai teh o ice nanti ye, coz ai dah puji yu lebih dari sangkaan yu...adehhh~

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "AREPNAKBEBEL first giveaway"
2.New Entry "SAYA MENANG GiveAway LAGI!!!"

haha..
memang style kau cam ni kan..^^

ske btol ujang kne org...
sian la kt die ...ermmm
heheheh

mukadimah dia yang tak bole blah tu . hahaha

habis la lelaki2x yang b'gambar dengan heliza tu,hati2x la korang kena sakat oleh si ujang ni..hahaha

naz pun boleh jadi nyah..haha

pandai ujang cari publisiti :D

kalah artis!

ujang mmg gila publisiti..lalala~ =P

kesian mamat ni..ko pomot universal sangat...nanti ramai plak nak jadikkan dia anak ikan...wakakakaka...^^'

berebut2 nak jadi bf heliza erk..dia mmg cantekkk mata bulatt!! :P

Meh singgah: Gambar Pertunangan Ally Iskandar!!

huhuhuhu...x abih2 diorg nih...
hehehe...





jom...ade contest..br buat nih...maseh lg panas..
http://inibelogfyna.blogspot.com/2011/02/contest-teka-lirik-lagu.html

Hahahahahaha! aku kenal sgt mamat nie..

ujang ni jeles ke ape ni... hahaha

as salam..
haha..
ujang,
ya~
ku tau kamoo jealoussy
sama dia itu shafiq rosli~
.sebab dia ibarat tok guru
kepada kamoo..jangan risau.rasanya ija pilih mawi naz sebab hang dah nak kawen.maka, dua-dua tak dapat la yeh~hahaha..


































dan hahahaha ;D

hahaha kot dua-dua heliza xpilih..hehe

ceh,,,cam harem jer...agagaggagaga...

hahah...xhbis2 brebut heliza..kalo heliza kawen nt, semua trdiam..hahha

as salam
ujang..ko kejam hahaha
jom singgah blog aku...


EmoticonEmoticon