Thursday, February 10, 2011

Biodata Hana Tajima




Mesti yang ramai tak kenal dengan Hana Tajima...,

Kali ini aku kongsi Biodata Hana Tajima, Tempat Lahir Hana Tajima aku tak jumpa lagi..




    1. nama : hana tajima simpson
    2. kerjaya : fashion designer
    3. twitter : @hana_tajimastatus : SUDAH BERKAHWIN TO Nibras Hassan <– betol ker??
    4. hobi : mengenakan fesyen2 tudung yang ummphh!!
    5. kawan baik : yunalis zarai
    6. blogger paling diminati : nazirulhazwan(ni tipu)
    7. lain2 : fasih berbahasa ingeris




      Copy Dari Musuh aku..Naz, saja nak try main SEO

11 Orang Memberi Komen & Pendapat

oh, cantik hana tajima ni upenye. lu minat die gak ke? inaf2 la dgn heliza n lisa tu ok ;D

huahuahua, eiceh, nak main seo konon, try dari yang nie pe bro? hanis zalikha taknak?

die sgt cantik!betul ke die kacuk korea ek?

aku rase muke die mirip aku...

mix jepun mmg cun..cam sy..ngeh3

kahkah baik punya .
takpe naz kata sharing is caring .
hahaha

So sweet.comel gak hana ney kn... Cm lom kahwin jek

Muke dye cute.so sweet hana.,

Hana cute.so sweet hana


EmoticonEmoticon