Wednesday, February 9, 2011

Bila Saya Mati




Di TAG oleh budak kurus bernama YANA semperna contest pertama anjuran tuan tanah bernama SISSYIRA ('',)

Cara nya senang sahaja iaitu Teka tarikh luput dalam gambar tue..., setelah aku pergi mengankung dengan Orang Gila semalam (dalam mimpi), aku dapat dah nombor tue..jawapan dia ialah


20072010


Aku nak TAG

-qasehraihan
-Sengat 


untuk keterangan lanjut klik SINI




14 Orang Memberi Komen & Pendapat

wa bro bgs jgk yerk.. mskkn nama2 yg follow dlm post ko... hu2.. ericoanaci bila lagi... hu3

erico...rajin2 la jenguk ek..nanti ade

yuyu - slmber join

thx tag wa...glamour la wa jap lagi...dpt tumpang glamour kau!!! thx dude

ujang : gud lak ye geng!!! ('',)

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "~* KoTaK JeRiT² *~"

jengukla..
tengk sapa yg akan menang..kuikuikui

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/02/bila-saya-mati.html

as salam..
wah~ kapliu warghben dara ngahen larss canggih~ hablus qaseh raihan waaa?

awek ni terer men chess..pi ajak dia lwn

http://nellythestrange.blogspot.com/


oke off topic (-_-")

ni kena guna software macam dalam csi tu, baru leh teka betul2! haha~

hahaha aihh... tajuk tu sgt menginsafkan..


EmoticonEmoticon