Monday, February 21, 2011

Ben Ashaari Benci Aku

Sedih gila baca tajuk Ben Ashaari hari tu....siapa tak sedihkan, blogger hensem yang otai buat entri tajuk utama








Siapa tak baca lagi...pergi baca....memang sedih dengan entri Bro Ben tu....tacing gila la bak kata ayat awek-awek comel di blog ni....

KLIK SINI untuk baca entri tu..sumpah aku tak tipu.tu la tajuk UTAMA dia

















Sedih sebab gembira ok ...!!!  Bro Ben BAIK HATI....













P/S : SILA TEKAN Ctrl A

52 Orang Memberi Komen & Pendapat

ececeh..menci lah sgt..ouh i wish my follower list pon akn sampai cm gitu..demn rely jlozz oo wth u ujang!

ecehh dh pandai men sembunyi² ayat~ =)

perghhhh! sme2 kena r..hahaha..baik bro Ben..baik ujang..hhaahaha

awat nak no 9897 plak?
ada apa2 makne ker?

ele .. tak hbis2 brcanda di blog ujang dan ben nih. hihi ..

bukan ben jer benci ko..aku pun benci ko...

tetipu den..2x masuk entry sama..
mlm kejadian tu dh bc dh..huh

argh..!!! musuh2 aku dengki..sampai hati..


FF aku benci kau..

Ujang, aku pun benci jugak lah koh koh koh

www.mrredrambutan.com

Bhahaha..padan muka..kesian Bro Ben tak tido semalam...

atq antara org paling benci ujang..haha

ujang gay kuat kentut.. berak di sini dulu.. grrr

ujang gay kuat kentut.. berak di sini dulu.. grrr

hahaha..suka pesana terakhir tu..kih3

benci la sgt padahal makan roti canai kedai mamak kat putrajaya hari2 dgn bro ben ho3 :p |Areliff-Mastermindz|

ujang seorang yang kejam!!!...ape aku merepek nih...haaaha!!!

hahahahahaha! awat kretep sangat ni ujang oi! :p

yela2..aku tnjukkanla rasa smpati tu..haha...sedih2..aku tgh sedih ni..hahaha

yela2..aku tnjukkanla rasa smpati tu..haha...sedih2..aku tgh sedih ni..hahaha

hahaha..macam2 la dua orang neh.. ^_^

adeh. macam2. haha. marah dia cik ujang buat dia takleh tido. 9897 merujuk pada apa?

cheh, poyos ja... tetiba pulak rasa benci Ujang jugak... lalala

AkuMuzikFilem...aku ase mcm no.plate keje dy je..aku agk je...Jang klu slh betolkn ea..klu btol blnja aku! hahahaa

hahaa. abislaa masing2 benci ujang. kuat pengaruh abang ben.

perlu buat fanpage 'benci ujang' la lepas nie..hihi..

AKU PON DA LAME BENCI KO UJANG!

mira lagilah benci ujang...sebab suke kentut..eheheh

ujang mengada sangat.. hahahaha,,.. kene belanje bro ben makan nieh.. hehehe

lari tajuk boleh?? ;p aku dah tag ko ni..takpe ke? tak boleh pon aku dah tag dah..hahaha ;p

Terkini : Nama anda ada dalam ni!

haha..
mendapat la kau..
ramai lak tu membenci kau nih..

mamat yang mintak bro ben post pasal folower yang ke 9897.. merepek je request nye.. huu

xpe, redha jelah ye. ade hikmah dsebaliknye. hakhak ;D


EmoticonEmoticon