Thursday, January 6, 2011

Tun Mahathir janggal diinterviu Siti Nurhaliza


PETALING JAYA – Mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad mengaku berasa janggal apabila ditemu bual oleh penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin sebagai salah seorang tetamu dalam program bual bicara pertama artis itu yang diberi nama Siti.

Tokoh negarawan berusia 85 tahun itu berkata, beliau sebelum ini hanya mendengar Siti Nurhaliza menyanyi ketika mengadakan persembahan pentas.

“Ini merupakan kali pertama saya ditemu bual oleh Siti. Saya rasa ganjil sikit. Namun, saya dapati dia sangat fasih sewaktu mengendalikan program pertamanya ini.

“Malah, saya nampak dia cepat dan mahir menjadi seorang pengacara dengan melontarkan soalan-soalan yang bernas,” jelasnya ketika ditemui pada rakaman episod pertama Siti di Filem Negara Malaysia di sini semalam.

keterangan lanjut sila beli kosmo hari ini


P/S : aku minat gila dengan TUN MAHATHIR


17 Orang Memberi Komen & Pendapat

bila laa siti nur haliza nak interbiewww cik moon plak erk.. ngee~

bila la dia nak pgl aku plak? hehehe

Tun memang ramai orang suke..pihak pembangkang pon ramai suke dengan cara die..

siti datang umah interview arep!haha :P angan2 je kan!

siti datang umah interview arep!haha :P angan2 je kan!

harap2 aku tak janggal la bila kena interview ngan siti burhaliza nanti

ko doakan aku ye

lalalalallala

bila la nk dpat jumpa tun mahathir ek..msti best!

baek la oprah lagi..huhuu

ada ke rancangan siti ni??
tak pernah tahu pun...

ada ke rancangan siti ni??
tak pernah tahu pun...

kite punsyg giler ngan dr M,sbb dah biasa membesar di era dr M.Bro kite sggh sini nk htr tag tau,saja bg bro byk keje skt he3...
http://born2touchurheart.blogspot.com/2011/01/assalammualaikum-semua.html

anat super minat tun! dia punya pemikiran.. dpt nampak kesan pada masa dpan. tabik ar

sejak bila ct ada rancangan bual bicara sendiri ni. tak tau pun.tappi minat dia ni...ketinggalan betullah diriku ini.


EmoticonEmoticon