Sunday, January 9, 2011

Teka Silang Kata


Siapa nak menang topop RM30 moh join kontes teka silang kata anjuran tuan tanah bernama AMMAR

Soalan semua ada di sini , tapi kompom2 sapa yang baca nie tiru jawapan aku..hehe


Jawapan aku

1. ITALY
2. PALESTINE
3. JAMAICA
4. IRAQ
5. THAILAND
6. AUSTRALIA
7. KOREA
8.CHINA
9. SPAIN
10. DUBAI
11. USA
12. JAPAN


Slogan

Saya suka blog Ammar kerana secara peribadi saya rasa Ammar mempunyai cita-cita yang sangat tinggi dan impian beliau untuk sukses dalam hidup juga sangat tinggi, bukan senang nak jumpa orang muda mempunyai impian dan cita-cita yang tinggi, tapi tuan tanah yang bernama Ammar ini ada identiti seperti itu. Kenapa saya berkata begitu kerana entri blognya mempunyai perkongsian selok beluk bisnes..kita sama bro..respek lu

Selain itu blog Ammar juga mudah diakses dan tidak berat, tiada penggunaan widget yang merepek, dan penggunaan bahasa yang mudah difahami. Tahniah Ammar.

Sekian..Peace (~_^)v


1 Orang Memberi Komen & Pendapat

Wah... hebatnya... jawapan semua betul ni..


EmoticonEmoticon