Saturday, January 29, 2011

Segmen Hujung Minggu Bersama BEN ASHAARI


Bosan-bosan..jom layan segmen anjuran bro ben...jom layan aksi merepek aku berkisahkan Ben



Aku bernama ben...dilahirkan seribu tahun dahulu...., dahulu aku dikenali sebagai son goku, tetapi tah macam mana aku guna mesin masa depan, aku terdatang ke zaman 2011 nie..,

Gambar diatas nie diambil oleh sahabat ku bernama Ujang..., gambar ini diambil ketika aku sedang runsing untuk memikirkan bagaimana untuk kembali pada zaman asal aku...oh tidak..., aku sangat rindukan kucing aku bernama yuyu..dan kura-kura ku bernama qaseh...,

Aku ke zaman 2011 nie sebenarnya untuk membunuh musuh ketat ku bernama Naz...setelah bunuh Naz aku akan pastikan mesin masa depanku kembali elok...Juruteknik yg repair mesin masa nie bernama Iqbal

Walaupun badanku setanding dengan The Rock..,tapi apakan daya..aku tidak selesa pada zaman ini...Sesiapa boleh tolong aku sila dail

012 -3456789

(ben 10)


"ini adalah rekaan semata2, tiada kena mengena sama ada yang nyah atau bukan nyah"

P/S : lalalalala


10 Orang Memberi Komen & Pendapat

nyahhhhhhh! grrrrr! hakuh juagk kucing diaa!! bidadari laaa! bagi tau Naz laa!

hahaha giler ..kura2 comel pe..haha.. gud luck wes..ampeh ..seb bek ujang igt jugak kat cek haha

rajen buat segmen abg ben! hehehe..bgus2.. Sj malas sket...

hahaha , kutuk musuh tuh , haahhaha

as salam..
haha..lawak la ujang ni..meh layan versi kawe ni.
haha :D

http://timeless-rt.blogspot.com/2011/01/segmen-hujung-minggu-bersama-ben.html

gle menarik idea awk... jlez2,,,heheh


EmoticonEmoticon